Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.8.24 07:28:20

Kumpaa käytätte, vai jotain muuta? Itse oon käyttänyt ainaa 400 buranaa ja toiminut hyvin, lähes kivuton olo. Sain reseptillä panadolia hammassärkyyn ja kokeilin kuukautiskipuihin, mutta ei näköjään toimi.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.8.24 07:29:40

Oletteko saaneet kuinka helposti reseptillä buranaa, se tulisi vähän halvemmaksi? Jos menee esim työterveyteen, tuleeko käynti kalliiksi?

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: Eeppinen 
Päivämäärä:   2.8.24 07:54:19

Molempia 50/50

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   2.8.24 07:55:56

Buranaa, koska se myös vähentää vuotoa.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: ss 
Päivämäärä:   2.8.24 08:04:06

Älä osta buranaa, osta ibumaxia. Paljon halvempaa.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   2.8.24 08:07:11

Ibusal parempaa kuin ibumax. Tietty buranasta on tullut leisnimi ibuprofeiinille- itsekin puhui aina buranasta vaikka ostin ibusalia. Nyt mulla tosiaan resepti niin saan ostetua halpaa oikeata Buranaa 100 tabun purkissa.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: 0+0 
Päivämäärä:   2.8.24 08:12:05

"Ibusal parempaa kuin ibumax."

Ihan höpöjuttuja. Näissä kaikissa tuotteissa on sama vaikuttava aina Burana mukaan lukien, eikä ole väliä, millä nimellä sitä myydään. Vaikutus on aina sama.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: C.A. 
Päivämäärä:   2.8.24 08:13:10

Paramax Rapid 500 mg

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.8.24 08:26:41

Molempia, otan päivässä 4 kpl 800 mg buranaa ja 3 kpl 1000 mg panadolia.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: Sss 
Päivämäärä:   2.8.24 08:29:04

Voltaren rapid 50mg

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   2.8.24 08:58:08

Molemmat. Parasetamoli 3 g pvässä, ibuprofeeni 1200 mg päivässä. Merkillä ei väliä ja molempiin saa 100 kpl reseptin helposti, jolloin lääke on merkittävästi halvempaa, kuin käsikauppalääkkeenä.
Muistaaksen sata 1g parasetamolia maksaa noin 8 euroa.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   2.8.24 09:54:14

3x vrk: 800mg burana ja 1g panadol ja sillä on lähes kivuton olo. Ton setin kun ottaa ajoissa, niin voi tehdä jotenkuten töitä.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.24 09:57:58

Parasetamolilla ei ole ikinä ollut mitään vaikutusta omiin kuukautiskipuihin. Tulehduskipulääkettä sen olla pitää, vähentää sekä kramppeja että vuotoa.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: ….. 
Päivämäärä:   2.8.24 10:03:29

Burana riittää minulla. Jos se ei toimi, niin molempia.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.24 10:08:53

Joillakin parasetamoli ei auta kipuihin yhtään mitään. Parasetamoli voi taas lisätä vuodon määrää, joten Burana saattaa olla parempi vaihtoehto.

Itselläni onneksi parasetamoli tehoaa kipuihin, koska refluksitaudin takia en saa käyttää muita särkylääkkeitä. Toisaalta menkat ovat yleensä lähes kivuttomat. Pari kertaa elämässä on menkkojen aikana ollut flunssa. Silloin olen ottanut parasetamolia ja vuoto on ollut runsaampaa - mutta onko se johtunut lääkkeistä, vai onko vain ollut vaihteeksi runsaammat, mene ja tiedä.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   2.8.24 10:59:22

Ketorin 100mg tai voltaren 50mg ja ensimmäisin päivinä 3x1mg panadol päälle.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.24 12:01:23

Miranax 550 mg + Panadol 1 g, 2 kertaa päivässä. Miranax tietty vaatii reseptin, samoin grammanen Panadol. Mulle naprokseeni parempi kuin ibuprofeeni.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   2.8.24 12:09:55

Minulla Panadol yksinään ei toimi kuukautiskipuihin, mutta yhdessä Buranan kanssa otettuna tehostaa Buranan vaikutusta. Vuosikausia kokeilin kaikkea mahdollista, kunnes päädyin tähän ja toimi parhaiten. Avainasemassa myös se, että aloittaa lääkkeiden ottamisen heti ekasta pienestä tunteesta tai jopa ennakoiden, jos menkat ovat niin säännölliset että voi laskea minä päivänä alkavat. Tuolloin vaikutus on paras. Ja tämä nyt siis 46-vuotiaalta, jolla kuukautiset alkoivat 12-vuotiaana ja aina olleet hyvin kivuliaat ja runsaat. Lääkäreiden kanssa kokeiltu reseptivalmisteet kipuun kaikki mahdolliset. Nyt jo vuoden hormonikorvaushoidolla vuodoton, esivaihtarit alkoivat 37-vuotiaana ja vaihdevuodet 44-vuotiaana.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: Milka 
Päivämäärä:   2.8.24 13:30:14

Syön Paramax forte 1000 mg tabletin 4-9 tunnin välein 3 päivää.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.8.24 14:02:58

Parasetamolia söin vain raskaana ollessa ja se ei kyllä oikein auta. Ibumaxia syön kuukautiskipuun.

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   2.8.24 15:27:37

"Oletteko saaneet kuinka helposti reseptillä buranaa, se tulisi vähän halvemmaksi? Jos menee esim työterveyteen, tuleeko käynti kalliiksi?"

Siiiis.....jos menet työterveyden kautta, sen ei pitäisi maksaa sulle yhtään mitään. Ja saa helposti perus-buranaan kyllä reseptin, kun on hyvä syy (joka sinulla on).

  Re: Panadolia vai buranaa kuukautiskipuihin?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   2.8.24 17:40:37

Saa reseptin helposti ja miranax ei väsytä yhtä pahasti kuin ibuprofeiini. Joudun tosin nykyään syömään paracetamolia lisäksi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.