Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En ollutkaan kunnon tyttö

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   2.8.24 00:46:28

Olen ikäni kuullut, kuinka pitäisi olla kunnon tyttö ja tehdä sitä ja tätä ja mitä ne muutkin ajattele. Elin vain omaa elämääni ja jossain vaiheessa tarjouduin kysymään "niiltä muilta" ajatuksiaan, jos se tuo muille rauhaa. Ei tarvinnut kysyä. Tein töitä ja säästin asuntoon, oli toki irtosuhteita ja kapakassa käyntejä. Sitten löysin sen miehen, kenen kanssa haluan perheen. Teimme lapset ja ostimme yhteisen talon. Hiuksia en ole leikannut enkä lapsellisesta hevosharrastuksesta luopunut, ja ulkomaillakin on käyty lasten kanssa, mutta silti nyt minut hyväksyttäisiin :D

Miten joku voi olla niin tyhmä, että kuvittelee yli nelikymppisen perheellisen (tao sinkun) naisen kaipaavan yhtään kenenkään hyväksyntää? Miten hemmetissä tämä on mahdollista tänä päivänä?? Oma äitinikin on kasikymppinen ja ymmärtää, että jokaisella on se oma elämänsä ja sitten jotkut 55-70- vuotiaat itkevät toisen "suuresta erilaisuudesta" vielä tänäkin päivänä. Ja joo, myönnän olevani pahapäinen mutta silti! Laittakaa vanhat sukulaisenne kuriin ettei meidän toisten tarvitse...

  Re: En ollutkaan kunnon tyttö

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.24 01:05:30

Minäkään en ollut kunnon tyttö ikinä; hölmöilin ja hurttailin ja opiskelin siinä samalla ja olen nykyään taloudellisesti riippumaton vanha huuhkaja ja minulla on mielitietty, joka ilahduttaa arkea ja elämää. Ei lapsia, ei talovelkoja.

  Re: En ollutkaan kunnon tyttö

Lähettäjä: Kela 
Päivämäärä:   2.8.24 02:17:44

Milla hei sun täytyy muuttuu.

  Re: En ollutkaan kunnon tyttö

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.8.24 06:47:58

Kattia kanssa, anna niiden vouhottaa. Kukaan täällä toistaan parempi ole.

  Re: En ollutkaan kunnon tyttö

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   2.8.24 08:18:31

Nyt en kyllä ymmärrä...

  Re: En ollutkaan kunnon tyttö

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.24 09:33:46

Jos perhe on aina kontrolloinut ja hyväksyntää on saanut vain tekemällä muiden hyväksymällä tavalla, voi olla vaikeaa irtautua hyväksynnän hakemisesta. Pahimmillaan ihminen on onnistunut piilottamaan todellisen itsensä niin täydellisesti, ettei enää itsekään tiedä, kuka on tai mitä haluaa.

Onnittelen aloittajaa, hänellä on hieno, hyväksyvä suku!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.