Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.8.24 18:21:21

Hassu kysymys mut tuntuuko teistä hassulta, et jos kaveri tulee kylään. Ootte kahdestaan, kun se menee vessaa.. laittaa oven lukkoon :D ihan ku mä tulisin sinne häiritsee.

  Re: Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.24 18:23:14

Mä ainakin laitan. En siksi että ajattelisin että joku haluaa tulla häiritsemään, vaan siksi ettei tule kiusallista tilannetta kun joku tulee vahingossa.

  Re: Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: Mango 
Päivämäärä:   1.8.24 18:28:21

Ei tunnu hassulta tai kiinnitä asiaan huomiota. Monillahan se on ihan refleksi.
Itse tosin olen se joka ei laita lukkoon, jos ei ole riskiä että joku sinne pölähtäisi. Olen jäänyt vessaan jumiin rikkinäisen lukon takia ja yritän välttää mahdollisimmsn tehokkaasti päätymästä uudelleen vastaavan tilanteeseen - ei ollut kivaa se nimittäin.

  Re: Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   1.8.24 18:29:30

Minä laitan oven lukkoon vaistomaisesti jos olen vieraassa paikassa (missä tahansa muualla kuin kotona), silloinkin, kun varmuudella tiedän ettei tarvitsisi.

  Re: Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   1.8.24 18:30:17

Riippuu kylästä. Jos vain minä ja kaveri, niin en laita lukkoon. Esim vanhemmillani laitan, koska toisella muistisairaus, enkä halua häiriytyä.

  Re: Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.24 18:31:32

Laitan aina ihan sama ketä talossa on.

  Re: Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: Visentti 
Päivämäärä:   1.8.24 18:33:50

Mä laitan kotonakin, vaikka oisin yksin. Refleksi. :D

  Re: Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: Ei nyt omalla 
Päivämäärä:   1.8.24 18:44:07

Kylässä, toki. Ja kotona jos on vieraita. Meillä vessan ovi yleensä ei ole kiinni-kiinni asti, silloin kun siellä ei ole ketään. Jos on, niin on varattu. Muut perheestä tosin laittavat useammin lukkoon asti, mutta minä en kotona oikeastaan juuri koskaan... Ja olen huomannut olevani joskus töissä niin "kotonani", että lähtiessä huomaan etten sielläkään ole lukinnut ovea :D

  Re: Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   1.8.24 18:48:56

Aika moni toiminta arjessa on automaattista, tulee selkärangasta. Sama juttu kun autoon istuessa laittaa aina turvavyön kiinni koska sitä ei ajattele. Joskus sitten tajuaa että on vähän hassua pistää turvavyö kun siirtää autoa muutaman metrin :D

  Re: Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.8.24 18:51:41

Ite en koskaan lukitse kotona ovea, oon asunut täs 10 vuotta ja varmaa mahtuu yhden käden sormiln se kuinka monesti se lukossa on ollu. Töissä oon joskus menny kans niin etten oo laittanu lukkoon, mikä ei ole kovin kiva kun meillä vessasta on suora näkymä tuotannon puolelle, monta silmää näkee :D nykyään tarkistan aina ennenku housuni lasken

  Re: Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: Iinus 
Päivämäärä:   1.8.24 19:36:16

Kayn aina pskalla ovi avoinna.

  Re: Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.8.24 19:38:04

Laitan aina oven lukkoon- se on merkki, että en esimerkiksi juttele oven läpi.

  Re: Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   1.8.24 19:38:11

Mä käyn pissalla ovi ei lukossa mutta kakalla ovi lukossa. Asuttu miehen kanssa 18 vuotta yhdessä :D Miehellä sama.

Kylässä aina lukkoon, vaistomaisesti.

  Re: Kylässä vessan ovi lukkoon

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   1.8.24 20:00:41

” Ei tunnu hassulta tai kiinnitä asiaan huomiota.”
Tämä. Mä tosin laitan veskin lukkoon, vaikka oisin yksin kotona.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.