Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Terveellinen ruokavalio ja oksettava olo

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.24 11:31:25

Eli kun yritän syödä terveellisesti ja kohtuudella, se tyssää aina parin päivän päästä kun heikotus on liian suuri. Normaalisti syön joka päivän herkkuja paljon, eli yritän syödä vähemmän niitä ja tehdä edes joinain päivinä oikeeta ruokaa, eikä pelkkiä eineksiä. Laihtumista tapahtuis varmasti jos jättäisin edes karkit, suklaan, sipsit jne kokonaan pois... Teen ruumillista työtä ja illat menee harrastuksissa, eli energiaa pitäisi riittää koko päiväksi. Joskus onnistuinkin laihduttamaan kun olin lähes kaikki illat kotona, eli pystyin vaan makaamaan sohvalla tai sängyssä ja nukkumaan kun en muuta jaksanut. Missä vaiheessa olette päässeet eroon pahasta olosta vai onko se koko ajan läsnä?

  Re: Terveellinen ruokavalio ja oksettava olo

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   29.7.24 11:32:46

Syöt aivan liian vähän kun syöt "kohtuudella", siitä johtuu. Määrällisesti pitää syödä paljon enemmän jos jättää energiatiheät herkut ja einekset pois. Mars ravitsemusterapeutille ihan ensiksi.

  Re: Terveellinen ruokavalio ja oksettava olo

Lähettäjä: Jaahasta 
Päivämäärä:   29.7.24 11:33:42

Paha olo kertoo siitä, että joko keho puhdistuu, ruokavalio on muuttunut liian pian tai energiansaantisi on yhtäkkiä liian matala. Vai oletko ke ties ketogeenisellä ruokavaliolla?

  Re: Terveellinen ruokavalio ja oksettava olo

Lähettäjä: Mago 
Päivämäärä:   29.7.24 11:39:35

Kuulostaa siltä, että su käsitys terveellisestä ja kohtuullisesta on ihan vinksallaan ja vedät sen ns överiksi. Eli komppaan ,, , ei terveellinen ruokavalio ole sellainen ettei se anna sulle riittävästi ravintoa jaksaa arjessa.

  Re: Terveellinen ruokavalio ja oksettava olo

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.24 11:44:41

Mä söin kerran kolme viikkoa kaalikeittoa jossa porkkanaa, sipulia ja broilerin jauhelihaa, aamuisin kaksi keitettyä munaa, iltaisin banaanin ja mandariinin.
Kaksi viikkoa olin väsynyt ja todella huonovointinen. Ruoasta ei johtunut koska kaali on herkkua. Kolmannella viikolla olin jo energinen.

Sit muutin vähän ruokavaliota, aamulla puuro ja yksi muna ja joku hedelmä.
Päivisin kasviksia, kalaa ja kanaa vaihdellen. Illalla joku smoothie jossa rahkaa ja marjoja.
Virtaa on päivisin ja yöt nukun hyvin.

Kaksi viikkoa meni että se makean himo lähti pois. Aiemmin meni helposti litra jätskiä tai kokonainen suklaalevy ja sipsipussi, limua yms. Nyt riittää pieni suklaapatukka tai pari palaa, eikä oikeastaan tee edes mieli.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.