Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: utelija 
Päivämäärä:   26.7.24 11:24:03

Mun elämään on mahtunut tähän mennessä jo 8 uutta pyykkikonetta. Olin yllättynyt, kuinka usein on pitänyt hommata uusi kone.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.7.24 11:25:01

Luulisin, että 3. Aikuisiällä siis.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   26.7.24 11:27:29

En yhtään, enkä ole ostanut myöskään käytettyjä. Yritän välttää turhia ostoksia, ja olen valinnut asuntoni niin, että pääsen käyttämään pesutupaa.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 11:32:04

Kolme käytettyä, en yhtään uutta.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: paimio 
Päivämäärä:   26.7.24 11:35:29

Kolme joista viimeisin vielä käytössä. Ensimmäisen ostin vuonna 1975, joten hyvin kestävät.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Orange 
Päivämäärä:   26.7.24 11:46:47

Yhden. Se oli mun käytössä vain vajaan vuoden. Sitten muutin pesutuvalliseen asuntoon ja pesukone myytiin. Kun ostin talon, sain mummolta jääneen pesukoneen ja se pelittää edelleen, ollut mun käytössä parikymmentä vuotta ja toivottavasti kestää vielä pitkään.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: aaa 
Päivämäärä:   26.7.24 11:46:53

Yhden.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Pipsa 
Päivämäärä:   26.7.24 11:59:01

Kolmas menossa. Ekan ostin joskus ysärin alkupuolella. Se meni 10 vuotta myöhemmin eteenpäin seuraavalle käyttäjälle. Koneen nro 2 käytin loppuun, nykyinen ollut ehkä seitsemän vuotta.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 12:03:00

En yhtään. Muutaman käytettynä, muutama tullut asunnon mukana. Olen asunut omillani jo 25 v ja muuttanu ainakin 10 kertaa.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 12:04:46

Nykyinen pyörittänyt pyykkiä yli 10v. Odottelen, milloin hajoaa lopullisesti.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: .x2 
Päivämäärä:   26.7.24 12:14:20

Yhden, olisko nyt 5 tai 6 vuotta ollut käytössä. Sitä ennen ostettiin käytetty, joka oli täydellinen ja oli meilläkin varmaan 10 vuotta kunnes siitä meni joku liki mahdoton /kohtuuttoman kallis korjata -osa. Olisin mieluiten ostanut samanlaisen tai muun hyväksi havaitun vanhan mutta tarvittiin isompi kone eikä sellaisia ollut tarjolla niin oli ostettava uusi.

Jos pesukoneita joutuu jatkuvasti hankkimaan, niin todennäköisesti jossain on vikaa. Joko käyttötavoissa tai laadussa. Ei niitä nyt ihan kauhean usein pitäisi joutua uusimaan.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   26.7.24 12:16:49

0. Olen 40 v.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.7.24 12:16:55

2 ja useamman käytetyn. Juuri hajosi vanha kone ja seuraavaksi aion ostaa uuden.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   26.7.24 12:20:58

Ensimmäisen ostin käytettynä, kun muutin kotoa. Vai sainkohan sen ilmaiseksi, en muista. Se kesti kauan ja kun hajosi ostin uuden ja se toimii edelleen, on toiminut jo kauan.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: 2 
Päivämäärä:   26.7.24 12:25:29

2 uutta konetta mahtuu kymmeneen vuoteen jonka olen omillani asunut.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 12:36:47

Koskaan en ole ostanut, yhden olen ilmaiseksi saanut. Muuten on ollut käytössä vuokra-asuntojen omat koneet. Ikää vajaa 40v.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: hop 
Päivämäärä:   26.7.24 12:42:44

Kaksi kpl. Ekan noin vuonna 1995 ja toisen 2020.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   26.7.24 12:45:56

Yhden. 40 vuotta sitten.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   26.7.24 12:53:09

Taitaa olla kolme näin aikuisiällä. Jokainen sattumalta ollut ilmeisesti priimayksilö ja kestänyt lähemmäs 10v käyttöä. Tainnut käydä tuuri :D

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Kenkä 
Päivämäärä:   26.7.24 12:59:04

Kaksi. Omilleni olen muuttanut 12v sitten. Ensi vuodet käytin taloyhtiön pesutupaa, sitten exän kanssa yhteen ja erotessa kone jäi hänelle joten kävin ostamassa uuden. :D

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.7.24 12:59:15

Yhden. Toivottavasti ei tarvitse vaihtaa mihinkään uuteen vesipihiin joka pyörittää peruspyykkiä 6 tuntia...

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 13:10:02

Yhden. Silloin kun reilu 10 vuotta sitten muutin omistusasuntoon.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: halpa 
Päivämäärä:   26.7.24 13:14:55

En yhden yhtäkään. Jokaisen olen saanut joko ilmaiseksi jostain tai sitten ostanut Torista tai vastaavasta. Nykyinen kukkuu tuolla jo muistaakseni kuudetta vuotta tai sinnepäin, moderni energia- ja vesipihi kone kuivaustoiminnolla, maksoi Torissa 50€ koska pikkuvikana linkousnopeus ei ole erikseen säädettävissä vaan on aina tyydyttävä ohjelman mukaiseen.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   26.7.24 13:41:16

Yhden, 10 v sitten. Sitä ennen oli pyykkitupa. Ihmettelen kun edelleen toimii, paljon käyttänyt ja hevostenkin Pyykit kaikki mitä 10 kg koneeseen saa tungettua

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 14:24:20

En yhtään. Kolme olen saanut ilmaiseksi, sen jälkeen totesin pyykkituvan olevan sata kertaa helpompi ja nopeampi vaihtoehto.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 14:26:12

Kaksi

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   26.7.24 14:30:31

kaksi. ensimmäisen -96 ja toisen heti perään muistaakseni -14?
eka oli vielä silloin kotimainen Upo ja tää nykyinen Hoover. Niin ja siis torneja molemmat, eli pesuri ja kuivausrumpu.
Nykyinen astianpesukone on -99 ostettu myöskin kotimainen Upo. On muuttanut kanssani jo kolmesti. <3

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.7.24 14:38:24

Kolme.
Ensimmäisen ostin, kun muutin kotoa vuonna 84.
Toisen ostimme mieheni kanssa yhdessä, kun muutimme omakotitaloon, ja lasten takia tarvitsimme isomman pyykkikoneen. Vuosi oli 91. Se mun ensimmäinen kone käy ja kukkuu edelleen meidän mökillä.
Ja kolmas kone ostettiin joskus tämän vuosituhannen alussa, kun edellinen hajosi.

Btw, meillä on autotallissa loimien pesuun mun isän ostama vihreä, päältätäytettävä Upo vuodelta 1972.
Isä vaihtoi sen , kun teki khh:en rempan, ja halusi sivusta täytettävän koneen.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   26.7.24 14:49:19

62 -vuotias ja kolme olen ostanut. Ensimmäinen oli Upo Pesukarhu, jossa oli söpö karhun kuva. Ratkaisi ostopäätöksen.
Ja ei, en edelleenkään ole kovin järkevä enkä asiallinen aikuinen, ja pidän pörröisistä hahmoista.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: OMG 
Päivämäärä:   26.7.24 15:06:48

Yhden olen ostanut vuonna 2004 kun muutin kämppään jonka kylppäriin mahtui pesukone. Sama kone toimii edelleen kuin junan vessa, ikinä ei ole ollut mitään vikaa.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   26.7.24 15:08:28

En oo yhtään ostanut uutena, tuon mikä minulla nyt on, ostin käytettynä ja ollut ensimmäinen oma pyykinpesukone vielä. 8 vuotta ollut minulla käytössä ja hyvin toimii.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   26.7.24 15:12:43

4 tai 5, ihan tarkalleen en muista. Meillä on kone aina ollut aika kovalla käytöllä.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 15:13:06

Yhden. Tai vanhempani ostivat sen, kun muutin omilleni. Täyttää syksyllä 20 vuotta.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 15:17:18

Neljä tai viisi. Vähemmälläkin olisi varmaan muuten mennyt, mutta eri asuntoihin on pitänyt laittaa omanlaisensa.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Juulia 
Päivämäärä:   26.7.24 15:19:39

Aikuisiällä varmaan 10 nämä uudet kun kestää Max 2-5 vuotta

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.7.24 16:01:14

En yhtään. Yhden, nykyisin käytössä olevan, olen ostanut käytettynä ja loput muistaakseni kolme ovat tulleet kämppien mukana.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: samasama 
Päivämäärä:   26.7.24 16:05:43

Lähettäjä: s
Päivämäärä: 26.7.24 11:27:29

En yhtään, enkä ole ostanut myöskään käytettyjä. Yritän välttää turhia ostoksia, ja olen valinnut asuntoni niin, että pääsen käyttämään pesutupaa.

Sama täällä, ikää nyt 43 v eikä omalle koneelle ole vielä tullut tarvetta

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   26.7.24 16:07:21

Kaksi. Ekan oman reilu 20v sitten ja nyt muutettiin, niin ostettiin tänne uusi kone. Vanha Miele meni vielä opiskelijakämppään jatkamaan työuraa.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   26.7.24 16:10:38

3. Nekin vain siksi että olen sisustanut uusia vuokrakohteita.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   26.7.24 16:18:29

1 tai 2. Viimeisimmän ostin muistaakseni itse, edellisestä en muista maksoinko minä vai mies. Ensimmäisen koneeni sain valmistujaislahjaksi. 3. Kone siis menossa 20v omillaan asumisen aikana. Kaksi viimeisintä on olleet huonoja ehkä osittain johtuen rajoitteista, joita pesukoneen sijoituspaikalla on tässä asunnossa. Tuonne hankalaan nurkkaan ei mitää markkinoiden painavinta saa vaan ährättyä.

Pesutupaa en ole käyttänyt koskaan, jotenkin ällöttäviä.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 16:22:22

Tykkään pestä pyykit silloin kun haluan ja tarvitsee. Ei tarvitse tapella pyykkitupien vuoroista kun on oma kone.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 17:25:41

En yhtään. Ikää 44v.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   26.7.24 17:28:01

Yhden, reilu 20v sitten. Vieläkin käytössä.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 17:32:37

2

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   26.7.24 17:45:57

”Tykkään pestä pyykit silloin kun haluan ja tarvitsee. Ei tarvitse tapella pyykkitupien vuoroista kun on oma kone.”

En ole koskaan joutunut tappelemaan pesutupavuoroista, vaikka en ole koskaan omistanut omaa pesukonetta ja olen asunut monessa eri taloyhtiössä, kolmessa eri maassa. Miksi ajattelet, että pesutuvan käyttäjät olisivat jotenkin riitaista väkeä?

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: $ 
Päivämäärä:   26.7.24 17:49:53

Kolme. Ensimmäisen opiskelijana vuonna 1989, toisen joskus 1998 ja kolmannen 2002. Tämä kolmas pyörii ja pesee edelleen.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: +_+ 
Päivämäärä:   26.7.24 17:52:03

Neljä tai viisi, en muista varmaksi, että saatiinko yksi korjattua vai jouduttiinko ostamaan uusi. Ja aina uusiminen ei ole johtunut siitä, että kone olisi hajonnut, vaan on ostettu esim. muuttaessa uusi, kun vanha on ollut huonon kokoinen tmv. uuteen asuntoon.

Olen omistanut pyykkikoneen n. 35 vuotta.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 17:53:35

"Miksi ajattelet, että pesutuvan käyttäjät olisivat jotenkin riitaista väkeä?"

Joskus kauan sitten ei ollut omaa konetta. Aina omalla vuorolla joku oli jo pyykkinsä laittanut koneeseen. Jatkuvaa. Oman koneen oston jälkeen ei ole ollut ongelmia. Ja mitä nyt on lukenut somessa, niin vastaavaa tapahtuu edelleen. Kuivaushuoneet on viimeisiä paikkoja mihin laittaa pyykit kuivumaan, niistä pöllitään surutta lakanoita, yms.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: moro 
Päivämäärä:   26.7.24 18:24:02

0

Ensimmäisen ostin käytettynä kun muutin omilleni. Sitten ostin oman kämpän johon entinen omistaja jätti pyykkikoneen.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 18:37:18

Kolme
Eka vuonna 1981
Toinen vuonna 1994
Kolmas vuonna 2020

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Ryssä 
Päivämäärä:   26.7.24 18:59:31

Niitähän saa Ukrainasta?

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: xox 
Päivämäärä:   26.7.24 20:05:50

2000 mulla oli sellainen 80-90-luvun vanha kone, jäi toimivana exälle. :D
2012 pesutupa
2014 käytetty kone 1.omistajalta (oisko ollu torista 50€)
2018 käytetty kone kuten edellinenkin, tällä kertaa liikkeestä
2022- uusi kone, ekaa kertaa ikinä. :)

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.7.24 20:13:30

En yhtään. Ensimmäisessä asunnossani käytin pesutupaa. Kun tapasin mieheni ja muutettiin yhteen siirryin käyttämään miehen pyykkikonetta. Se on kuulema jo 20 vuotta vanha mutta toimii hyvin. Pyykkiä mahtuu se 10kg ja ei ole mikään vesipihi, huuhtelee tosi hyvin pyykit. Toivottavasti kone ei hajoa ihan pian...
Töissä meillä on uusi ja kallis kone, perusohjelma kestää ikuisuuden ja pyykkeihin jää tosi voimakas pesu/huuhteluaineen haju.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.7.24 21:17:44

Yhden. Ollut nyt 6v käytössä. Edellisen sain opiskelijakämppään käytettynä 15 vuotta sitten ja se jatkaa vieläkin elämäänsä appiukon autotallissa :D Toivottavasti nykyinenkin kestäis käyttöä noin kauan. Tuskin kuitenkaan..

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   26.7.24 21:20:16

Yhden. Ensi kuun aikana pitäisi ostaa toinen.

Olen 34v.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   26.7.24 21:25:44

Kaksi, joista eka on äidilläni edelleen käytössä. On vaan väärän mallinen mun uuteen kotiin. Eka nyt 15v vanha ja toinen 10v.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.7.24 22:10:23

En yhtään. Kolme olen ostanut käytettynä. Ensimmäinen hajosi, toinen piti myydä kun se oli liian iso uuteen asuntoon ja kolmas on yhä käytössä.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   26.7.24 22:11:52

Yhden. Kaksi edellistä saatiin käytettynä ilmaiseksi.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: PE 
Päivämäärä:   26.7.24 22:14:41

En yhtään. Mamman perintökone edelleen käytössä. Sitä on tosin kerran korjattu.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   26.7.24 22:19:20

Vastaan että 2, vaikka toinen oli puolison ostos ihan vähän ennen kuin muutettiin yhteen 12 vuotta sitten.

Nyt ostettiin uusi. Ei siksi että vanha hajosi, vaan siksi että se alkoi lingotessa ulvoa ja Powerissa oli samaan aikaan hullut alet jolloin saatiin 1200€ kone puoleen hintaan.

Nyt toi vanha kone on autotallissa ja sillä pestään satulahuovat ja loimet.

Jos pitää tosi usein uusia pesukone, tekee jotain hyvin väärin.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   27.7.24 01:25:24

Kaksi. Ikää 48v. Ensimmäisen sain käytettynä, toinen uutena ostettu ex-miehen kanssa uuteen kotiin, kolmas erotessa hassunmalliseen kylpyhuoneeseen ja nyt on käytössä miesystävän mukana tullut.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.7.24 06:11:06

Kolme. Olen 50v. Lapseton. Käytössä on aina ollut oma ostamani kone. Aikuisiällä siis.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   27.7.24 08:52:52

Nolla. Mies osti nykyisen pyykkikoneen uutena ja se taitaa olla 12 vuotta vanha. Aiemmissa asunnoissa mulla on edellinen asukas jättänyt pesukoneen ja se on siirtynyt mulle asuntokauppojen kylkiäisenä. Ja yhteen vuokra-asuntoon ostin pesukoneen käytettynä.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   27.7.24 09:05:57

40 vuotta olen ja kolme uutta olen tainnut ostaa. Tällä hetkellä käytössä kaksi pesukonetta ja yksi kuivaaja. Yhden pesukoneen olen saanut käytettynä.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.7.24 09:45:42

3 kpl, 20 vuotta asunut omillani. Lisäksi yksi tuli erään asunnon mukana, ja yhden uudehkon koneen toisaalta jätin erääseen myymääni asuntoon, kun oli hieman haasteita muutossa. Nykyinen ollut nyt 6 vuotta.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   27.7.24 09:58:28

Mielenkiintoinen kysymys :) yksi ostettiin käytettynä ja myytiin se 3v päästä. Nyt ollut 3v asunnon mukana tullut kone käytössä.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   27.7.24 22:36:33

Ennen ostin noin joka toinen vuosi, eivät kestäneet kauempaa parin sadan euron koneet. Meillä viisi lasta, koiria, likainen työ yms. Kone pyörii joka päivä useammankin kerran.
Sitten ostin koneen joka maksoi 1500e, siitä on nyt 15v, eikä ole sen jälkeen tarvinu ostaa. Nyt tosin lapsetkin jo kasvaneet isoiksi, pyykkiä pestään ehkä enää vain 3-5 koneellista viikossa.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.7.24 22:44:44

No tässä 13 vuoden aikana 3 pyykkikonetta. Eka kesti 2v, toinen 10v ja nyt meneillään kolmas.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   28.7.24 06:19:53

Yhden. 20v omillani asunut, ensimmäinen 10v oli hyvä taloyhtiön pyykkitupa ja nykyinen pesukone ostettiin uutena ja on palvellut sen 10v.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   28.7.24 07:49:56

Ikä 36: opiskeluaikana yksi käytettynä, ukon kanssa yhteen muutettuani yksi kone uutena, joka on kestänyt jo noin 6 vuotta.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   28.7.24 08:20:49

Ensimmäinen koneeni vielä toimii moitteetta (kopkop) ostettu 2016

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   28.7.24 08:53:01

Toisen ostin noin viikko sitten.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   28.7.24 09:22:07

3. Ensimmäisen ostin -89, se kesti 24 vuotta, vuoteen 2013. Toinen kesti 9 vuotta, eli vuoteen 2022. Tää nykyinen varmaan hajookin sitten ensi vuonna....

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.7.24 09:27:38

Nykyinen Miele on ollut kohta 15 vuotta ja ei ole kertaakaan korjattu. Hyvin toimii.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   28.7.24 09:35:53

Kunnon koneen kun ostaa niin ei tarvitse ostaa uutta muutaman vuoden välein.

  Re: Montako uutta pyykkikonetta olet ostanut?

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   28.7.24 11:27:30

Ehkä 4 ? Pari noista pesukoneista oli tallilla.
Viimeiksi tuon 20 vuotta sitten ostetun AEG pesukoneen ohjelmakytkin sekosi. Se jätti vedet sisään.
Eiköhän tuo ikäinen pesukone alkanut olla vaihtoa vaille. Nyt se palvelee hydraulihalkojan alustana?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.