Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Loma loppu

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   31.7.24 18:55:04

Huomenna tass töihin takasin vähän ahdistaa jo

  Re: Loma loppu

Lähettäjä: Tii 
Päivämäärä:   31.7.24 18:58:37

Mikä ahdistaa töissä?

Olin viisi viikkoa lomalla, ja maanantaina palasin ns. sorvin ääreen. Ihan kivaa on ollut. Loma on aina loma, mutta ei arkikaan paha ole.

  Re: Loma loppu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.7.24 19:06:37

Itseäni ei ehtinyt sentään ahdistaa. Kolmeksi päivää töihin, ja huomenna sitten työtön..

  Re: Loma loppu

Lähettäjä: enjaksa 
Päivämäärä:   31.7.24 19:10:19

Itsellä ei onneksi vielä huomenna, mutta pian on töihin paluu edessä. Vihaan työtäni ja todella kova ahdistus ja paha olla jo nyt.
Yritän koko ajan miettiä, mitä voisin tehdä päästäkseni pois, mutta en ole vielä keksinyt mitään.

  Re: Loma loppu

Lähettäjä: Niih... 
Päivämäärä:   31.7.24 19:22:15

Enjaksa: kuulosti melkein omalta ajatukseltani, mutta en vihaa työtäni. Johto vaan on p...stä ja se pilaa sen fiiliksen siitä työstä. Ahdistaa ajatus töihin paluusta...

  Re: Loma loppu

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   31.7.24 20:04:04

Minulla alkaa huomenna loma, neljä viikkoa ja toivoakseni palaudun niin että loman jälkeen taas jaksaisi asennoitua.

  Re: Loma loppu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.7.24 20:39:49

Palasin maanantaina ja tuntuu kuin en olisi ollut poissa. Lisäksi aivan rättiväsynyt joka päivä. En jaksa mitään töiden jälkeen. Nukun vaan. Mä jopa tykkään työstäni eikä se ole mitenkään raskasta. Jaa-a.

  Re: Loma loppu

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   31.7.24 22:21:43

Reilu 5vk loman jälkeen huomenna töihin. Kevyellä aloituksella,lyhyttä 4h päivää. 2päivää ja taas 2 vapaata. Kiva aloittaa kevyesti.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.