Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: Neuronormaali ylih 
Päivämäärä:   24.7.24 17:37:41

Tänne kun saa valittaa ja olette niin myötätuntoisi aina ;D
Minä lievästi aistiyliherkkä ja tunnollinen.

En kestä mun poikaystävää. Siis 50 vuotias on kuin 5 korkeintaan.
-saa energiakohtauksia, joissa juoksee ja hyppii ku mielipuoli.
-Tökkii tikuilla/läpsii, että saa huomioo. Olen varoittanut, että joskus huitasen reaktiona, kuten hevosta jos nappasee.
-Vetää letistä ihan huvikseen niin että niska nyrjähtää. Luoja mä läksytin moisesta.
-Kykenemätön suunnittelemaan tai siis pitämään suunnitelmaa. Kalenteri tuntematon ja aikakäsite heikko.
-Keskittyy vaikka leipomiseen hetken mielijohteesta ja unohtaa muun.
-sama kun ollaan lähdössä, alkaakin nostella puntteja
-esittää 5 menoa minne haluaa, mutta totea ettei pääsekään kun asia x.
-peruu työivän, koska ei nyt jaksa
-kantaa mukanaan rikkinäistä laukkua, josta tavarat valuu ulos jatkuvasti. Vaihtoehtona reppu jossa vetoketju rikki, joten auki.

Joo näitä riitäisi ja ihmettelen itseäni lähinnä. Nyt vaan suuri vtutus, kun taas olen järjestellyt huomista päivää, että päästisiin tapahtumaan, johon hän on jo viikkoja sanonut haluavansa. Ja olen ollut kipeänä 2 päivää. Viimeksi aamulla viestitti, että huomenna vai ylihuomenna. Noh, nyt laitoin viestin että mennään ylihuomenna ku huomenna ei vielä pääse. Vastaus: joo, ei on istuis muutenkaan kun mulla on homma x. Mitä witttt?

  Re: Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.24 17:49:21

Jätä se, et vaikuta pitävän hänestä.

  Re: Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.24 18:05:54

Vanhemmiten todennäköisesti pahenee vaan, mieti jaksatko.

  Re: Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   24.7.24 18:11:34

Mä voisin ottaa tuollaisen. Ei kun en voisi, elämä olisi täyttä kaaosta, mutta olisipa ihanaa kun joku ymmärtäisi eikä aina tuomitsisi.

  Re: Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.24 19:18:18

Miehet muuttuu käytöstavattomiksi lapsiksi silloin kun niillä on siihen mahdollisuus. On saattanut olla aviovaimo jota kunnioitti ja käyttäytyi kunnolla kun naisella oli hyvä auktoriteetti ja pisti miehen ruotuun. Sitten sitä kilttiä ja pehmeämpiluonteista kiusataan, käytetään taloudellisesti hyväksi ja ollaan leikkisiä kun ei kukaan ole laittamassa kuriin. Silloin just vedellään tukasta ja rämpytetään vessan valoja kun nainen on asioilla.

Samaa mieslapsen ominaisuutta on ihan isissäkin. Ollaan kuin yksi pikkupojista, hihitellään äidille ja luodaan omaa poikajoukkuetta. Erityisesti äitipuolelle. Kun kakarat on kuskattu äidilleen sunnuntai-iltana niin sen äitipuolen pitäisi yhtäkkiä pitää sitä mieslasta suurena rakastajana ja ihastella ja haluta.

Harva mies on oikeasti aikuinen. Moni esittää kyllä ajoittain tosi hyvin.

  Re: Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: tämä 
Päivämäärä:   24.7.24 19:25:23

Kuulostaa aivan uskomattomalta...pakko olla provo! Ei tuollaista jaksa kukaan selväjärkinen.

  Re: Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: Neuronormaali ylih 
Päivämäärä:   24.7.24 19:44:52

Aika rajoilla mennään. Ex varmaan oli tiukka, kun hulluksi kutsutaan. Hyvien ja huonojen puolien välissä on silmitön kuilu. + pari lasta. En tule jaksamaan komentamista jos ei omillaan pärjää ja mua kunnioita. Seuraava vuorokausi on ratkaiseva.

  Re: Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: Omppu 
Päivämäärä:   25.7.24 00:08:02

Sillä on ADHD

  Re: Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: Neuronormaali ylih 
Päivämäärä:   25.7.24 14:18:28

Niin sillä on

Viime yönä heräsi kanden tunnin välein. Kysyin aamulla mitä teki niin vessassa kävi. Sitten hetken päästä alkoi kerto kuinka katseli jalkapalloa ja luki uutisia ja vilvoitteli parvekkeella munasillaan ja naapurin tödit näki. Olin ihan valmis heittää ulos.
Käytiin uimassa ja jutusteltiin muutama tunti ja annoin taas olla. Nyt taaas väsyttää, harmittaa ja kiukuttaa, mut eipähän paneta.

  Re: Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.24 14:50:53

Ette kumpikaan vaikuta kovin tasapainoisilta ja kummallakin varsin erilaiset haasteet omassa elämässä.
Oma näkemys on että elämänne ei ole mukavaa yhdessä mutta joillain keinolla siihen voisi parannusta hakea jos kumpikin sitoutuu hommaan.

  Re: Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   25.7.24 15:02:04

-Tökkii tikuilla/läpsii, että saa huomioo. Olen varoittanut, että joskus huitasen reaktiona, kuten hevosta jos nappasee.
-Vetää letistä ihan huvikseen niin että niska nyrjähtää. Luoja mä läksytin moisesta.

Mitähän h-vettiä?

  Re: Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   26.7.24 06:41:06

Mut eipähän paneta. just just.

  Re: Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.24 07:06:27

Siis mies on 50v ja aloittaja on tekstistä päätellen 15v?

  Re: Voimmeko elää yhdessä

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   26.7.24 10:03:53

50v poikaystävä.
Kyllä nyt aloittaja myy nuoruuttaan alehintaan, vaikka ei järin välkyltä kuulostakaan..
Jos itseä vanhemmalle ryhtyy äidiksi/isäksi, niin kyllä siitä pitää saada merkittävä hyöty palkkioksi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.