Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   24.7.24 20:19:26

Ostin uudet nappikuulokkeet, toiveena sellaiset mitkä plokkaa taustalla kuulevan mölyn. No.. nämä päästää tausta äänet läpi yhtälailla kuin vanhat kuulokkeetkin. Harmittaa, kun meni rahaa hukkaan tavallaan kun vanhat kuulokkeet on ollu muuten ok mutta ei ole vastamelu toimintoa. Joten onko oikeesti edes semmosia kuulokkeita joilla ei kuule tausta mölyä ollenkaan ?

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.24 20:20:45

Ei ainakaan nappikuulokkeissa oo semmoisia, ettei kuuluis lainkaan mitään. Itellä jabrat, ne vaimentaa hyvin, mutta kyllä ny palohälyttimet yms kuuluu 

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   24.7.24 20:22:27

Mikähän malli tarkalleen?

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   24.7.24 20:23:42

Tune beam

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   24.7.24 20:32:02

Ootko ladannut JBL sovelluksen ja varmasti laittanut sen vastamelukuuloketilan päälle?

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: Råtta 
Päivämäärä:   24.7.24 20:38:46

Oletko ihan varma että niissä on se vastamelutoiminto päällä? Omat JBL:T blokkaavat äänet hyvin, mutta jos asetus ei ole päällä niin kaikki kuuluu (toki tarkoituksella) läpi

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.7.24 20:44:00

Se toiminto pitää tosiaan erikseen kai laittaa päälle. Toki mulla on eri malli. Mutta kokeile toimisko se sovellus ja saisitko sieltä laitettua sen toiminnon päälle

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   24.7.24 20:44:51

Sovelluksen kautta on päällä vastamelu toiminto

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.7.24 20:52:50

Mulla on myös jbl napit ja käsittääkseni nämä ei ole aidot ns vastamelu kuulokkeet vaan kuulokkeet joissa on vastamelu toiminto. Toisaalta nämä maksaa sen 40-50€, niin onhan ne paljon edullisemmatkin kuin vastamelukuulokkeina myytävät.
Mutta istuvuus vaikuttaa todella paljon, kokeile eri kokoisia silikoni tötsiäja vertaile mikä paras!

Olen ollut tyytyväinen omin jbl tune kuulokkeisiin , mielestäni rahalle saa hyvin vastinetta esim akun kesto on todella hyvä.

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.7.24 20:58:06

No jos mitään eroa ei ole kun ne on päällä ja pois niin käy palauttamassa tai vaihtamassa, niissä on takuu

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   24.7.24 21:02:17

Minulla ei ole näistä mitään käsitystä ja siksi kysynkin; voiko niitä käyttää ikäänkuin korvatulppina, eli ei kuuntele niistä mitään, mutta sulkevat silti ulkopuolisen metelin?

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.7.24 21:11:34

Niin ja omissani, kun otan ensi yhden kuulokkeen boxista ja alan kuunnella sillä ja otan sitten toisen kuulokkeen boxista, kuuluu ääni "noise cancelling" ja ääni muuttuu selvästi. Jos tätä ei kuulu toiminto ei ole päällä?

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.7.24 21:15:01

Ja sovelluksessa voi helposti vaihtaa tilojen "noise cancelling" "ambient aware" ja " talk thru" välillä ja äänenlaatu muuttuu näiden välillä täysin selvästi jos kuulokkeet toimii oikein.

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   24.7.24 21:21:01

Muuttuu se ääni noiden välillä, ehkä mulla oli liian suuret odotukset että nämä plokkais kaiken äänen. Nyt esim TV äänet kuuluu taustalla kyllä

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.24 22:08:32

Halvat JBLt on huonot. Jabralla on parempi vastamelutoiminto ja bassot, mutta toki maksaa enemmän. Sony Linkbud S oli myös suuri pettymys vaikka maksoi 130e.

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.7.24 22:11:07

Jabrassa on surkea akunkesto, mies osti ne jostain superalesta, oli siltikin kalliit ja akku kestää juuri ja juuri ruohonleikkuun verran eli oikeasti aika hyödyttömät vaikka olisi miten hyvät toiminnot

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: ****** 
Päivämäärä:   24.7.24 22:14:41

Anteeksi kun lainaan ketjua, mutta osaisiko joku sanoa, onko halvemmissa kuulokkeissa yksiäkään sellaisia, joiden kanssa saisi puhuttua puhelut meluisassa ympäristössä niin, että vastapuoli ei juurikaan kuulisi taustamelua? Ja siis en nyt puhu nappikuulokkeista, vaan ihan sangallisista mutta langattomista kuulokkeista. Olemassahan näitä on, mutta millään en raaskisi laittaa ylia pariasataa kuulokkeisiin.

  Re: Vastamelukuulokkeet jbl

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.24 22:16:45

Mun Jabrat kestää hyvin tunti kaupalla että sulle on varmaan sartunut jotkut maanantai versiot. Olis kannattunut vaihtaa ne.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.