Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Filosofi 
Päivämäärä:   27.7.24 12:20:30

Aviopuolisoni on alkanut aktiivisemmin viestittelemään erään naispuolisen työkaverin kanssa facebookissa. En siis ole tutkinut miehen puhelinta tai mitään, koska hän saattaa ihan avoimesti tehdä sitä. Asiat ainakin vielä toistaiseksi ovat liittyneet työasioihin/rentoa jutustelua(ainakin mitä mieheni asiasta kertoo, kuulemma heillä on hauskat jutut) . Asia häiritsee minua koska yleensä mieheni ei ole kovin sosiaalista sorttia eikä hän paljon juttele edes miespuolisten työkavereiden kanssa. Olenkin miettinyt annanko asian olla vai pitäisikö tästä olla jo huolissaan?

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.7.24 12:22:40

Varmaan kannattaa keskustella sen miehen kanssa asiasta, me ei sitä tiedetä.

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   27.7.24 12:25:36

Onko sulla miehen mielestä hauskat jutut? Tarkoitan siis ilman mitään veettuilua juuri siihen liittyen, että mitä sanoit miehen yhteydenpidosta muihin.

Hommaanhan ei välttämättä liity, vielä, suurempaa ihastumista, mutta siihen tuo helposti johtaa, jos ei mies siis joviaalisti jutustele jo ennestään ihmisten kanssa. Ja huolissaan olohan liittyy udtin status quon säilytyämiseen, eli en olisi huolissani, mutta ei kannata olla liian sinisilmäinenkään.

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Simple 
Päivämäärä:   27.7.24 13:00:36

Jätä se!

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   31.7.24 08:28:41

Työkaverin kanssa viestittelyä vapaa-aikana....

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   31.7.24 09:45:21

Meillä tuo aluksi harmiton viestittely johti vähitellen selsiaaliseen viestittelyyn ja pettämiseen.

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   31.7.24 09:56:41

Se on ihastunut siihen.

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Haha 
Päivämäärä:   31.7.24 10:04:41

Ei sulla vielä ole huolta, kun kuitenkin suht avoimesti ilmeisesti tekee tätä. Sitten kun salailu alkaa olisin huolissaan.

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.7.24 10:13:41

Riippuu vähän tapauksesta onko tuollainen epäilyttävää, jos mies olisi muutenkin sosiaalinen ja kova juttelemaan ihmisten kanssa niin sitten tuskin, mutta jos jutteleminen ei ole tavanomaista niin sitten se on. Ei ehkä vielä tässä vaiheessa, mutta helposti muuttuu ihastukseksi, varsinkin jos ei muuten hirveästi sosiaalisia suhteita ole niin juttukaverista tulee helposti merkityksellisempi.

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Missu 
Päivämäärä:   31.7.24 10:48:38

Elämän tosiasiahan on se että, jos työajan ulkopuolella viestitellään vastakkaisen sukupuolen kanssa muusta kuin työasioista niin se on jo alku. Tästä se sitten vain etenee ja kaikki jotka vinkuu muusta tietää itsekkin valehtelevansa.

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   31.7.24 10:52:48

Ei tarvitse olla huolissaan. Mies pettää, jos niin tahtoo eikä se siitä huolehtimalla tai murehtimalla muuksi muutu.

Mutta keskustele avoimesti miehesi kanssa siitä miltä tilanne sinusta tuntuu.

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Katy 
Päivämäärä:   31.7.24 11:38:58

Mä olen naispuolinen työkaveri joka vähän tuollaisessa tilanteessa. Ei viestitellä mutta soitellaan. Soitellaan melko usein töiden takia ja noin kerran viikossa soitellaan ehkä vähän tarkoituksellakin työpäivän päätteeksi. Silloin puhutaan ensin työasioista ja sitten ihan muista asioista. Nää puhelut saattaa kestää parikin tuntia.

Meillä tosi hauskaa ja aika vain vierähtää huomaamatta jutellessa. Mies sanonut, ettei hänellä ole paljon kavereita ja ne vähät asuu kaukana. En tiedä kuinka paljon pitää yhteyttä heidän kanssaan. Ehkä on vähän yksinäinen ja kaipaa muuta juttuseuraa kuin perheensä. Olen siis joskus miettinyt sitä, että miksi meillä noi puhelut venähtää ja juttua vaan riittää. Sit mä joudun yleensä lopettamaan puhelun kun en halua viedä liikaa aikaa perheeltä.

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Titityy 
Päivämäärä:   31.7.24 11:46:55

Äly hoi älä jätä, kiinnostus loistaa tänne asti!

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Ei nyt omalla 
Päivämäärä:   31.7.24 12:05:50

Joo, munkin mies sanoi samaa. Sitten kävivät jo "lenkilläkin" juttelemassa, kun oli niin mukava ja helppo tälle puhua. Ja siis vähän samantyyppinen mies, ei mikään turhan sosiaalinen, varsinkaan naisten kanssa yleensä.
Viimein selvisi että kielareita oli vaihdettu jo siellä ekalla lenkillä...
Nyt ovat naimisissa.

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Dipappaa 
Päivämäärä:   31.7.24 12:27:43

Mitä jos mies pitää häntä oikeasti kaverina ei muuta ja heillä on oikeasti hauskaa. Kuulostaa aika viattomalta, saahan sitä.lähettää viestiä kelle haluaa

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   31.7.24 12:34:25

” Elämän tosiasiahan on se että, jos työajan ulkopuolella viestitellään vastakkaisen sukupuolen kanssa muusta kuin työasioista niin se on jo alku. Tästä se sitten vain etenee ja kaikki jotka vinkuu muusta tietää itsekkin valehtelevansa.”

Hah :D Olen itse naisena miesvaltaisella alalla ja vapaa-aikaakin vietetään yhdessä työkaverien kanssa, osasta tullut ystäviäkin. Ei ne työkaverien sukupuolet tai vapaa-ajalla viestittely, mutta se puolison käytös ja yleinen luottamus. Luotatko puolisoon?

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: just 
Päivämäärä:   31.7.24 12:38:26

Olen nainen ja kaikki työkaverini on miehiä. Olemme tekemisissä myös vapaa ajalla osan kanssa, enkä ymmärrä mitä siinä nyt sitten olis ihmeellistä. Itse toki tulkitset asian niin kuin haluat ja lopulta varmaan kandee puhua sen miehen kans mikä juttu..

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Venus 
Päivämäärä:   31.7.24 13:29:06

Selvä peli

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Xoxo 
Päivämäärä:   1.8.24 11:29:08

Kavereita saa olla mutta liian hyvä kaveri ei kannata olla. Kannattaisiko keskustella aiheesta eikä kysellä täällä.

  Re: Viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   1.8.24 12:07:39

Täti ja just, ettekö näe mitään eroa teissä ja aloittajan tapauksessa? Aloittajan mies ei ole normaalisti kiinnostunut oikein kenestäkään ja nyt yhtäkkinen käytöksen muutos.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.