Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tori.fi-palvelu vuotaa?

Lähettäjä: Niin no 
Päivämäärä:   31.7.24 16:31:48

Onko joku muu huomannut, että Tori.fi tietoturva vuotaa? Myin pari päivää sitten Torin kautta tuotteen, kaikki meni ok. Pari tuntia sen jälkeen, kun olin merkinnyt tuotteen myydyksi, tuli sähköposti, jossa pyydettiin arvioimaan kauppa. Lähettäjänä oli joku aivan ihmeellinen osoite, ei Tori.fi eikä Schibsted, joka on Torin omistaja. En tietenkään vastannut viestiin.

Mulla on myynnissä muitakin tuotteita ja nyt tuli kysely sähköpostiin yhdestä tuotteesta. Otsikko on siis sama kuin myytävän tuotteen, lähettäjänä taas joku ihmeellinen sähköposti, mutta se, mistä tajusin tämänkin huijaukseksi, niin tämä ei ole Tori.fin viestiketjuissa missään. Ei kai sähköpostiosoitteeni ole siellä missään näkyvissä vai mistä ihmeestä Tori vuotaa?

Re: Tori.fi-palvelu vuotaa?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   31.7.24 16:35:24

Torin kyselythän menee torin keskusteluihin 🤔 Käytätkö diiliä? Itse en käytä enkä ole koskaan diilillä ostanut-voisiko liittyä sihen?

Päivämäärä:   31.7.24 16:42:58

Niin, kaikki muut Torin kautta tulleet viestit on menneet keskusteluihin, tämä viimeisin ei. Toisin sanoen mistä tämä kyselijä on saanut sähköpostiosoitteeni?

Päivämäärä:   31.7.24 16:43:54

Tosiaan huijarit voivat keksiä tämänkin. Joskus kun olen ostanut netistä jotain niin vuikarit aktivoituneet heti ja säpoon tullut viestejä "pakettisi odottaa siellä sun täällä" ja jostain ne on nuuskineet että oikeakin paketti on tulossa ja nyt hyvä sauma yrittää hämäystä.

Päivämäärä:   31.7.24 16:44:14

Ja ei, ei ole Diiliä käytössä. Katsoin roskapostista, niin sielläkin on joku huijausviesti muka jostain Tori-myynnistä.

Päivämäärä:   31.7.24 17:33:05

Kyllä ne vaan jotenkin pystyy onkimaan tietoa. Itse lähetin Saksaan postipaketin niin jostain vaan säpö senjälkeen täynnä saksankielistä roskapostia :( Tein postituksen postin sivuilla.

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   31.7.24 22:10:02

Itse rekisteröin mobiilipankin uudelle puhelimelle ja siinä tulee vahvistustekstareita. Kuinka ollakaan hetikohta alkoi tulla myös kaiken maailman pskaviestejä ”mene tästä linkistä ja anna tietosi” ja osoitteena joku tyyliin op-fin.org. Raportoin tästä pankkiin, josta vastattiin, että ei voi olla mahdollista, että liittyisi mobiilipankin käyttöönottoon. Vähän kyllä usko on koetuksella, niitä viestejä ei ole tullut sitä ennen eikä sen jälkeen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.