Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Taas pakit :( (OM)

Lähettäjä: sinkku 
Päivämäärä:   26.7.24 19:43:13

Löytyykö vertaistukea? Eikä edes suorat pakit, vaan treffeillä vaan oikein huomasi miten miehen kiinnostus sammui yhdessä kohtaa

Ja sitten loppuu viestittely. Tiedän jo kokemuksesta et turha itse laittaa viestiä. Kurjaa, kun näin käy monta kertaa putkeen. Ei se vaadi kuin sen yhden jonka kanssa kiinnostus on molemminpuolista onnistuakseen, mutta kyllä tämä silti sattuu joka kerta kun itse olisi ollut kiinnostunut edelleen.

Re: Taas pakit :( (OM)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 19:58:07

Oletko miettinyt mistä ne pakit johtuu jos niitä pakkeja tulee aina? Onko kyse siitä että sanot jotain mikä tappaa kiinnostuksen, onko sulla vaikea elämän tilanne, käytätkö deitti äpissä tuoreita kuvia vai mikä on se syy?

Päivämäärä:   26.7.24 20:03:44

Piste, olipa jotenkin äärettömän huonoitsetuntoinen kommentti :D

Ei kaikkien kanssa vaan natsaa, ja se on ihan täysin normaalia. Ja "aina" ei tule pakkeja, mut nyt vaan tullut useammat putkeen, ja sekin on ihan täysin normaalia ilman että tarvitsee itsestään alkaa etsiä syytä. Ei vaan kemiat kohtaa toisen mielestä, joskus menee toisin päin, nyt itse saanut sit enemmän pakkeja. Tässä haettiin vertaistukea, eikä mitään "näin onnistut treffeillä kun et ole oma itsesi" -neuvoja.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.7.24 20:08:05

No enpä ihmettele, kun aloittaja on noin passiivis-aggressiivinen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 20:17:03

"
No enpä ihmettele, kun aloittaja on noin passiivis-aggressiivinen."

Joo en minäkään ihmettele. On ihmisiä jotka etsii ratkaisuja ongelmiin ja sitten on aloittaja joka hyökkää muiden kimppuun :D mutta syy löytyi!

Lähettäjä: TOPI 
Päivämäärä:   26.7.24 20:18:23

Kuvia?

Lähettäjä: Linkku 
Päivämäärä:   26.7.24 20:20:48

"Passiivis-aggressiivinen aloittaja" my ass.

Aloittaja, tiedän tunteen! Ei auta kuin koettaa seuraavaa. Joskus pakeista oppii jotain, joskus ei, eikä aina ole tarvekaan. Se itselle sopiva tyyppi ei vaan aina tule vastaan kovin äkkiä.

Päivämäärä:   26.7.24 20:48:14

Linkku, kiitos :D Ja juu, aina voisi tehdä itse paremmin mutta olen lopen kyllästynyt narratiiviin että pitäisi olla tietynlainen jotta "kelpaa". Ei rakkaus ihan noin toimi.

Ihan hyvä olla sinkkunakin, niin ei ole maailmanloppu jos sopivaa kumppania ei löydy. Mutta kyllä nää silti harmittaa kun kiinnostavan tyypin mielenkiinto lopahtaa..

Lähettäjä: Fini 
Päivämäärä:   26.7.24 21:16:09

En tiedä mistä ihmiset keskenään aina juttelevat, mutta olen naisena huomannut että miehiä ei kiinnosta yleensä naiset joissa ei ole mitään särmää eikä väriä jutuissa. Ja voin sanoa että monella naisella on todella tylsät jutut. Heistä huokuu päälle myös se, että he ovat jotenkin lukossa monin eri tavoin. Tai sitten sellainen " tarttee nyt löytää joku "- vimma ja sitten tietysti vaan se ettei sitä itselle osuvaa kohdalle tule.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.