Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ruotsin risteily, älypuh ja hyttiavain

Lähettäjä: Vieläkö ongelma? 
Päivämäärä:   29.7.24 00:08:53

Onko täällä joku ollut viime aikoinan (noin vuoden sisään) Ruotsin risteilyllä? Vieläkö hyttiavain on sellainen luottokortin kokoinen pahviläpyskä, jossa magneettijuova?

Olen ollut risteilyllä viimeksi vuonna ”ennen omaa älypuhelinta”. Silloin terminaalissa ja laivassa oli ”varoitusjulisteita”, joissa kiellettiin hyttiavaimen säilytys älypuhelimen lähellä, koska älypuhelin jollain lailla tyhjää hyttiavaimen magneettijuovan eikä avain toimi. Laivan infossa moni kävi hakemassa uuden avaimen, kun vanha ei enää toiminut.

Onko nykyään sama ongelma? Olen lähdössä risteilylle viikon päästä, tarkoitus olisi laivassa kulkea pienen olkalaukun kanssa, sinne mahtuu juuri ja juuri puhelin ja pankkikortti. Jäin miettimään, pitääkö pukeutua taskullisiin housuihin tai paitaan, että hyttiavaimen voi laittaa taskuun eikä samaan pikkulaukkuun puhelimen kanssa.

  Re: Ruotsin risteily, älypuh ja hyttiavain

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.7.24 00:12:24

Hyttiavain on edelleenkin kuvailemasi kaltainen, ongelmasta en tiedä, en ainakaan muista nähneeni noita varoituksia enää vähään aikaan.

  Re: Ruotsin risteily, älypuh ja hyttiavain

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.7.24 01:16:49

Toukokuussa olin ruotsinlaivalla ja juu, edelleen on avaimet tuollaisia eikä kannata säilyttää älypuhelimen eikä sellaisen magneetilla toimivan läppäkuoren kanssa samassa. Jouduin itse asiassa itse hakemaan uuden avaimen kun oli mennyt rikki:D Mutta mitään varoituksia ei ainakaan ollut.

  Re: Ruotsin risteily, älypuh ja hyttiavain

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   29.7.24 08:06:35

Itselle kävi hotellissa avain kortti pimeni kun oli älypuhelimen kanssa lähekkäin. Sain respasta uuden

  Re: Ruotsin risteily, älypuh ja hyttiavain

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.7.24 08:19:29

Käsilaukussa olen säilyttänyt niin että puhelin on sisätaskussa ja avain ulkotaskussa. Ei ole tyhjentynyt

  Re: Ruotsin risteily, älypuh ja hyttiavain

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   29.7.24 08:19:51

Mulla ollut aina se kortti samassa laukussa puhelimen kanssa ja laukussa magneettikiinnitys. Ei ole ollut ongelmaa koskaan.

  Re: Ruotsin risteily, älypuh ja hyttiavain

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.7.24 08:46:03

Mulla on aina hyttiavain ja hotellien avainkortit puhelimen taskussa luottokorttien ja ajokortin kanssa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.