Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Orgasmin yhteydessä.

LähettäjäPäänsärky 
Päivämäärä:   25.7.24 13:03:56

Olen nyt saanut muutaman kerran aivan järkyttävän takaraivoon kohdistuvan päänsäryn heti orgasmin jälkeen. Voisiko liittyä jotenkin veren painaisiin tai muuhun. Onko sennuilla muilla vastaavia kokemuksia. Niin ja olen mies jos se yhtään tähän liittyy perusterve ei mitään sairauksia.

  Re: Orgasmin yhteydessä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.7.24 13:05:27

Ponnistuspäänsärky

  Re: Orgasmin yhteydessä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.24 13:07:18

Minulle tulee hirveä tinnitus ja silmät sumenee. Olettaisin että juurikin verenpaineet tekee paljon ja loput hoitaa endorfiinit, oksitosiini ja dopamiini.

Onko sinulla niska-hartiajumeja muuten? Ehkä venyttely ja jumppaus pienentäisi tuota ongelmaa pitkällä tähtäimellä.

  Re: Orgasmin yhteydessä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.7.24 13:08:00

"Orgasmipäänsärky tai seksuaaliseen toimintaan liittyvä päänsärky on yleinen ongelma. On arvioitu, että tämä ongelma koskee noin 80 % miehistä. Itse asiassa on todennäköistä, että lähes jokainen kokee tämän ongelman jossain vaiheessa elämäänsä. Katsotaanpa, mikä orgasmipäänsärkyä aiheuttaa.

Käytettävissä olevat tiedot osoittavat, että 75 % tällaisista päänsärkytapauksista liittyy itse orgasmiin. Loput 25 % alkavat kuitenkin ennen orgasmia, eli ne tapahtuvat aikaisemmin. Päänsäryn voimakkuus ja vakavuus vaihtelevat henkilöstä toiseen."

  Re: Orgasmin yhteydessä.

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   25.7.24 14:03:22

Vähentääkö päänsärky halukkuutta seksiin? Tai pitkitätkö tämän takia orgasmia?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.