Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paluu vanhaan työpaikkaan

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.8.24 11:58:42

Oletko koskaan katunut työpaikan vaihtoa ja palannut vanhaan työpaikkaan?

  Re: Paluu vanhaan työpaikkaan

Lähettäjä: drf 
Päivämäärä:   2.8.24 12:07:25

Itse olen vain alku-uran pätkätyöläisenä. Oli ihan kivaa palata tuttutun ympäristöön. Työkaveri palaa lomien jälkeen takaisin retkeltään muualle. Innolla odotan hänen paluutaan.

  Re: Paluu vanhaan työpaikkaan

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   2.8.24 12:48:06

Itse en ole, mutta meillä on useampikin tyyppi tullut takaisin. Mielellään ne otetaan, kun osaavat työt.

  Re: Paluu vanhaan työpaikkaan

Lähettäjä: ei 
Päivämäärä:   2.8.24 20:01:35

En ole, aina on löytynyt jotain uutta.

  Re: Paluu vanhaan työpaikkaan

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   2.8.24 21:43:50

En varsinaisesti ole katunut, lähtöön on yleensä ollut syynä yrityksen työtilanne, jonka jälleen kohennuttua olen mielelläni palannut parhaisiin paikkoihin. Toki niitä huonojen aikojen yli sinnittelyn paikkoja on sellaisiakin, joihin en erityisesti hakeutuisi takaisin.

  Re: Paluu vanhaan työpaikkaan

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   2.8.24 23:01:14

Olen palannut ja hyvä päätös oli.

  Re: Paluu vanhaan työpaikkaan

Lähettäjä: JT 
Päivämäärä:   3.8.24 05:31:46

Jos kesätyötä ei lasketa (olin 6 vuotta peräkkäin samassa paikassa kesätöissä opiskelujen aikana), niin en ole.

Minulla on ollut 5 eri työnantajaa ja aikaisemmista 4:stä olen lähtenyt pois, koska työpaikka ei ole ollut minulle syystä tai toisesta sopiva. Ne syyt ovat kuitenkin olleet sellaisia, ettei niitä voi ”korjata tai parantaa”. Kovin kevyin perustein en työpaikkaa vaihda. En siis menisi aikaisempiin työpaikkoihini töihin, jos vaan voin sitä välttää.

  Re: Paluu vanhaan työpaikkaan

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   3.8.24 19:05:29

Olen kerran palannut 1,5 vuoden jälkeen takaisin vanhaan työpaikkaan, koska sinne pääsin helposti takaisin, mutta siellä ei ollutkaan enää hyvä olla, kun en ollut enää pomon lemmikki. Joten lähdin uudelleen pois.

  Re: Paluu vanhaan työpaikkaan

Lähettäjä: 68 
Päivämäärä:   5.8.24 11:42:01

JT: voihan se olla, että vanhan työpaikan arvon huomaa vasta kun sieltä on lähtenyt?

  Re: Paluu vanhaan työpaikkaan

Lähettäjä: Ha 
Päivämäärä:   5.8.24 11:44:53

Joo olen ja täällä olen edelleen. En tykännyt vuorotyöstä.

  Re: Paluu vanhaan työpaikkaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.24 11:45:03

En ole sinänsä katunut, mutta palannut olen. Tapahtumahetkellä vaihto on ollut oikea ratkaisu. Kävin hakemassa laajempaa kokemusta toisaalta ja palatessa, palasin eri työtehtävään.

  Re: Paluu vanhaan työpaikkaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.24 11:52:25

Juu olen 5 kertaa.

  Re: Paluu vanhaan työpaikkaan

Lähettäjä: tättärä 
Päivämäärä:   5.8.24 12:16:15

Entisessä työpaikassa moni kävi vuoden, kaksi tai vain 6kk muualla ja palasi vanhaan tehtäväänsä tai sitä vastaavaan huomattavasti paremmalla palkalla. Iso talo kun on vähän nihkeä palkankorotusten kanssa kannattaa kierrättää työpaikkoja. Mitään varsinaista uutta, muualla opittuja best practises tms. näistä ei yksikään tuonut mukanaan ja jokainen sanoi suoraan että ainoa syy hakeutua toisaalle oli parempi palkka. Vaikka mainittuja seikkoja rekrytoinneissa käytettiinkin perusteluna. Osa jopa sopi ennen lähtöä pomonsa kanssa paluun valmiiksi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.