Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Auttakaa mua hehkumaan :)

Lähettäjä: Uinukka 
Päivämäärä:   1.8.24 13:05:51

Erosin pari viikkoa sitten. Tuli vähän shokkina ja kovin vaikea nousta täältä, haluaisin henkisesti ja fyysisesti hyvään kuntoon.
Toivoisin että tästä olisi apua myös omaan itsevarmuuteen koska epäilen että mies palaa ovelle vielä. Silloin parempi kun olen joka osa-alueella vahvempi niin en sortuisi antamaan mahdollisuuksia enää.

Ja sit kiinnostaa kaikki kauneudenhoitovinkit, mitä nykyään tehdään esim kulmille ja ripsille? Itse oon mennyt viimeiset vuodet vain vanhoilla meikeillä, lähinnä ripsari ja meikkivoide, puuteri. Kaikki vaatteita myöden aika vaatimatonta.

Mietin ripsipidennyksiä, mutta n. 15v sitten sellaiset oli ja olivat super raskaat ja omat ripset katkeilivat (pyysin mahd luonnollisesti ja kevyt)
Onkohan nämä kehittyneet? Ja kulmat, minulla on vaaleat ja jotenkin harvat kulmat. Onko niihin mahdollista saada jotain värjäystä mikä kestäisi pidempään?

Ikää 40, jotenkin olen jämähtänyt jonnekin menneisyyteen.

  Re: Auttakaa mua hehkumaan :)

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.8.24 13:20:39

Kestoväri ripsiin ja kulmiin, kulmien muotoilu ja samalla ihonpuhdistus. Jatkossa voit tehdä näitä itsekin, mutta käy ensin ammattilaisella. Laitata samalla hiukset ja käy jalkahoidossa.

Keksi itsellesi menoja. Kun viimeinen hevoseni kuoli, olin varma että itken kaiket illat kotona, mutta kokoiltaisiin itkuihin ei jäänyt aikaa, kun oli menoja. Käytin vanhempiani kaupassa, pyysin entistä työkaveria syömään, pakotin itseni uimaan ja lenkille, kävin kirjastossa, ja kun piti mennä esimerkiksi kipparille, niin jätin auton niin kauas että siihen meni koko ilta.

  Re: Auttakaa mua hehkumaan :)

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   1.8.24 13:24:18

Hehku lähtee ihosta! Varaa aika kosmetologille, hän osaa neuvoa myös kulmien ja ripsien kanssa.

  Re: Auttakaa mua hehkumaan :)

Lähettäjä: Oo 
Päivämäärä:   1.8.24 13:24:39

Henkiseen hyvinvointiin kokeile esimerkiksi metsässä kävelyitä ja joogaa, molemmat rauhoittavat ainakin omaa mieltäni.

  Re: Auttakaa mua hehkumaan :)

Lähettäjäkerma 
Päivämäärä:   1.8.24 13:30:50

Minulla vois olla apuja tähän..XD

  Re: Auttakaa mua hehkumaan :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.24 13:31:29

Silmiin kestopigmentointi, ollut ihan loistava juttu minulle. Aina skarpimpi ilme vaikka juuri heränneenä. Jos kulmat on kovin vaaleat, niidenkin teon voi yhdistää tähän etkä enää paljon meikkiä tarvitsekaan.

  Re: Auttakaa mua hehkumaan :)

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.8.24 13:50:03

?: jos kulmakarvat "tatuoi", niin jätetäänkö ne omat karvat siihen päälle vai onko ne tarkoitus ajaa pois?

  Re: Auttakaa mua hehkumaan :)

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   1.8.24 16:30:38

No ihan paras hehku tulee siitä, ettet avaa sille exällesi ovea. Kaikki yhteydenpito pois, totaalisesti.

  Re: Auttakaa mua hehkumaan :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.24 16:35:29

Laittaisin ripsiin ja kulmiin kestivärjäyksen, edullinen tapa näyttää vähän terävämmältä jatkuvasti. Toimii etenkin meille valkoripsisille.

  Re: Auttakaa mua hehkumaan :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.24 16:35:35

Kesto!

  Re: Auttakaa mua hehkumaan :)

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   1.8.24 21:24:27

Itse kävin ekaa kertaa ottamassa botoxia, laitatin kulmat kuntoon ja raidat hiuksiin. Kasvoilta lähti vuosia pois ja ehlä hehkun kun olen saanut niin paljon positiivista huomiota. Ei kyllä kukaan vielä kiinnosta kun erosta rikki mutta tuntuuhan se kivalta että vielä 40+iässä ei ole näkymätön.

  Re: Auttakaa mua hehkumaan :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.24 22:50:53

Vaikka yleensä etoo tuo "Kerma" ja sen jutut, mutta se voi olla tehokkaampi tapa, kuin kulmien nyppiminen (ellet ole neandertali) ja ruusuvoiteiden levittäminen iholle ja hiilihydraattipöhön poistaminen viikossa ja pari piikkiä botoksia.
Ihmiset eroaa yleensä hyvistä syistä..?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.