Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rullaluisteleeko kukaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.24 21:54:06

Mietin, että millaistakohan se on nykyään? Teininä luistelin tallimatkat 7km suuntaansa. Nyt 15v taukoa.. millaistakohan olisi aloittaa uudelleen

  Re: Rullaluisteleeko kukaan?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   25.7.24 21:55:06

Ei. En edes muista, milloin olisin nähnyt rullaluistelijan. Ehkä jokunen vuosi sitten?

  Re: Rullaluisteleeko kukaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.24 21:56:07

No minä kyllä näin just äsken rullaluistelijan, eli kyllä vielä joku luistelee

  Re: Rullaluisteleeko kukaan?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.7.24 21:57:01

Se on raskasta, skuutilla pääse helpommalla.

  Re: Rullaluisteleeko kukaan?

Lähettäjä: .x2 
Päivämäärä:   25.7.24 22:12:20

Skuutti on tylsä. Kersat luistelee huvikseen, itsekin houkuttaisi mutta kroppa ei anna myöten enää. Fillaroin sitten seurana.

  Re: Rullaluisteleeko kukaan?

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   25.7.24 22:15:51

Mä lenkkeilin rullaluistimilla kesäisin paljon kun olin n. 20-25 v. Asuin sellaisessa kaupungissa, jossa oli tosi hyvät tasaiset kevyen liikenteen tiet, sai helposti 20 km ja ylikin lenkkejä ilman mainittavia mäkiä. Nyt noin 10 v myöhemmin olen kokeillut pari kertaa, ja ihan hauskaa se on vieläkin, mutta selkeästi arastuttaa enemmän kuin nuorena. Eli laitan tarkemmin merkille kaikki tien pienet rosot yms. "vaara paikat" ja mäkisiin paikkoihin en mene ollenkaan, ja se rajoittaa paljon sitä missä voi lenkkeillä (eri kaupunki kuin tuo aiempi).

  Re: Rullaluisteleeko kukaan?

Lähettäjä: Pessi 
Päivämäärä:   25.7.24 22:21:15

Minäkin rullaluistelin paljon teininä ja nuorena aikuisena, nyt en uskalla enää edes suojusten ja kypärän kanssa :D

  Re: Rullaluisteleeko kukaan?

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   26.7.24 00:31:23

Meidän kylällä luistelee enää kaksi, rullahiihtäjiä on useampi. 15 vuotta sitten oli todella suosittua. Itsekin luistelin tosi paljon, sauvat mukana aina. Nyt menny tiet niin paskaksi että maantiepyörälläkin on siinä että ajaa vihtii.

  Re: Rullaluisteleeko kukaan?

Lähettäjä: Kari Taalasmaa 
Päivämäärä:   26.7.24 13:47:31

Mä olen käyny rullaluistelemassa tänäkin kesänä joka viikko huhtikuun alusta lähtien. Keväällä oli pahinta hiekoitetuilla pyöräteillä pito-ongelmien ja pölyn takia. Viimeiseen 10 vuoteen on rullaluistelijoiden määrä laskenut selvästi.

  Re: Rullaluisteleeko kukaan?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   26.7.24 13:50:11

Karin kannattaa kerrata sanojen viimeisten ja viimeisen välinen ero. Tuo lause on älytön.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.