Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi olet kiusannut?

Lähettäjä: Miehen jyrähdys 
Päivämäärä:   26.7.24 12:09:01

Oletan, että melkein jokainen ihminen on elämässään kiusannut tai ainakin hänen olisi tehnyt mieli kiusata.

Millainen tunne tai tarve kiusaamisen taustalla on? Mikä saa ihmisen kiusaamaan, nälvimään, härnäämään tai häpäisemään?

  Re: Miksi olet kiusannut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 12:48:44

Koska en osannut asettua kiusatun asemaan. Olin nuori. Koska härnäämisen ja huumorin raja kiusaamiseen on yksilöllinen.

  Re: Miksi olet kiusannut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 13:01:20

Ala-asteella oli jo päiväkodista tuttu tyttö, jonka kanssa oltiin samalla luokalla. En pitänyt hänestä, syytä en osaa sanoa. Kaikki hänessä ärsytti minua jostain syystä, ja varmasti tunne on ollut molemmin puolinen. Olinpuolin ja toisin seläntakana haukkumista ja pahan puhumista. Meillä oli yhteisiä kavereita, joiden kautta vihaa pidettiin.Minulla oli isompi kaveripiiri kun tällä tytöllä, ja muistan kyllä operoineeni tätä tyttöä vastaan jotta hän jäisi porukasta ulos. Pidin esim yhdet kaverisynttärit, jonne kaikki muut tytöt oli kutsuttu, paitsi hän.

  Re: Miksi olet kiusannut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 13:22:27

Koska muuten jouduin itse kiusatuksi ja ulostyönnetyksi. Perinteinen kolmen tytön kuvio ala-asteella.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.