Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: teille sanotaan 
Päivämäärä:   25.7.24 14:50:47

Pitkäaikainen miehenne moittii ulkoista ominaisuuttanne, johon ei itse voi vaikuttaa (tyyliin pituus) ja on jo kauan sitten kertonut olevansa ns. kyseisen ominaisuuden mies, jota ominaisuutta teillä ei siis ole eikä ole ollutkaan. Nykytermein puhutaan ilmeisesti bodysheimaamisesta. Tämän mieleisen ominaisuuden omaavia naisia ihaillaan irl ja netissä, avoimesti. Mitä tekisitte?

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.7.24 14:52:13

Mitäkö tekisin? No jättäisin miehen tietysti. Toisen ulkonäön arvioiminen ei kuulu mielestäni mihinkään hyvään parisuhteeseen (eri asia tietty itse kysyä puolison mielipidettä johonkin ulkonäköasiaan).

Herää kysymys, että miksi hitossa mies on "tyytynyt" naiseen, joka ei miellytä? Menis sitten etsimään sitä ihannettaan.

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.24 14:52:32

Olisi eksä. Miksi olisin sellaisen ihmisen kanssa joka ei pidä minusta ja kunnioita minua sellaisena kuin olen? Mitä sellaisella tekee? Etsiköön ihannettaan vastaavan, tai todennäköisemmin olkoon yksin kun kukaan itseään kunnioittava ihminen ei tuollaista kohtelua katsele.

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.24 14:54:08

Vaihtaisin miehen älykkäämpään. Ulkoiset ominaisuudet ovat nähtävissä, ne eivät tule yllätyksenä.

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.7.24 15:00:08

Ihmettelisin, miksi mies on alunalkaenkaan ryhtynyt olemaan kanssani tai edes kiinnostunut minusta jos minulla ei sellaista ulkonäköasiaa ole, joka hänelle on niin tärkeä että kokee tarpeelliseksi alkaa siitä huomautella kun jo ollaan pidemmässä parisuhteessa.

Jokaisella saa olla omat vaatimuksensa, on ne sitten realistiset tai ei hänen omiin mahdollisuuksiinsa nähden ja saa olla myös omat ulkonäköihanteet, mutta jos ne on noin tärkeitä että parisuhde voidaan niiden vuoksi pilata ja puolison mieli pahoittaa niin ei kannata alkaa edes olemaan kuin niiden kanssa, jotka vastaa ulkonäköihannetta. Että saisi mennä etsimään sellaisen.

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   25.7.24 15:03:44

En olisi sellaisen ihmisen kanssa, joka moittii ulkonäköäni tai on muutenkin huonokäytöksinen. Jos tämä jotenkin selviäisi vasta vuosien päästä, antaisin lapikasta. Toki ilmoittaisin samalla, ettei hänkään ole mikään Chris Hemsworth, ja varustuskin voisi olla reilumpi.

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   25.7.24 15:08:57

"miksi hitossa mies on "tyytynyt" naiseen, joka ei miellytä?"

Miehillä ja naisilla on eräs perustava ero. Naisia on arvioitu enimmäkseen ulkonäön perusteella, miehiä ei. Naiset ovat siksi paljon kriittisempiä omasta ulkonäöstään kuin miehet, josta johtuen yleistäen naiset aliarvioivat oman viehättävyytensä ja miehet yliarvioivat. Esimerkkinä tästä tukeva nainen on "epäviehättävä plösö", kun taas tukeva mies on "miehekäs ja komea".

Aloituksen mies on todennäköisesti "tyytynyt", koska ei ole saanut ihannenaistaan kun miehen oma ulkonäkö ei ole riittänyt, vaikka itse kuvitteleekin olevansa komistus. Josta kertoo jo tuo kumppanin sheimauskin.

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: kea 
Päivämäärä:   25.7.24 15:09:35

Sanoisin, että etsipä sitten itsellesi se unelmiesi nainen. Minä etsin itselleni uuden asunnon.

Tuosta päätellen miehesi on tyytynyt sinuun 'paremman' puutteessa.

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: eje 
Päivämäärä:   25.7.24 15:11:39

Jättäisin miehen. En kuuntelisi minkäänlaista sheimaamista mihinkään asiaan liittyen.

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: Luoti 
Päivämäärä:   25.7.24 15:21:53

Ihanteita saa olla, mutta on hyvin rumaa hieroa puolison naamaan sitä, ettei hänellä ole jotain ihailtua ominaisuutta. Puolison ulkomuodon moittiminen on myös rumaa. Kenkää perseelle. Tulet olemaan onnellisempi ilman tuollaista "miestä".

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   25.7.24 15:41:11

On btw hauska ilmiö, että naisia arvostelevat ja vaatimuksia esittävät miehet ovat useimmiten niitä, joilla ei siihen ns. itsellä olisi varaa.

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   25.7.24 16:03:42

Jos minulle mies sanoisi, että tissieni pitäisi olla erilaiset, perseeni pitäisi olla erikokoinen tai -muotoinen tai mitä nyt onkaan, vastaisin että voi olla mutta koska sinä olet ainoa mies jolle asia on ollut niin häiritsevä ja merkittävä, että asioikseen on siitä minulle märissyt niin minun puolestani voit mennä etsimään mieleisesi tissit tai perseen.

En todellakaan ymmärrä niitä, jotka alkavat rampata salilla tai hommaavat silkkarit "kun mies haluaa", siis ei siksi että itse haluaa (joka on eri asia) vaan koska mies haluaa. Ulkonäön arvostelu on kontrollointia ja se harvemmin jää siihen, eikä mikään kuitenkaan riitä. Kun tissit ja perse on ok, löytyy seuraava "vika".

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   25.7.24 16:16:44

Suurin osa ihmisistä joutuu "tyytymään", koska kaikki nyt ei vaan saa eikä kaikille edes riittäisi bikinimalleja ja elokuvanäyttelijöitä. Jos ei sitä voi hyväksyä niin silloin kannattaa vain olla sinkkuna ja viestitellä instassa ihanteilleen muiden kaltaistensa kanssa.

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.24 16:17:47

:D, se johtuu siitä varmaan että ovat löytäneet sen yhden naisen joka heitä typeryyttään katselee, joten siitä voi sitten alkaa muokkaamaan sitä ihannenaista. Ihannenaiset kun ei katsoisi päinkään.

  Re: Kun ette ole ulkoisesti ihannenainen ja se

Lähettäjä: meeri 
Päivämäärä:   25.7.24 18:58:22

Minä olen pieni ja vaalea. Vuosia luulin olevani se ihannenainen, mutta onkin käynyt hyvin selväksi (haahaaa)- sepä onkin pitkä ja tumma.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.