Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.7.24 19:52:31

En tiedä pitäskö nauraa vai itkeä, tää on aina tällaista. :D mies totesi, että vessan bidee on rikki, otti sen pois ja haki uuden. Vaihtoi sen ja totesi letkun olevan puoli metriä liian lyhyt... Nyt se bidee ei yllä edes telineeseensä. :D no nyt se kauppa on menossa kiinni vartin päästä ja lähti kiireen vilkkaan ostamaan uutta letkua. Soitti äsken että viittitkö mitata kuinka pitkä sen letkun pitäs olla. :D

Ja siis tää on AINA TÄTÄ. Joskus mulla menee hermot. Jos jostain sanon, niin menee pari päivää ja taatusti tekee niin miten olen kieltänyt vaikka on vakuuttanut, ettei tee. Ja sitten kun siitä hermostun, niin "joo joo sanoin etten enää tee niin", joo ETPÄ.

Onko muilla tällaisia miehiä, joita saa ikäänkuin vahtia ja sanoa ja muistuttaa kaikesta. Ja sitten minä olen se epäreilu kun sanon. En haluaisi sanoa, on ihan saakelin raskasta.

Jos joskus erehdyn miettimään, että no ei se tätä voi mokata, niin taatusti mokaa. Esim. joskus hoisi meidän koiraa yhden yön ja sehän oli vienyt koiraa ulos ja pukenut sille valjaat väärinpäin. :D siis MITEN niin voi tehdä?

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Nepo 
Päivämäärä:   25.7.24 19:54:38

Ei oikeastaan ihan noin, mutta just tuo saamattomuus joskus ärsyttää. Mutta yleensä siihen auttaa se, että alan itse tekemään sitä haluamaani asiaa ja hän ei kestä, että minä räpellän ja tekee sen sitten kunnolla :D

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Farkku 
Päivämäärä:   25.7.24 19:57:13

No noissa remppa/korjaushommissa ei ole tuommoinen, mutta esim ruokapuolella on.

Pyysin kerran tuomaan lapselle rahkaa. On siis about miljoona kertaa nähnyt ne rahkat joita lapsi syö niin silti toi sitä maustamatonta "bodarirahkaa"..? Monesti sama että pyydän tuomaan jonkun tutun tuotteen jota meillä on kaapissa aina niin saattaa tulla jotain aivan eri tuotetta kuin pyysin.

Ja keittiön kaapeistahan ei löydä ikinä mitään. Siinä aikansa etsii esim juustokönttiä niin huutelen jo toisesta huoneesta että siinä kolmannella hyllyllä oikealla....

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   25.7.24 20:03:09

Täällä sama kuin Farkulla ostoslistaan pitää laittaa kappalemäärät, tuotteet yms. Että osaa tuoda. Mitään ylimääräistä ei todellakaan osta ja pari maitoa on tasan kaksi maitoa.

Samoin saa aina muistuttaa leikkeleistä, jogurteista yms. Että katsoo niistä niitä päiväyksiä eikä tuudittaudu siihen, että olen aina ne järjestellyt jääkaappiin päivämäärien mukaan.

Joo hoidon kaupassa käymiset ja ruoka puolen.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Ghh 
Päivämäärä:   25.7.24 20:05:17

Jos kuivakaapissa on ollut viimeiset viisi vuotta vehnäjauhopussi samassa paikassa, niin sitä ei kyllä löydy.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   25.7.24 20:10:32

Muuten ei ongelmaa, mutta kun ei katso _yhtään_ mitä on tuomassa... "Toin meille pihvit!" Joo ihan kiva, tässä paketissa on 5 kpl ja päiväys tänään. "Mä ostin sulle tällaista suklaaherkkua!" Kiva ajatus, mutta kun tässä on heti ekalla rivillä mainittu pähkinä ja mä haluan elää myös jälkkärin syömisen jälkeen...

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Vinkkejä 
Päivämäärä:   25.7.24 20:15:30

Mulla on juuri tuollainen mies jos pitäisi tehdä jotain remppahommaa :'D

Ihan käsittämätöntä miten voikin aina mokata kaikkea ja silti ei kuuntele yhtään minua, vaikka itsellä olisi parempi käsitys siitä miten asia kannattaa tehdä/rajentaa/korjata kun olen lapsuuteni raksalla/autotallissa ja heppatallissa viettänyt ja tämä kerrostalossa.

Lapset, kodin ja tekniikan hoitaa kyllä hienosti.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Vinkkejä 
Päivämäärä:   25.7.24 20:22:38

"Muuten ei ongelmaa, mutta kun ei katso _yhtään_ mitä on tuomassa... "Toin meille pihvit!" Joo ihan kiva, tässä paketissa on 5 kpl ja päiväys tänään"

Ei ongelmaa. Paistaa tänään. 2 iltapalaksi ja 2 huomenna. Mies voi syödä vaikka 3.

Tai sitten pakkaseen.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   25.7.24 20:41:41

Lähettäjä: Vinkkejä
Päivämäärä: 25.7.24 20:22:38

"Muuten ei ongelmaa, mutta kun ei katso _yhtään_ mitä on tuomassa... "Toin meille pihvit!" Joo ihan kiva, tässä paketissa on 5 kpl ja päiväys tänään"

Ei ongelmaa. Paistaa tänään. 2 iltapalaksi ja 2 huomenna. Mies voi syödä vaikka 3.

Tai sitten pakkaseen.

-----------------------------------------

Vikana päivänä pakastettu liha ei todellakaan ole hyvää, enkä kyllä tykkää pihveistä uudelleenlämmitettyinäkään. Kyllä ne syötyä tulee, mutta yleensä olomuoto muuttuu soosiksi - mikä sekin on vähän hyvän lihan haaskaamista, siihen kun kelpaisi halvemmatkin osat...

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: jeps 
Päivämäärä:   25.7.24 20:58:26

Minä en enää lähetä miestä listan kanssa kauppaan. Oli kerran tarkoitus leipoa, mulla oli jo uunit yms valmiina ja taikinat muhimassa ja sitten hän tarjoutui käymään kaupassa. Laitoin listaa, normi settiä maidot, leivät, leivänpäälliset yms. Jotain kymmenen tuotetta ja listaan merkitty määrä sekä mahdollisesti merkki tai muu täsmennys. No. Kolme tai neljä tuotetta oli mitä piti. Viisi tuoteartikkelia puuttui kokonaan, tilalla oli sellaisia mitä hän itse oli ajatellut että olis hyvä olla, mutta joilla minä en just tehnyt yhtään mitään. Eli jos onnistumisprosentti on 30-40, käyn mieluummin itse. Sitten vielä piti olla iloinen kun hän tarjoutui "auttamaan" eikä saanut lainkaan niuhottaa kun hän teki järkeviä ostoksia.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   25.7.24 21:01:18

Joo mun mies on kans vähän toivoton. Oon sanonu sille, että jos mulla olis yritys, niin en ikimaailmassa palkkais sitä mihinkään.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   25.7.24 21:03:43

Joo mikä siinäkin on, että sanot ja näytät nätisti mihin järjestykseen esim. astiat kuuluu kaappeihin laittaa. Sillä tavalla loogisesti. Mies toteaa ymmärtävänsä ja tekevänsä niin. Sitten se ei kuitenkaan onnistu ja kun sanot siitä, niin sinä olet se ilkeä. Ihan ku siinä ei saakeli menis hermot kun opetat ja varmistat että tehdäänkö näin ja kaiken pitäisi olla selvää niin ei, ei vaan onnistu.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: xox 
Päivämäärä:   25.7.24 21:52:59

nillitille tiedoksi, että Suomessa sitä vessan käsisuihkua kutsutaan bideesuihkuksi.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Väsynyt 
Päivämäärä:   25.7.24 22:24:13

Hän sentään yrittää korjata ja meni itse kauppaan. Minun mieheni olettaa tuollaisista asioista (tai mistä vain mikä menee rikki tai vaatii huoltoa, siivoamista tai pitää ostaa uusi), että hoida sinä. Jos minä en tee mitään niin ei meillä kukaan tee mitään. Tai jos en ole kotona mies saattaa keittää kahvia jos oikein kovasti tekee mieli, yleensä sekin joutaa odottaa siihen, että minä tulen kotiin ja keitän. Ei puhettakaan, että kävisi kaupassa, korjaisi tai remontoisi jotain, siivoaisi, tekisi ruokaa ymv. Nytkin on jankuttamut minulle kaksi viikkoa kun en ole pumpannut hänen pyöränsä renkaisiin ilmaa. Pumppu on varastossa pyörän vieressä joten ohan samalla vaivalla se häneltäkin hoituisi kuin minulta. Kiusallanikaan en ole pumpannut ilmaa hänen pyöräänsä kun ei kumminkaan pyöräile tänä kesänä ja sitten keväällä slkaa taas sama jankutus pumppaa niitä nyt tai ei.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: .x2 
Päivämäärä:   25.7.24 22:30:17

Mun alkoi just vähän käydä sääliksi mun miestä. Meistä minä olen se kävelevä katastrofi ja se saa korjailla sitten jäljet.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Puolivanhus 
Päivämäärä:   25.7.24 22:36:28

Olen ihan kykenevä käymään ostoksilla, ostan sitä mitä tarvitaan jne mutta kun puoliso haluaa jotain tiettyä niin mikä prkle siinä on niin vaikeaa kirjoittaa siihen listaan täsmällisesti mitä haluaa??

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   25.7.24 22:38:24

Yks eksä sai kenkää kun oli tollainen. Pyykkiä ei osannut pestä, kaupassa jos osti itelleen jotain niin osasi selvittää ja valita oikeat tuotteet, mutta ns. yhteisissä jutuissa ei muka osannut.

En jaksaisi katella urpoilua. Onneksi nykyisellä on tolkku näissäkin asioissa :)

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.24 23:05:46

Liiankin tuttua. Huomasin liian myöhään nämä piirteet, osasi esittää hyvin kiireistä, johon hutilointi ja aikaansaamattomuus verhoutui. Nyt kun olen ollut enemmän kotona ( hoitanut pieniä lapsia kotona) on alkanut miehen hutiloinnit harmittaa.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 00:44:59

"Liiankin tuttua. Huomasin liian myöhään nämä piirteet, osasi esittää hyvin kiireistä, johon hutilointi ja aikaansaamattomuus verhoutui. Nyt kun olen ollut enemmän kotona ( hoitanut pieniä lapsia kotona) on alkanut miehen hutiloinnit harmittaa"

Ihan kuin mun suusta! Ennen lapsia uskoin täysin miehen luomaan illuusioon hänen kiireisyydestä. Mulla oli oma aktiivinen harrastuselämä ja työt, niin en ehtinyt todentaa, että eihän se oikeasti saa mitään aikaan. Nyt kun on lapsia ja olen kotona, on totuus paljastunut ja mun on vaikea sietää, kun toinen on täysin aloitekyvytön ja toiminnanohjaukseltaan yksi taapero katraassa. Tosin nyt kun tämän puolen näin, osasin suositella ADHD turkimuksiin menoa ja mies saikin ADD diagnoosin, nyt odotetaan saadaanko siihen vielä hoitoa.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   26.7.24 00:51:41

”han kuin mun suusta! Ennen lapsia uskoin täysin miehen luomaan illuusioon hänen kiireisyydestä. Mulla oli oma aktiivinen harrastuselämä ja työt, niin en ehtinyt todentaa, että eihän se oikeasti saa mitään aikaan. Nyt kun on lapsia ja olen kotona, on totuus paljastunut ja mun on vaikea sietää, kun toinen on täysin aloitekyvytön ja toiminnanohjaukseltaan yksi taapero katraassa.”

SAMAT. Ehti mennä vaan niin pitkälle että ostettiin talo. Hän kuin kertoi että osaa rakentaa ja tehdä kaikenlaista. No ei osannut. Itse onneksi erosin, kun tämä lahja, jäi kiinni pettämisestä.
Muuten olin jo niin stnan väsynyt kaikkeen sähläämiseen ja hutilointiin. Loppuunpalannut! Kaikki omaisuus kappaleina. Ette edes uskoisi jos kertoisin. Eron jälkeen olen saanut rauhan. En ikinä mene yhteen kenenkään vastaavan hoidokin kanssa.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.7.24 01:18:08

Ei hitto, ja vielä olette niiden kanssa koska???
Ja teette nää asiat puolesta koska???

Ihan sama, onko ADHD vai onko diagnoosina vaan "mies", mut mä laittaisin hanat viikoksi kiinni. Mennään sillä, mitä mies ostaa, kun on pyydetty muuta. Ruokasooda ja leivinjauhe on samannäköisissä pakkauksissa, kokeillaan menemään! Toki jos on lapsia, ni niille on kiva syöttää muutakin kun sitä soodaa..

Miten ne teidän miehet selvisi ennen kun kävitte yksiin? Hengissä selvästi, mutta vain hk:n sinisellä ja äidin perunoilla? Äiti kävi varmaan myös siivoamassa..

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 08:39:14

Mun ADD taapero eli valmisruoilla ja kävi äidillä syömässä. Tapailuvaiheessa toki puhui tehneensä yhtä sun toista ja alkuvuosina teki välillä meillekin jotain ruokaa. Työaikojensa takia ruoanlaitto usein jäi luonnollisesti mulle. Pyykit sanoi pesevänsä äitinsä koneella, sitten kun pitkään meillä rummutin miksei pyykit peseydy hänenkin toimestaan niin lopulta myönsi, että äitihän ne hänen pyykit pesi niin ei ymmärrä mitään pesemisestä.

Ja mua ihan oikeasti harmittaa, että olen naiivisti uskonut toista, kun loi itsestään mielikuvaa pärjäävänä, kiireisenä bisnesmiehenä. On hyvä suustaan ja lähipiiri tulee näkemään eron syyt minussa. Olosuhteiden pakko saa minut juuri nyt pysymään suhteessa (taloa ei voi vielä myydä).

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   26.7.24 08:52:09

Ihan järkyttävää. Itse en voisi sille mitään, mutta menisi ihan maku tuollaiseen kykenemättömyyteen enkä vaan pystyisi arvostamaan (ja kauankos sitä rakastaisi sellaista ketä ei yhtään arvosta tai kunnioita miehenä tai ihmisenä). Dealbreaker.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   26.7.24 09:45:11

En ymmärrä minäkään miksi naiset katselee tuollaisia mieslapsia. Olette "miehillenne" vain äidin korvikkeita. Jos hoivattavaa haluaa, hankkikaa joku lemmikki. Sotkee vähemmän ja tulee halvemmaksikin.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: y3 
Päivämäärä:   26.7.24 11:00:09

"Mun alkoi just vähän käydä sääliksi mun miestä. Meistä minä olen se kävelevä katastrofi ja se saa korjailla sitten jäljet."

Juu mutta ei se noin päin toimi, ei ainakaan tällä palstalla. Sinä olet hyvä ja täydellinen juuri sellaisena kuin olet!

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: !! 
Päivämäärä:   26.7.24 11:13:15

Mulla näppärä ukko,osaa korjata lähestulkoon kaiken.Raksahommat onnistuu jne.Mutta projekteja on miljoona,uusi alkaa ennen edellisen valmistumista.Ja tuo kauppajuttu on miehille ihan normaalia,hyvin tarkka lista on oltava.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: addinainen 
Päivämäärä:   26.7.24 11:14:36

"Tosin nyt kun tämän puolen näin, osasin suositella ADHD turkimuksiin menoa ja mies saikin ADD diagnoosin, nyt odotetaan saadaanko siihen vielä hoitoa."

Lääkehoito auttaa lähinnä asioihin mitä haluaisi muutenkin saada tehtyä mutta on vaikeuksia saada hommat pysymään kasassa. Jos joku asia ei kiinnosta tai ei ole vastuuntuntoa tai muuta motivaattoria, niin ei ne asiat tule hoidettua lääkittynäkään.
T. Kokemusasiantuntija

Älkää päästäkö niitä ADHD-miehiänne (ja poikianne) vähällä. ADHD-naiset pärjäävät pääsääntöisesti elämässään paremmin siksi että meiltä odotetaan samaa kuin kaikilta muiltakin. Toki se johtaa helposti burnouttiin, mutta ADHD-miesten paapominen johtaa puolison burnouttiin.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Vattu 
Päivämäärä:   26.7.24 11:20:24

Juu on mulla!
Samanlainen vahdittava kun alottajalla!

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Vahrittava 
Päivämäärä:   26.7.24 11:44:18

Helpottiko?

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Saab 
Päivämäärä:   26.7.24 12:13:04

"Pyykit sanoi pesevänsä äitinsä koneella, sitten kun pitkään meillä rummutin miksei pyykit peseydy hänenkin toimestaan niin lopulta myönsi, että äitihän ne hänen pyykit pesi niin ei ymmärrä mitään pesemisestä."

Valitettavan usein näissä saa osoittella syyttävää sormea sinne kotikasvatukseen. Mun mies selviää kyllä hengissä ja saa taloutensa välttävällä tasolla hoidettua, koska lähti jo lukion jälkeen yksin vuosiksi ulkomaille. Kaikki asiat hoituu sitten, kun on ihan pakko ja yleensä jo myöhäistä (klo 24 muistaa tarvitsevansa pyykistä jotain aamuksi jne). Tiedän, että isänsä on tämän lellinyt pilalle kun teininä piti urheilla niin rankasti ja tavoitteellisesti, ettei sitten kotona saanut vaatia enää yhtään mitään.

Mutta yhtään mitään ennakointikykyä tai suunnitelmallisuutta arkeen ei tälle ole suotu. Suorittaa annetut tehtävät ja juurikin ne jutut, jotka itseä eniten kiinnostaa, mutta minkäänlainen kodin ja perheen asioiden suunnittelu ja se kuuluisa metatyö ei luonnistu pätkän vertaa. Se on varmasti mies-diagnoosin lisäksi persoonakysymys.

Jännä nähdä tässä itse poikaa kasvattaessa, kasvaako mies samalla ja kummalta lopulta poika omaksuu enemmän tapoja.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Whoo 
Päivämäärä:   26.7.24 12:16:55

Miten nämä avuttomat lapsimiehet pärjää työelämässä?

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   26.7.24 12:22:48

Ihmettelijöille

Se ettei mieheni ajattele ruoka puolta samalla tavalla kuin minä tee hänestä avutonta vässykkää. Mieheni on todella näppärä käsistään ja rakentanut meille talon, autotallin, useamman varaston, terassit, laavun, vieratalon jne. Osaa korjata autoista perus asiat, käyttää raivaussahaa, moottorisahaa, klapikonetta, traktoria, kaivinkonetta jne. Hallitsee siis laitteet, rakentamisen yms.

On myös lapsille aivan loistava isä. Käy harrastamassa lasten kanssa jolloin taas itse saan rauhassa käydä kaupassa, siivota, tehdä ruokaa ja puuhastella sellaisia asioita joista itse tykkään.

Se ettei mies ole hyvä jollakin osa-alueella tarkoita miehen olevan toivoton mieslapsi. Väitän, että paljon parempi mies tuo on kuin mitä monilla muilla naisilla miehet on.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: .x2 
Päivämäärä:   26.7.24 12:29:02

y3: totta! Miehellähän on enemmän kuin upeat oltavat näin täydellisen ihanan vaimon kanssa, joten ei sääliä sille.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.7.24 13:07:01

Whoo, yleensä hyvin. Työelämässä on sitten sihteerit ja pomot ja muut jotka hoitaa sen toiminnanohjauksen. Ja työssä skarppaavat koska muutenhan saisi potkut. Kotona ei kuitenkaan tarvitse, koska ei se akka lähde kuitenkaan, nalkuttaa vaan

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: moikka 
Päivämäärä:   26.7.24 13:55:36

no ei meillä ainakaan. Jos jotain pitää tehdä niin sen tekee se joka ehtii ja toinen tekee jotain muuta mitä pitää tehdä. tiimi toimii

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 14:19:08

Mua ihmetyttää ainoastaan se että miksi te olette noin uunojen miesten kanssa? Pukeutuuko ne hyvin vai oliko hyviä sängyssä. Ajattelevia ja fiksujakin nimittäin on. Asun sellaisen kanssa ja monesti ällistyn miten mies on osannut varautua ja ottaa huomioon ns kaiken. Aikuinen järkevä mies, ei pikkupoika.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Böh 
Päivämäärä:   26.7.24 17:58:12

"Muuten olin jo niin stnan väsynyt kaikkeen sähläämiseen ja hutilointiin. Loppuunpalannut! Kaikki omaisuus kappaleina. Ette edes uskoisi jos kertoisin. Eron jälkeen olen saanut rauhan. En ikinä mene yhteen kenenkään vastaavan hoidokin kanssa."

Mä pistin 2kk sitten mieslapsen kämpästäni pihalle. Ette kans uskois jos kertoisin esimerkkejä tän touhuista tai etenkin saamattomuuksista. Nyt rupee saamaan omia voimia pikkuhiljaa takaisin.

Älkää naiset alentuko olemaan mieslasten kanssa!

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 23:53:06

Ostin kalliin villapaidan ja ehdin käyttää sitä ehkä 2 viikkoa kun mies tuhosi sen pesukoneessa. Hermostuin kun paita oli ihan kutistunut ja nuhjuinen. Mies ei edes pyytänyt anteeksi. >:(

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Jormalainen 
Päivämäärä:   27.7.24 00:30:12

Panin yhtä muijaa, joka oli ihan vitun ruma, mutta hänellä oli terhakka ja kireä pimppi.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.7.24 01:31:43

Ihana, että saa naisena jatkumon sille, että voi koko ikänsä idenfioutua äipäksi. Siivota ja tiskata ja huolehtia metahommia.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.7.24 01:37:34

Nämähän on ihan loputtomia hulluja tilanteita ja kuitenkaan kukaan aikuinen ihminen ei voi puuttua toisen aikuisen ihmisen valintaan ja tilanteisiin.

Mutta häpy menee siinä, että jaloissa pyörii pikkulapsia imppaamassa tuota maailmankuvaa vailla tietoa paremmasta..

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: Iso-D 
Päivämäärä:   27.7.24 07:20:24

Niinpä, mullekkin ex soitti ja sanoi, että oli unohtanut tankata ja nyt bensa loppu, miten hel... tuokin on mahdollista? Muutenkin kaikki autoasiat pitäisi vain tapahtua, mitään ei tajunnu... syystäkin ex.

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   27.7.24 08:50:06

No mut onhan se nyt niiiiiiin söpöä kun ei meidän Pertti osaa ja kun meidän Pertti on semmoinen sählä, hihihihi... ihan kuin aikuinen mies olisi vain yksi lapsi lisää katraassa. Joo, tosi söpöä...

  Re: Mun mies on kyllä niin vahdittava

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   27.7.24 10:25:20

Tuttua. Minä olen yleensä se joka aikatauluttaa ja listaa hommat mitä pitää tehdä. Ollaan asuttu 3v omakotitalossa. Alkuun oli niin puhetta että on sukulaisia ja mies joka osaa tehdä kaikkea. No, tajusin aika äkkiä että itsekin on opittava asioita. Minun päsmäröintini vastapainoksi siis mies on yrittänyt opettaa minulle kaikenlaista korjaamisesta. (Helpottaa myös omaa stressiä kun vaikka joku hajoaa niin asialle voi tehdä jotain). Olen myös kouluttanut miestäni kehumalla miten hyvin osaa hoitaa jonkun asian kun joku asia on vihdoin onnistunut. Kylläpä hoituu hommat vähän aikaa sujuvasti ;) Kaupassa käydään kerran viikkoon yhdessä niin tuollaista kauppahommaa ei ole ongelmana. Miehen eduksi myös mainittava, että osaa esim. putkihommia mitä itse en osaa vieläkään.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.