Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: 40vee 
Päivämäärä:   25.7.24 21:18:45

Pitääkö tässä joku treenivalmennus ottaa? Löydätkö huomautettavaa elämäntavoistani?
Aamupala pieni kaurapuuro, paljon marjoja, maitokahvi.
Lounas ja päivällinen ruokaisa salaatti, 300 kca per ruoka. Hiilarit melko vähäiset. Joskus kun kunnolla nälkä, munakas.
Iltapala ja tarvittaessa välipalat banaani, cashewpähkinä, maitorahka jne.
Liikunta pyöräily 3-4 kertaa viikko, 38-80km per lenkki. Salitreeni 2-3kertaa viikko, alle tunnin.
Omistan maatilan ja esim polttopuusavottaa on jatkuvasti. Arkiliikuntaa tulee paljon, ja menee siten myös paljon vettä
Kerran viikossa syön vapaasti, silloin saattaa mennä jäätelöä/suklaata/roskaruokaa, mutta ei isoja määriä.
Luulisi että kaikki on kohdallaan, mutta vihaan löllöä vatsaani ja roikkutissejä, enkä ole halukas tapailemaan miehiä tms. Itsetunto hiukan huono. Mitat 165cm/63kg.
Mitä tästä nyt muuttaisi??

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: Niin no 
Päivämäärä:   25.7.24 21:22:33

Pään sisällön.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: kkkk 
Päivämäärä:   25.7.24 21:28:31

Korjaa syömiset, aterioilla reilusti oikeaa ruokaa, ei mitään välipaloja. Pois karkit, jäätelöt ja roskaruuat.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: 40vee 
Päivämäärä:   25.7.24 21:31:16

En usko että on ihan päästäkään kiinni, kroppa on aivan järkyttävä, kun alavatsan leikkausarven päällä roikkuu pömppö. Vaatteilla saa onneksi peitettyä, mutta alasti en kenenkään edessä aio olla tässä kunnossa

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: 40vee 
Päivämäärä:   25.7.24 21:32:13

Kkkk kiitos, kokeiltava on, vaikka pelkään että lihon..

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: Niin no 
Päivämäärä:   25.7.24 21:33:03

Suurin osa miehistä ei oikeasti välitä, odotatko itse mieheltä täydellistä vartaloa?

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: 40vee 
Päivämäärä:   25.7.24 21:37:55

Oon samaa mieltä että ei tuo vatsa kynnyskysymys miehille välttämättä olisi. Kärsin vaan itse yllättävän paljon.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.7.24 21:38:25

Nuppitohtori auttaa.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: 40vee 
Päivämäärä:   25.7.24 21:51:08

Noh, eipä tuo itsetunto tässä ainakaan kasva, nyt sitten on päässäkin jo vikaa. Kiva kiva

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.24 21:55:30

Käytätkö jotain hormonaalista ehkäisyä? Mulla tullut aina niiden kanssa itsepäiset 5kg lisää, mitkä ei tipu kirveelläkään.. Tai sillä varmaan, mutta en tohdi kokeilla :D

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.24 21:56:29

No se maharöllö ja roikkutissit ei pudottamalla parane, vaan on mentävä veitsen alle.

Viikonloppuherkut pois, esim. yksi roskaruoka-ateria voi olla helposti 1500kcal ja siihen jätski päälle niin lähennytään 2000, sillä nollaat viikon työn. Pähkinöitä vähemmälle tai pois kokonaan, vaihda vaikka avokadoon.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: Työ 
Päivämäärä:   25.7.24 22:28:49

Olen sinun mitoissasi. 47 v nainen. Harrastan kuntosalia 5-7 krt viikko. Istumatyö.
Syön varmaan saman verran kuin sinä. Mun rasvaprosentti on 15 %.
Suosittelen käymään inbody mittauksessa, jossa saat selville onko sulla rasvaa jota pudottaa.
Jos ei, niin eihän noihin juttuihin auta tosiaan kuin veitsi.
Mulla piti laittaa rinnat. Vatsa on aika kiva, toki pikkuisen roikkuu, mutta salitreenillä se on yllättävän tiukka.
Veikkaan että tarvitset salitreeniä isoilla painoilla. Älä pelkää isoja lihaksia, niitä ei kasva kuin vasta järjettömällä työllä. Kunnon lihakset polttavat rasvaa 24/7.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: Jee 
Päivämäärä:   25.7.24 22:34:40

Syömisissäsi tuskin on kovasti vikaa. Pitää syödä että jaksaa treenata. Painosi kuulostaa siltä että se on melko täydellinen jos esimerkiksi olet lihaksikas. Pyydä pt:ltä uusi saliohjelma. Vaihda pyöräily välillä johonkin muuhun aerobiseen treeniin. Salitreeni ehdottomasti kiinteyttää. Aerobisella painoakin pois. Vaikea homma mistä kiikastaa. Tai käy ravitsemusterapeutilla.

Olen itse 160/62 ja mielestäni ihannepainossa kun peilistä katsoo. Itse syön aika paljon. Aamulla voileipiä, puuroa, jogurtteja, hedelmiä ja kahvia. Lounaalla yleensä joku isompi ruoka, voileipää. Päivällisellä ehkä salaatti ja jotain jälkiruokaa. Iltapalalla vielä melko tukevasti. Harrastan joka päivä 1-3h jotain urheilua. Salia, pyöräilyä, juoksua, porrastreeniä, ratsastusta, uintia jne. Ehkä jos vähentäisin syömistä voisin saada itseni vielä laihempaan kuntoon tällä treenimäärällä.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   25.7.24 22:41:37

Viimeiset 5kg lähtee, kun paastoat viikon ja palaat takaisin syömään pieniä a noksia. Lisää sitten arkeesi aerobista liikuntaa, hölkkää, ei kävelyä.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: kkkk 
Päivämäärä:   26.7.24 05:54:57

Aloittaja, sittenhän on vaikeaa, jos noin pelkää lihomista oikealla ravinnolla ja napostelujen lopettamisella. Jatka entiseen malliin.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: Mitä ihmettä 
Päivämäärä:   26.7.24 06:23:06

Siis oikeasti 165/ 63 kg
Ei tuosta mitään laihduttamista ole !!!

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   26.7.24 09:41:37

Missä proteiinit?

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   26.7.24 10:09:14

Ymmärräthän, että roikkotissit ei korjaannu laihduttamalla? Jopa päinvastoin, kun rasvakudos niistä vähenee, ne roikkuvat jopa enemmän.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: Böh 
Päivämäärä:   26.7.24 18:15:31

"Käytätkö jotain hormonaalista ehkäisyä? Mulla tullut aina niiden kanssa itsepäiset 5kg lisää, mitkä ei tipu kirveelläkään.. Tai sillä varmaan, mutta en tohdi kokeilla :D"

Mulle tuli 6kg kun laitettiin hormonikierukka. Enkä jumankeuta saa niitä kuutta kiloa pois mitenkään!

Ja aivan turha jonkun kauhistella aloittajan mittoja, jos hänellä ei ole hyvä olo tuossa painossa niin ei ole, vaikka kuinka täällä huudeltaisiin. Tarviiko aina olla sairaalloisen lihava ennen kuin alkaa jotain tekemään.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: Hoover 
Päivämäärä:   26.7.24 19:54:02

Jaa, juuri kävin rasvaimussa poistattamassa sen massurepun, jota kukaan muu ei olisi huomannut vaatteet päällä. Treenannut 2 vuotta ja laihduttanut 15kg mutku reppu vaan oli ja pysyi.
Minun päätös, minun rahat!
Ikää 55, sinkku. Haluan näyttää hyvältä.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: 40vee 
Päivämäärä:   28.7.24 10:14:21

Hoover oliko kallis operaatio?
Kiitos kaikille vinkeistä. Hyväähän tästä ei enää tule, mutta sen verran edes että itse kropassaan viihtyy. Ymmärrän että 165vm/63kg ei kuullosta paljolta. Mulla on varmaan kropan rakenteesta kiinni.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   28.7.24 10:19:38

Jätä se mässypäivä pois.

  Re: Millä ihmeellä viimeiset 5 kg pois??

Lähettäjä: Hoover 
Päivämäärä:   28.7.24 11:37:36

40vee, ystäväni on plastiikkakirurgi joten sain reilun hinnan, maksoin 3,000. Saikkua 2 viikkoa. Nähtäväksi jää kuinka paljon iho vetäytyy, olen sinua vanhempi, ja kirurgi sanoi että varmasti iholöysyyttä jää. Mutta ei tässä mikään teinivatsa tarvitsekaan olla, kunhan ei ole roikkuvaa reppua!
Samalla toimenpiteellä poisti hieman kyljistä ja selästä vyötärön alueelta ”kun nyt kerran poistetaan”. Eli vyötärörengas on poissa kuvioista.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.