Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: Treffailija 
Päivämäärä:   1.8.24 15:49:15

Mikä on oikea ja korrekti tapa lopettaa treffailu? Jos on puhuttu jo pidempään kirjoittelun merkeissä ja sitten ennen tapaamista vaihdetaan kuvat, eikä toisen naama /ulkomuoto sytytäkään yhtään, vaan on just päinvastainen omaan mieltymykseen nähden, niin mikä tavalla se on korrektia sitten lopettaa tämä yhteydempito?

Mietin vaan, kun aloin tämän treffailuhommelin, että mitä jos näin käy, niin mitäs sitten..

Joo samalla tavalla, miten tahtoisin itseäni kohdeltavan, mutta kun en tiedä onko parempi tulla vaan ghostatuksi vai suoraan sanotuksi.. :'D

Mitä itse toivoisit?

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.24 15:53:19

Sano vaan, että tämä suhde ei nyt napannutkaan, kiitos ja hyvää jatkoa.

Ei tarvitse ghostata ja on ihan turha alkaa selostamaan mitään ulkonäöstä tai muuta, loukkaat vaan ihan syyttä kun ei kukaan voi muuttua täysin päinvastaiseksi vaikka kuinka saisi "palautetta".

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   1.8.24 15:58:30

Älä vedä johtopäätöksiä vielä kuvan perusteella. Se ei välttämättä ole tuore eikä aito, et voi tietää paljonko sitä on muokattu - pahimmillaan just siihen sun kannaltasi väärään suuntaan. Mä teen noitten kanssa niin, että tapaan tyypin kerran jollain neutraalilla paikalla ja jos se on livenä yhtä kauhea, niin sanon suoraan, ettei homma etene kaveritasoa pitemmälle. Että juttu luistaa joo ja henkisesti ollaan samalla tasolla, mutta koska "mulla on historiaa josta et tiedä - enkä kerro siitä enempää - niin homma ei koskaan tule siirtymään fyysiselle tasolle, sori".

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   1.8.24 16:01:43

Tätä tämä nykypäivän deittailu on, kun aloitetaan väärästä päästä. Siihen kuuluisaan ennen vanhaan nähtiin joku, ihastuttiin ulkonäköön ja sitten todettiin joko hyväksi tai huonoksi. Jos toisen ulkonäkö ei miellytä alussa, se ei miellytä ikinä, joten ei missään nimessä jatkoon.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: mmmmm 
Päivämäärä:   1.8.24 16:07:37

Ilmoita sille, että lähdetkin 5 vuodeksi ulkomaille, joten unohdetaan koko homma.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: jax 
Päivämäärä:   1.8.24 16:34:57

Lähettäjä.
Päivämäärä1.8.24 15:53:19

Sano vaan, että tämä suhde ei nyt napannutkaan, kiitos ja hyvää jatkoa.

Ei tarvitse ghostata ja on ihan turha alkaa selostamaan mitään ulkonäöstä tai muuta, loukkaat vaan ihan syyttä

Tämä

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   1.8.24 16:41:16

Ei se kuva vielä kerro tarpeeksi. Kyllä se on se olemus jonka näkee vasta kun tapaa oikeasti.
Ja muista että se toinen voi ajatella sinustakin noin...

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: 1984 
Päivämäärä:   1.8.24 17:01:28

Ghoustasin 1984 vuonna yhden poikakaveri ehdokkaan sen hajun ja epäsiisteyden vuoksi, enkä nyt muutenkaan ollut siihen ihastunut koska se oli mun mittainen ja eikä ulkonäkökään napannut. Mutta hän vaan yritti kovasti liehitellä. Ihastuin ja rakastuin lopulta pitkän huiskeaan lentopalloa pelaavaan nahkatakki poikaan vuonna -85 joka päristeli moottoripyörällä, vieläkin ollaan yhdessä :)

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: pistepiste 
Päivämäärä:   1.8.24 17:58:06

Tapaa kerran livenä ja jos ulkonäkö on yhtä kaukana (tai kauempana) mieltymyksistäsi kuin kuvassa, totea, että vaikka viestitellessä juttu luisti, niin tapaamisesta jäi fiilis, ettei tämä etene sinun puoleltasi sitten kuitenkaan kaveruutta pidemmälle.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: Liu 
Päivämäärä:   1.8.24 18:02:25

Juu tuota : Minä taas näen asian ihan toisin.. ensin se siedettävän näköinen voi persoonaan tutustuessa olla "just sen näköinen mitä pitikin".. on typerää mielestäni jumittaa johonkin omiin ihanne mielikuviin toisen ulkonäöistä.

Ei nykyinen mieheni ole "unelmieni miehen" näköinen mutta en ikinä vaihtaisi pois on 100/100 eli en mitenkään voi uskoa tuohon että jos ulkonäkö ei ole just mieleinen niin ei voisi ihastua / rakastua ihmiseen.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   1.8.24 18:09:14

Tarkoitin sitä, että ihastuminen/rakastuminen tapahtuu luonnollisesti niin, että näkee toisen ja maailma alkaa pyörimään ympyrää. Tiedättekö sen tunteen, kun ihastuu johonkin tosissaan?

Näin olen tavannut oman mieheni aikoinaan, tiesin heti samana iltana, että menen hänen kanssaan naimisiin, vaikken edes puhunut hänen kanssaan koko iltana. Katseemme kohtasivat ja se oli siinä, seuraavana päivänä hän soitti ja pyysi ulos. Tästä on aikaa 32 vuotta.

Jos ei ole kemiaa, niin parisuhde muuttuu kaverisuhteeksi. Kenelle se sitten riittää ja kenelle ei, se on taas eri asia.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   1.8.24 18:14:27

Minulla on tiettyjä kriteerejä miehen ulkonäössä jotka eivät vaan sytytä vaan lähinnä ällöttävät. Yksi on iso ylipaino, jos niitä liikakiloja on kymmeniä niin ei vasn pysty. Toinen on pitkä parta tai pelkät viikset. En voi sille mitään, en voi kuvitella suutelevani sellaista. Kolmas on ns. soede-kalju. Ajaisi sitten kaiken pois, sekään ei haittaisi. Elo lähtökohtaisesti en tykkää näistä tinderissä mutta joskus sitä erehtyy tykkäämään kuvattomasta ja toivoo parasta.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: hö 
Päivämäärä:   1.8.24 19:54:54

^^ Sama, pitkä tukka lisänä listaan, yök.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: peli 
Päivämäärä:   1.8.24 20:17:53

Juttujen taso täytyy vaan pitää ennen tapaamista sellaisena, että jos treffeille menee ja vastassa on vastenmielinen tapaus, on helppo torpata kevyesti koko homma. Eikä niin että on ummet ja lammet ensin avauduttu, rakastuttu suunnilleen jo pelkkiin mielikuviin ja ties mitä.

Toisen ulkonäkö ja eleet ovat kuitenkin ne asia joihin saattaa ihastua viiveellä, tai sitten tulee heti se olo että en todellakaan halua että tuollainen näkyy tai näkee minut ilman vaatteita.

Kyllä minä varmistin aina ensin että onko toisella ylipainoa minkä verran. Kun liika ylipaino ei vaan herätä minussa mitään seksuaalista kiinnostusta niin turha edes yrittää tykästyä pelkkään persoonaan.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.8.24 20:26:01

No sanot, että olet mukava tyyppi, mutta tuntuu, että on parempi olla kavereita.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   1.8.24 20:27:00

No hups, jopas oli nakkisormet edellistä viestiä kirjoittessa... Mutta joo, pitkät, hoitamattomat hiukset, yök. Lisäksi olen huomannut, että tietynlainen, "pitkä" pään malli ei viehätä yhtään. Olen melko visuaalinen ihminen ja kiinnitän kyllä ensimmäiseksi huomioni ulkonäköön. En välttämättä etsi kukkulan komeinta urosta mutta itseäni miellyttävää. Tavatessa kiinnitän huomiota kommunikaation ohella myös tuoksuun.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.8.24 20:39:24

Sen takia pitää tavata nopeasti, ennen kun on ehtinyt luomaan kummempia mielikuvia ihmisestä.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   2.8.24 00:14:52

Tapaat sen tyypin kertaalleen ja päätät vasta sitten. On ihan ok treffien jälkeen laittaa viesti, että vaikutat tosi hyvältä tyypiltä, mutta itsellä heräsi enemmän kaverifiilis. Joku suuttuu, joku ottaa asian ihan lunkisti. Ja sitten eteenpäin. Jatkossa tapaa kumppaniehdokkaat nopeammin, ei mitään viikkojen viestittelyä ensin.

Itse reilu vuosi sitten 45-vuotiaana mätsäsin 100km päässä asuvan miehen kanssa, joka ei ollut yhtään mun tyyppiäni. Vielä ekojen treffienkin jälkeen vähän epäröin, mutta toisten treffien jälkeen olin aivan myyty. Yhdessä ollaan edelleenkin ja elämä yhdessä on aivan ihanaa. Kannattaa siis tavata se tyyppi livenä ennenkuin teet päätöstä, jollei nyt aivan kauhistuttava ollut. Ja otsikon kyllä korjaisin, koska ette te ole edes treffanneet vielä =). Et häviä mitään, vaikka kävisit yksillä treffeillä tuon tyypin kanssa, mutta voit hävitä, jos et anna edes mahdollisuutta livenä. Ei sitä tarvitse ottaa niin vakavissaan, että heti pitäisi parisuhdetta miettiä jos jonkun kanssa treffeille lähtee. Kokemus voi olla vaikka miten kiva, vaikka ei sitten suhdetta syntyisikään.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.24 00:26:18

No aloita nyt syksyllä uusi harrastus, jossa tapaa uusia ihmisiä ja hakeudut juttusille sen itseäsi miellyttävän kanssa..?

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   2.8.24 00:36:36

Eikö tärkeämpää ole se että kusivehkeet sopii yhteen.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: Mella 
Päivämäärä:   2.8.24 04:05:52

Olen treffaillut pääasiassa näitä ”miesjumalia” useamman vuoden ajan, kauniita katsella ja olleet hyvässä kunnossa. Itse kyllästyin heihin jokaiseen melko nopeasti.
Päätin tietoisesti muuttaa treffailu tapaani ihmisiin jotka eivät ulkoisesti herättäneet kauheasti mielenkiintoa. Huteja tuli useampi mutta yhden kanssa jatkoin koska oli todella mielenkiintoinen ja miellyttävä persoona. Ulkoisesti ei minun tyyppiäni mutta monen muun makuun varmasti komea. Yllättävää kyllä, rakastuin hänen hiljalleen todella syvästi. Joten antaisin tilaisuuden hyvälle tyypille, tapaisin useamman kerran.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.8.24 05:56:16

Mua miellyttää niin harva ihminen, että ei ole hankalaa sanoa "kiitos ei" kun yleensä jokaisen kohdalla se on "kiitos ei".

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.24 06:19:25

"Jos toisen ulkonäkö ei miellytä alussa, se ei miellytä ikinä, joten ei missään nimessä jatkoon."

Minä kun näin mieheni ensimmäisen kerran niin aloin heti miettiä miten poistuisin tilanteesta :D vaan äkkiä se sitten omassa silmässä komeaksi muuttuikin kun tuli tutuksi ja tässä sitä ollaan pitkässä suhteessa.

Ei niin toki aina käy eikä nyt minkään vastenmielisen tyypin kanssa kannata mihinkään lähteä, mutta joskus käy näinkin. Tunteet kun tulevat peliin niin alkaa ihminen näyttää omaan silmään paremmalta.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   2.8.24 07:29:42

Tämän takia potentiaalinen deittikumppani tavataan mahdollisimman nopeasti. Silloin näkee, miellyttääkö toinen oikeasti, eikä tule typeriä harhakuvitelmia.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.8.24 07:38:26

Ainakaan ei kannata heti kuvan saatuaan pamauttaa että ei kiitos, tämä oli tässä. Siitä varmasti arvaa syyn ja turhaan loukkaa toista. Mieluummin pyytää kuvan heti alkuun ja tapaa edes kerran, sitten vaan sanoo että jäi kaverifiilis tapaamisesta, jatketaan eri teille.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.8.24 07:38:36

Nykysin on ihan helppo sanoa, että nyt ei vaan kemiat kohtaa. Ei tarvita syitä eikä sen pitäisi loukata ketään.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   2.8.24 09:01:57

Vähän olen aina ihmetellyt näitä jotka painottavat niin kovasti sitä miltä mies näyttää. Se ulkomuoto tulee muuttumaan hyvinkin nopeasti esim. monet miehet kaljuuntuu jo 30 v. ja siitä eteenpäin. Useat myös pönäköityy ja se vatsa vaan kasvaa jne. Miten näille miehille sitten käy kun nainen on valinnut heidät ulkomuoto edellä ja tämä uusi muoto ei miellytä eikä varmasti seksuaalisesti kiihota heitä.
Kannattaa miettiä sitä, että me kaikki vanhenemme ja muutumme. Se mitä sen ulkokuoren sisällä on, on niin paljon tärkeämpää kuin se ulkomuoto.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   2.8.24 09:34:30

Mitenköhän sitä asian esittäisi, että suurin osa sen ymmärtäisi? Ihastuminen toiseen ulkonäön perusteella ei välttämättä edes tarkoita sitä, että se toinen täyttää ihan jokaisen kohdan omasta kauneusihanteesta. Ryhti, koko ulkoasu, tuoksu, jne. vaikuttavat ihan hirveästi. Jonkun yhden kuvan perusteella tällaisia asioita ei voi tietää.

Ajan takaa siis sitä, että joku saattaa hyvinkin ihastua vaikka kaljuun mieheen, jos tapaa tällaisen livenä, vaikka on aina vannonut, ettei näin voisi tapahtua.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.8.24 09:51:03

LähettäjäJuu tuota 

Päivämäärä2.8.24 09:34:30

Mitenköhän sitä asian esittäisi, että suurin osa sen ymmärtäisi? Ihastuminen toiseen ulkonäön perusteella ei välttämättä edes tarkoita sitä, että se toinen täyttää ihan jokaisen kohdan omasta kauneusihanteesta. Ryhti, koko ulkoasu, tuoksu, jne. vaikuttavat ihan hirveästi. Jonkun yhden kuvan perusteella tällaisia asioita ei voi tietää.

Ajan takaa siis sitä, että joku saattaa hyvinkin ihastua vaikka kaljuun mieheen, jos tapaa tällaisen livenä, vaikka on aina vannonut, ettei näin voisi tapahtua.

Juuri näin, mutta sitten asioita, joistabyt vaan ei pääse yli.
Ulkonäöllisesti mulle vastenmielistä on läski. Toki jos olisin jossakin deittisovelluksessa, niin jutuista jo kävisi ilmi jos toinen ei ole lainkaan liikunnallinen. Vaan nykypäivänähän niistä jutuista ja ulkonäöstä ei tiedä ennen kuin livenä näkee.

Ja korrektia on sanoa vaan, että ei tunne kemiaa, että ollaan vain kavereita.

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: Välilyönti 
Päivämäärä:   2.8.24 11:05:13

Aika julmaa mennä deitin kanssa kaffeelle ja seuraavassa viestissä ilmoittaa että, "heippa, ei nyt nappaa". Kyllä tyhmempikin tajuaa, että kyseessä on ulkonäköön liittyvä asia. Mitäs sitten kun sattuu omalle kohdalle??

  Re: Kun toisen ulkomuoto ei miellytä treffaillessa,

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   2.8.24 13:20:31

Ei ikinä ghostausta. Se on käytännössä pieni muoto henkistä väkivaltaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.