Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Psykiatrinen hoitaja tarjoutui tulemaan...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.24 19:13:49

...mukaan harrastukseen, jos en uskalla sinne muuten mennä, ja hoitamaan yhdessä kanssani muita käytännön asioitani, jotka vaativat poistumista terveydenhuollon tiloista.

Onko tämä ihan tavallista?

  Re: Psykiatrinen hoitaja tarjoutui tulemaan...

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   29.7.24 19:16:33

Ei, jätä se.

  Re: Psykiatrinen hoitaja tarjoutui tulemaan...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.7.24 19:17:29

On. Tai en tuosta harrastuksesta tiedä, mutta aikanaan omahoitajani oli mukanani mm. ruokakaupassa, tuli mukaan poliisilaitokselle hakemaan mun ajokorttia yms. Yhdessä käytiin myös keilaamassa ja jossain muissa aktiviteeteissa, jotta pääsin ihmisten ilmoille.

  Re: Psykiatrinen hoitaja tarjoutui tulemaan...

Lähettäjä: kakkupala 
Päivämäärä:   29.7.24 19:17:52

On. Terapeutin kanssa voi myös mennä kahville. Ihan oikeasti.

  Re: Psykiatrinen hoitaja tarjoutui tulemaan...

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   29.7.24 19:46:08

On. Ihan tavallist. Mulla on pahoja fobioita joten terapeutin kanssa on suunniteltu että mennään kauppakeskukseen pyörimään. Ja osastolla kun olin, käytiin porukalla parin hoitajan voimin asioilla sekä keilaamassa.

  Re: Psykiatrinen hoitaja tarjoutui tulemaan...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.24 22:16:45

Se on hänen työtään. Auttaa sinua resurssien puitteissa. Ei ne asiat oikeasti ratkea siellä huoneessa istumalla, vaan siellä rakennetaan ajatusmalleja niihin tosielämän tilanteisiin. Tottakai se kaikki uudelleenopettelu on käytännössä nopeampaa ja helpompaa, vaikka toki vaikeudetkin ovat siellä suurempia.

Varsinkin nuorilla ja lapsilla taitaa olla aika tavallista, että minimoidaan aika joka vietetään paikallaan istuen vaan käydään kaupungilla, kävelyllä ja jutellaan rennommissa merkeissä elämästä yleensä eikä vain keskitytä haasteisiin.

  Re: Psykiatrinen hoitaja tarjoutui tulemaan...

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   29.7.24 23:01:29

Kyllä, sukulaisnuoren omahoitaja oli mukana ensimmäisillä harrastuskerroilla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.