Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Valitusten kierre töissä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   1.8.24 20:35:30

Tunnistatteko tämän ilmiön työelämässä. Huonokin työ voi mennä pitkään läpi asiakkaalle, mutta kun tekemisen taso nousee, alkaa asiakkaan puolelta valitukset kaikenlaisista epäoleellisistakin pikkuasioista.

  Re: Valitusten kierre töissä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   1.8.24 20:36:07

Edit: Kun tekijä vaihtuu ja tekemisen taso nousee

  Re: Valitusten kierre töissä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.24 20:36:38

En tunnista.

  Re: Valitusten kierre töissä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   1.8.24 20:44:15

Saattaapa joskus se valittaja olla työnantaja itse. Vaikka olen omin silmin nähnyt, mikä oli vaatimustaso ennen.

  Re: Valitusten kierre töissä

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   1.8.24 22:48:16

Siivousalalla tämä on tosi yleistä kun ollaan totuttu siihen "omaan siivoojaan" niin ei kukaan muu osaa siivota niin hyvin vaikka oikeasti tuuraajien jäljiltä on paljon siistimpää.

  Re: Valitusten kierre töissä

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   1.8.24 23:06:56

Minkä ihmeen takia kukaan valittaisi siitä, että on tehty PAREMMIN asiat?

  Re: Valitusten kierre töissä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.24 08:05:11

Omassa työssäni eniten valittavat ne, joiden vuoksi on joutunut muutenkin tekemään eniten. Onneksi kaikkein ymmärtäväisimpiä ovat olleet ne, joiden kohdalla on tullut jotain kommellusta.

  Re: Valitusten kierre töissä

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   2.8.24 08:08:27

En tunnista. Toki jos projektiin tulee tekijä, jonka taso on 500% parempi kuin muiden, niin tottakai muitten paskaduunista tulee kitinää ja niin pitää tullakin.

  Re: Valitusten kierre töissä

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   2.8.24 13:24:28

"Lähettäjäl

Päivämäärä1.8.24 23:06:56

Minkä ihmeen takia kukaan valittaisi siitä, että on tehty PAREMMIN asiat?"

Sitä on kuule ihmetelty. Ilmeisesti on kotoisampaa käydä vessassa, joka on täynnä kusiroiskeita ja p*skarannut pöntössä

  Re: Valitusten kierre töissä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   2.8.24 18:21:44

"Siivousalalla tämä on tosi yleistä kun ollaan totuttu siihen "omaan siivoojaan" niin ei kukaan muu osaa siivota niin hyvin vaikka oikeasti tuuraajien jäljiltä on paljon siistimpää."

Bingo! Siivousalasta kysymys. Tämä ilmiö on tullut omassa työelämässä esiin niin usein, että oli tarpeen sanoittaa se itselleni, koska oikeesti, mitä hitsiä. Jotenkin jos on liian hyvä ja huolellinen, ei ole ongelmia työn suorittamisessa tai laadussa, niin niitä ongelmia ja vikoja pitää minulle keksiä.

  Re: Valitusten kierre töissä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   2.8.24 18:30:25

"Minkä ihmeen takia kukaan valittaisi siitä, että on tehty PAREMMIN asiat?"

Sepä se, kun tavalliset ihmiset saattavat kiinnittää huomiota eri asioihin ja arvioida siivoojien työtä eri tavalla kuin me siivoojat itse. Ihan ihmeellisiä käsityksiä ja kuvitelmia tullut vastaan ja olen joutunut asiakkaan toimesta kuulemaan ihan suoranaista potaskaa siitä, mitä muka olen tehnyt tai jättänyt tekemättä. Jos ja kun asiakas ei ole lukaissut siivoussopimusta, mitkä työt kuuluvat sopimukseen ja mitkä ei, niin draama on tulilla.

  Re: Valitusten kierre töissä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   2.8.24 19:05:09

"Minkä ihmeen takia kukaan valittaisi siitä, että on tehty PAREMMIN asiat?"

Oikeastaan vastasin asian vierestä, koska nimenomaan kukaan ei ole koskaan valittanut HUONOSTA siivouksesta. Olen kaiken aikaa tehnyt samaa hyvää laatua, ensin on saattanut olla lyhyt kuherruskuukausi asiakkaan kanssa, mutta sitten yhtäkkiä se sama hyvä työ ei enää kelpaakaan vaan jostain kaivetaan jotain negatiivista ja tämä mikä-milloinkin on asiana mun mielestä on usein epäolennainen, sekä tarpeetonta ja asiatontakin työntekoon puuttumista.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.