Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: Sydänsuru 
Päivämäärä:   3.8.24 17:21:31

Molemmat liittoni kaatui pettämiseen. Turkimus osoitti että 90% pettää, mutta 63% jää kiinni. Tilanne on aina traumaattinen sille ketä petetään. Itse olen jo sinut asian kanssa ja ilmoitan deittiehdokkaille, etten etsi enkä vaadi uskollista suhdetta. En myöskään lupaa uskollisuutta.
Koen että pääsen tässä asiassa helpolla. Miehet kyllästyy aina yhteen naiseen, joten nauttikoot elämästä.
Kunhan ei vaikuta minun arkeen ja elämään. Myös rahasta ja omaisuudesta olen tarkempi. Enää ei ole yhteistä tiliä tai taloa. Olen onnellinen näin! Ei tarvitse odottaa toista tai toiselta tai tuntea yksinäisyyttä. Jos kumppania ei näy tai ei ehdi viihdyttää minua, joku muu kyllä tekee sen.
Olen esiintyvä taiteilija. Minulla on kotisivut. (80%)viesteistä tulee ukkomiehiltä. He ihastelevat tekemistäni ja haluaisivat tutustua enemmän. Eli jonkun muun aviomies. Kieltäydyn aina kohteliaimmin ja olen salaa surullinen että perheenisä käyttää aikansa muuhun kuin omaan pesäänsä, mutta tämä on 2024. Mites muut sennut. Oletteko joutuneet petetyksi? Kaatuiko liitto?

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.8.24 17:24:28

Olen pettänyt teininä, silloin suhde kaatui. Olisi kaatunut muutenkin. Myös minua on petetty nykyisessä suhteessa ja vielä ollaan yhdessä.

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: Sydänsuru 
Päivämäärä:   3.8.24 17:25:26

”Olen pettänyt teininä, silloin suhde kaatui. Olisi kaatunut muutenkin. Myös minua on petetty nykyisessä suhteessa ja vielä ollaan yhdessä.”

Vahva olet!

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: 13 
Päivämäärä:   3.8.24 17:35:03

Itse 53 vuotias. Eronnut pitkästä liitosta. Tapailen useampaa, aika normaalia.

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: Milka 
Päivämäärä:   3.8.24 17:58:29

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisten selkärangattomuutta, miksi pitää pettää, puuhata selän takana, aiheuttaa pahaa oloa puolisolle tai kenellekään. Miksi ei voi ottaa vastuuta teoista ja haluista, kertoa reilusti että on pantava muitakin. Ja sitten joko olla yhdessä jos suhde sen kestää tai olla olematta.

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.8.24 18:00:39

"Turkimus osoitti että 90% pettää, mutta 63% jää kiinni."

Mikähän tutkimus tämä oli? Ja miten asiaa voi ylipäätään luotettavasti tutkia? Jos "tutkimus" on joku iltapjaskan kysely, niin ei sitä voi tutkimukseksi kutsua.

Ja lisäksi tässä pitäisi määritellä pettäminen. Se kun voi eri parisuhteissa tarkoittaa ihan erilaisia asioita.

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   3.8.24 18:38:15

Jos viihdyttäjäksi ja petikumppaniksi kelpaa käytännössä kuka tahansa eikä ole sitä tunnetta että haluan juuri tuon ihmisen eikä elämääkään jaeta sen enempää niin miksi ihmeessä pitää edes olla jonkun kanssa yhdessä? Senkus hakkas pissavehkeitä yhteen joskus ja jouluna, mitä sitä sitoutumista yrittämään.

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: Tå 
Päivämäärä:   3.8.24 19:27:30

Kyllähän se liittoon sitoutuminen on tahdon asia. Pitkässä liitossa tulee molemmille osapuolille tilanteita ja haluja eteen jolloin pettäminen tuntuisi houkuttavalta. Maailma on täynnä ihania ja haluttavia ihmisiä. Jos tahdot pettää niin petät, jos tahdot toimia toisin niin toimit sitten niin. Omaan toimintaansa voi aina vaikuttaa.

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: Antakaa 
Päivämäärä:   3.8.24 21:20:42

Toisillenne seksiä, niin pettämistä ei tapahdu niin paljon. Kyllä kun itse olen puutteessa ja aina muutaman viikon taukoja, niin kyllä sitä miettii että voisi sitä piparia vähän käydä toisaallakin maistamassa.

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: TuiTui 
Päivämäärä:   3.8.24 21:29:13

Miten huolehdit, ettet saa tauteja? Aina kondomin kanssa (vaikkei sekään varmasti estä kaikkia..). Itse en ole muutaman useammassa sängyssä hyppineen miehen jälkeen enää uskaltautunut suhteeseen, koska en luota miesten huolehtivan seksuaaliterveydestään (vaativat aina paljaalla, urpot).

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: Tå 
Päivämäärä:   3.8.24 21:33:14

Antakaa, oletko kumppanisi kanssa keskustellut ettet koe saavasi riittävästi seksiä?

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.8.24 22:02:32

”Miten huolehdit, ettet saa tauteja? Aina kondomin kanssa (vaikkei sekään varmasti estä kaikkia..). Itse en ole muutaman useammassa sängyssä hyppineen miehen jälkeen enää uskaltautunut suhteeseen, koska en luota miesten huolehtivan seksuaaliterveydestään (vaativat aina paljaalla, urpot).”

Ja kuinka suojaudut jos puoliso tuo sen kotiin kuitenkin?

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: TuiTui 
Päivämäärä:   3.8.24 22:40:43

Juuri tämä - muuten voisikin suhtautua välinpitämättömästi pettämiseen, tuskin keneenkään kannattaa enää nykypäivänä tosissaan luottaa. Mutta tuo tautiriski jää silloin auki. Vaikkei tunnetasolla enää tuntuisikaan missään, en halua silti tauteja. Kun miehet eivät himoissaan tajua huolehtia omasta seksuaaliterveydestään.

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   4.8.24 12:50:46

En todellakaan usko että 90% pettää.

  Re: Pettämisen normalisoiminen

Lähettäjä: Nero 
Päivämäärä:   4.8.24 12:55:52

Mikähän tutkimus väittää, että 90% pettää? Ilmeisesti kysely on toteutettu pelkästään pettäjillä :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.