Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paras kosteuttava marketti shampoo

Lähettäjä: Iltalehti testasi 
Päivämäärä:   2.8.24 12:14:44

Onko kukaan Iltalehden plus lukija? Mitkä on parhaimmat kosteuttavat shampoot testissä?

Suositelkaa.muutenkin markettien shampoita ja kosmetiikkaa?

  Re: Paras kosteuttava marketti shampoo

Lähettäjä: Kps 
Päivämäärä:   2.8.24 14:02:02

En pääse lukemaan, mutta Tresemme on kyllä ollu tosi hyvä, ja nimenomaan se sininen versio.

  Re: Paras kosteuttava marketti shampoo

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   2.8.24 17:17:09

Lidlin Cien nature's beauty argan oil shampoo ja hoitoaine oli hyvä löytö mun kuiville luonnonkiharoille hiuksille.

  Re: Paras kosteuttava marketti shampoo

Lähettäjä: .x2 
Päivämäärä:   2.8.24 18:17:34

Iltalehden testeistä en tiedä mutta oman kokemuksen mukaan tresemmen botanique ja aussien miracle moist ovat varsin tehokkaita sarjoja.

Rutikuivan kiharapehkon omaavana olen tykännyt mm Mauin (Curl Quench + Coconut Oil) ja OGX:n tuotteista. Ihanan paksuja ja hiukset ihan erilailla kosteutetuiksi jättäviä (eivät sisällä SLS). Hieman hinnakkaampia, mutta mulle toimivat sen verran hyvin että kannattaa.

  Re: Paras kosteuttava marketti shampoo

Lähettäjä: Iltalehti testasi 
Päivämäärä:   3.8.24 00:33:29

Kiitos vastauksista.

Olen käyttänyt itse XZ kauraöljy shampoota ja hoitoainetta. Mulla on pitkät hiukset, enemmän ohuet kuin paksut.
Vähän luonnostaan taipuisat. Laitan yhden asteen tummemmaksi kestovärillä.

Mulla on ollut Tresemmen värjätylle hiuksille olevaa 2 in 1 shampoota. Ostin jostain super tarjouksesta. Ollut ok.

Lidlin tekisi mieli kokeilla, olen kuullut hyvää.

Onko ketään käyttänyt "Hieno suomalainen mustikkashampoota?"
Pesin sillä mökillä hiukset ja tuntui tosi ihanalta. Oli vielä biohajoava. Samaa sarjaa hoitoaine.

Mulla hiukset latistuu helposti enkä haluaisi usein föönata tai käyttää hiuksissa aineita.

  Re: Paras kosteuttava marketti shampoo

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.8.24 01:05:30

XZ lakritsi on ollut mun vaikealle päänahalle hyvä.
Tosi kosteuttava (ja toimiva) on xz kaste, joka on sitten tosi kosteuttava, hiuksille ja tai päänahalle. Mulla on hoitoaine tota ja vielä sellainen päähän jätettävä mikälie öljy. On ollut tosi hyviä!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.