Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olympialaiset ja muut kilpailut

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   26.7.24 05:55:23

Olenko ainoa laatuaan jota ei kiinnosta seurata muiden kilpailua oli laji sitten mikä hyvänsä, laulu tai laukka. En ole pätkääkään kilpailuhenkinen eikä kiinnosta kuka on jossain paras. Mielenkiintoni kohdistuvat ihan muunlaisiin asioihin. Miksi jostain kilpailuista tehdään koko kansan juttu? Minulle kun on aivan se ja sama kuka on hyvä missäkin, miksi asioita ei vaan voi tehdä omaksi ilokseen vaan pitää "vertailla" muihin, sitähän kai ne kilpailut ovat.

  Re: Olympialaiset ja muut kilpailut

Lähettäjä: Harrastaja 
Päivämäärä:   26.7.24 14:27:00

Seuraan tiettyjä urheilulajeja tietyllä tasolla, mutta suurin osa ei kiinnosta.

Ärsyttävintä on se, että varsinkin ratsastusta harrastavana oletetaan, että olen kiinnostunut kilparatsastuksesta. Käyn valmennuksissa ja haluan kehittyä, mutta kilpaileminen ei kiinnosta eikä muidenkaan kilpaileminen. Jos tallikaveri tulee kisoista kun olen tallilla, toki kysyn kohteliaasti, miten meni. En kuitenkaan käy erikseen etsimässä Kipasta tai Equipesta kisoja ja seuraa, ketkä tutut ovat kisoihin menossa ja miten pärjäävät.

Harrastan myös kävelylenkkejä (nilkka ei kestä juoksua) ja talvella hiihtoa. Ei kukaan oleta, että seuraisin jotain kilpakävelyä tai kilpahiihtoa vain, koska vapaa-ajalla harrastan kävelyä ja hiihtoa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.