Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: Jj 
Päivämäärä:   29.7.24 10:44:52

Miehellä oli kuukauden kesäloma, eikä sinä aikana tehnyt kotona yhtään kotityötä. Perusteluna oli koska on lomalla ja haluaa levätä yms... Palasi vasta töihin ja on niiiin uupunut. Minulla ei ole kesälomaa ollenkaan, mutta sain nyt harvinaiset peräkkäiset vapaat. Mies huomautti että voisin nyt vapaalla tehdä nämä ja nämä kotityöt ja olisi kiva tulla kotiin kun ruoka on valmis. En miehen loman aikana kertaakaan kotiin tullessa saanut valmista ruokaa, vaan jouduin tekemään ruuan kaikille töiden jälkeen. Mies ei ymmärrä miksi olen vihainen. En jaksaisi riidellä, mutta en saa miestä millään ymmärtämään tilannetta. Auttakaa

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.24 10:45:45

Otat asian suoraan esille. Kysyt montako kertaa mies teki ruuan lomalla, ja mitä kotitöitä.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.24 10:46:50

A) Mistä löydätte nämä helmet?
B) Mikä pakottaa pysymään tuommosen kanssa yhdessä?

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   29.7.24 10:46:54

Onpas sulla ihana helmi.. Varsinainen kultakimpale.. Kannattais varmaan unohtaa ehkäisy ja alkaa lisääntymään. Ja hei, mitens sä luulet meidän saavan miehes ymmärtämään? Kanna vaan oma vastuu ja mieti mitä oikeen haluat

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.7.24 10:48:41

Sanot sille suoraan että sinä **** laiskamato, minä jätän sinut, ei tuollaista katsele kukaan.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   29.7.24 10:48:42

No mitä se sanoi kun kysyit suoraan että montako kertaa hän teki ruokaa sinulle oman lomansa aikana?

Minä en käsitä miksi tätä ei ole otettu puheeksi jo silloin miehen loman aikana, miksi on ok että mies ei lainkaan osallistu oman lomansa aikana mihinkään?

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.7.24 10:54:42

Vietät lomasi tietysti samalla tavalla kuin mies. Et laita tikkua ristiin. En näe muuta vaihtoehtoa.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: Huolissaan 
Päivämäärä:   29.7.24 11:04:40

"A) Mistä löydätte nämä helmet?
B) Mikä pakottaa pysymään tuommosen kanssa yhdessä?"

No juuri niin !! Arvostakaa naiset itseänne !

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.24 11:10:55

Lähde lomalle ilman miestä jonnekin pariksi päiväksi. Vaikka Tallinnaan jos et muuta keksi.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   29.7.24 11:12:39

Ei jeesus. Sanot miehelle, että sinä olet ihan poikki etkä aio tehdä yhtään mitään. Ja muistutat häntä siitä, mitä "teki" omalla lomallaan.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.24 11:15:27

taas näitä iänikuisia provoja

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   29.7.24 11:15:28

"vaan jouduin tekemään ruuan kaikille töiden jälkeen"

Eli teillä on vielä lapsi / lapsia?

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: Hmm. 
Päivämäärä:   29.7.24 11:15:31

No en tajua miksi edes olet moisen vätyksen kanssa?

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   29.7.24 11:16:47

Kirjoitat paperille:

Mies töissä
- ei tee töiden jälkeen ruokaa tai kotitöitä (koska ei viitsi ja jaksa)

Mies lomalla/vapaalla
- ei tee ruokaa tai kotitöitä vaikka on koko päivän vapaalla (koska ei viitsi ja jaksa)

Nainen töissä
- tekee töiden jälkeen ruuat ja kotityöt (vaikkei ehkä jaksaisi, mutta on vastuullinen aikuinen ja ymmärtää, että ne on tehtävä, koska ne ovat tekemättä)

Nainen lomalla/vapaalla
- mies ehdottaa, että nainen tekee ruuan ja kotityöt, perusteluna että tämä on vapaalla, vaikka hänen itsensä kohdalla perustelu olikin juuri päinvastainen, että hän EI tee, koska on vapaalla.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   29.7.24 11:30:10

"
A) Mistä löydätte nämä helmet?
B) Mikä pakottaa pysymään tuommosen kanssa yhdessä?"

Hyvin tiivistetty!

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: Kokemus 
Päivämäärä:   29.7.24 11:31:04

Kuulostaa omalta narsistisia piirteitä omaavalta puolisolta. Hän on "aina" väsynyt/sairas/ jotain, varmuuden vuoksi, että ei tarvitsisi tehdä mitään.

Minä taas teen useampaa työtä, vaativia opintoja, urheilen tavoitteellisesti (nämä kaikki, että pääsisin elämässä eteenpäin, pää pysyisi kasassa ja pääsisin narsistisesta ihmisestä eroon). Hänen mielestään minä kuitenkin jaksan ja pystyn tekemään kaiken + vielä asioita hänen eteensä olinpa sitten sairas tai tehnyt 15 tunnin päivän.

Vinkkinä, kun pystyin itse pitämään miniloman nyt kesällä niin suoraan sanottuna valehtelin, että minun pitää lähteä kotipaikkakunnalle hoitamaan isääni. Toki kävin katsomassa isää, mutta oikeasti asuin hienossa hotellissa ja nautin vapaudesta pari päivää! Narsistisille ihmisille kannattaa kertoa valheita totuuden läheltä ja ottaa hengähdystaukoja oman jaksamisen vuoksi jos ero ei syystä tai toisesta ole juuri mahdollista.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: Unto 
Päivämäärä:   29.7.24 11:46:11

Samat provot vähän eri variaatioilla päivästä toiseen.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   29.7.24 11:49:56

Ei kai nämä mitään provoja ole. Monet miehet ovat jääneet lapsen tasolle.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: mutsi 
Päivämäärä:   29.7.24 11:56:50

Suurin osa täälläkin olevista jutuista on provoja. Joillekin ihmisille vaan on pakonomainen tarve saada draamaa aikaiseksi, jos ei ole sitä omaa elämää tai se on tylsää niin sitten kirjoitellaan satuja täällä netissä. Mikä lie mielenterveysongelma sekin.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: joooh 
Päivämäärä:   29.7.24 12:42:12

Vauva, Ylivauva ja Hevosvauva foorumit pskaa provoa täynnä.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: moikka 
Päivämäärä:   29.7.24 14:32:07

oletko joku palvelija??? ai et ole, miksi ihmeessä sitten palvelet miestäsi ilman palkkaa? Laita työllesi hinta ja sano että voin toki palvella teidän korkeuttanne, mutta hinta on 70€/ alkava tunti.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: Hups 
Päivämäärä:   29.7.24 14:45:54

Kysy itseltäsi ja siltä mieheltäsi että mihin häntä tarvitset? Mikä mahtaa olla se ominaisuus jonka vuoksi haluat sisällyttää elämääsi?
Eikö yhdessä oleminen perustu siihen että toisessa on jotain joka palvelee sinun ja toivottavasti myös yhteisiä tavoitteita. Jos toisesta ei ole mitään iloa niin olisiko aika siirtyä uuteen aikakauteen.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   29.7.24 14:50:15

Kuulostaa provolta. Aikuinen ihminen 4 viikkoa sohvalla...

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: Pete 
Päivämäärä:   29.7.24 14:56:38

Kai sitten itse pääset aina ajamaan huolletulla ja pestyllä autolla ja kaikki talon korjaushommat hoituu ajallaan? Jos ei niin miehen äitipalvelut loppuu siihen.

  Re: Mies lomaili kuukauden, ei tehnyt mitään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.24 14:58:30

Älä ainakaan hanki lasta ton kanssa tai sulla on kaks lasta hoidettavana..

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.