Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ero ja elämä sen jälkeen

Lähettäjä: Argh 
Päivämäärä:   24.7.24 21:35:20

Pitkästä, lähes 20v suhteesta erottu keväällä, olin parikymppinen kun tavattiin joten koko aikuisikäni ollut saman ihmisen kanssa.
Ero oli ainut oikea ratkaisu ja se ei kaduta lainkaan, välillä toki tulee haikeita fiiliksiä etenkin tietyissä tilanteissa. Voin paremmin kuin vuosiin, mutta sisälläni on tietynlainen levottomuus joka häiritsee.
Olen vuosia viihtynyt hyvin yksin tai keskenään lasten kanssa miehen huidellessa menoillaan. Nyt olen todella levoton yksin ollessani ja mieluusti viihtyisin aikuisessa seurassa. Muutama miessekoilu tässä välillä on ollut ja nyt eräs, johon olen ihastunut aika lailla. Meillä on välimatkaa ja hänen työ sellainen, että ei olla ehditty nähdä kun pari kertaa ja seur kerrasta ei tietoa. Ihastuminen kivaa, mutta huomaan siihen liittyvän itsessäni myös tiettyjä epämukavia fiiliksiä, kun on epävarma toisen ajatuksista enkä niitä tietenkään tässä vaiheessa halua lähteä toiselta tenttaamaan. Järki sanoo, että pitäisi olla jonkin aikaa yksin ja opetella nauttimaan taas yksinolosta. Tämä olikin alkuperäinen ajatus, että pidän vain hauskaa jos joku tulee vastaan. Mutta, jos kemiat kolahtaa ja seksi on loistavaa, niin tunteet ottaa heti valtaa itsellä..

Kuuluuko tämmöiset fiilikset asiaan eron jälkeen?

Re: Ero ja elämä sen jälkeen

Lähettäjä: Veera 
Päivämäärä:   25.7.24 00:59:37

Kuuluu ja kaikki muutkin fiilikset arviolta ainakin seuraavat kolme vuotta. Itselläni oli kausia kun meni tosi lujaa miesrintamalla, puhdasta hauskanpitoa. Sitten tuli kausia että halusin olla yksin ja paeta koko maailmaa. Sitten tuli kausia ”joku tollanen säännöllinen fyysinen ei-vakava” on kiva, sillä mentiin kuukausia. Sitten yhtäkkiä halusin vakavan parisuhteen. Sen jälkeen toivoin teini-ihastumista, jonka jälkeen iski ”mitä sitä enää tässä iässä, tasainen kumppanuus voisi olla kiva!” Tällä hetkellä pinnalla on oman itsenäisyyden tuoma rauha enkä tiedä jos haluan enää ikinä ketään.
Tällä vuoristoradalla menty 3 vuotta, joten vastaus on: kaikki ajatukset parisuhteesta ovat normaaleja ja sallittuja!

Re: Ero ja elämä sen jälkeen

Lähettäjä: Argh 
Päivämäärä:   25.7.24 15:08:17

Up

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.