Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.24 13:32:04

Lomat alkaa olemaan lopuillan ja työmaa kutsuu useimpia. Oletko levännyt lomalla vai palaatko töihin kireänä. Kuka pilasi loman? Mies, lapset, sukulaiset, naapuri, maanomistaja, koirat, toisten lapset, toisten koirat..?

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.24 13:58:34

Ei kukaan!

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   24.7.24 14:00:07

Mullakaan ei kukaan pilannut lomaa, mutta töihinpaluun pilasi saman tien typerä firma ja uunot kollegat :D

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   24.7.24 14:03:01

Ei pilannut kukaan tai mikäön lomaa, mutta jos olisi saanut toivoa, niin hieman viileämpää ja vähäsateisempaa olisi voinut olla. Toki keli rasittaa samalla tavalla oli työssä tai lomalla.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Ld 
Päivämäärä:   24.7.24 14:40:01

Kukaan ei pilannut. Kuka pilasi sinun?

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Hilma 
Päivämäärä:   24.7.24 18:08:55

Oma sairastuminen, neljä viikkoa nyt sairastettu ja paranemisen sekä syyn kanssa vielä epäselvää.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   24.7.24 18:15:51

Taloyhtiön remontti, eli minä itse.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   24.7.24 18:48:31

Ei kukaan! Loma on tuntunut tosi pitkältä :)

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   24.7.24 20:07:47

Some. Tai ehkä enemmän minä itse. Olen vielä lomalla ja koen huonoa omaatuntoa, kun haluan enimmäkseen maata sohvalla lukemassa kirjaa tai tehdä ihan normaaleita kotihommia. Sitten kun erehdyin someen, meinaa tulla ahdistus muiden lomakuvista, kun kaikki tuntuu suorittavan upeaa kesälomaa kiertämällä kaikenlaisissa tapahtumissa, nähtävyyksissä ja reissussa. Sitten mietin, että pitäisiköhän minunkin ja meneekö lomani ihan ohi, kun en tee mitään erityistä. Alan katsella olisiko jotain kivoja tapahtumia tai nähtävyyksiä lähistöllä. Mutta kun ei minua huvita. Haluan vain olla ja nautiskella siitä, ettei tarvitse tehdä mitään missään aikataulussa. Ja toisaalta tunnen itseni luuseriksi, kun vaan nyhjään yksin kotona, lenkkeilen, luen ja katselen sarjoja

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.24 20:18:57

Tämä typerä kysely.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.7.24 20:21:22

Kuolema

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   24.7.24 20:22:09

Juoppo mies.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: voiei 
Päivämäärä:   24.7.24 21:12:49

Luin että kukka..

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   24.7.24 21:13:47

Lomaa ei ole vielä pilannut mikään, kun ei ole alkanut, mutta eiköhän sieltä taas tänäkin vuonna pukkaa jotain koronaa, oksennustautia ja poskiontelon tulehdusta iloisena ketjuna koko loman tuhoten. Johan viimeisimmästä nuhakuumeesta on kuukausia aikaa!

Kesäidyllin taas pilaa vuodesta toiseen sen täydellisen kesäidyllin puitteiden puuttuminen asuntotarjonnasta.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.7.24 21:14:38

Olen Nn:lle kateellinen, kun on saanut viettää juuri sellaisen loman, kuin minä olisin halunnut! Mutta ei, eka viikko oli menoa sinne tänne ympäri Suomen, "pakko" oli tavata sukulaisia, kun oli pyydetty. Sitten pari viikkoa oli kotona työleiriä ja viimeinen viikko taas menoa sinne tänne, lastenlasten hoitoa, Saksansukulaisia ja sitä sun tätä.

Tuntuu, että on kiva päästä töihin lepäämään.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Noo 
Päivämäärä:   25.7.24 10:42:11

Aikuiset lapset pilasivat kiukuttelullaan, mut he nyt ovat sen ikäisiä, et on kriisit menossa ja vika mutsissa. Muuten olen vaan hevostellut, siivoillut, tavannut serkkuja ja joitain tuttuja, mökkeillyt esikoisen ja miehen kanssa. Hyvä loma kaikesta huolimatta, vaikka ei nyt sit mitään perheidylliä. Ehkä ens kesänä sitten parempi tilanne.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   25.7.24 11:13:44

Lopuillaan!! Juu ei ole, alkaa 2,5 viikon päästä.

Että mua inhottaa ihmiset jotka aloittaa ton kesä on loppu kälätyksen heinäkuun 20. päivän jälkeen. Painakaa hiiteen!

Ne on aina ne samat 50+ tädit joiden on pakko saada joka vuosi se loma juhannuksesta alkaen heinäkuulle, ihan sama vaikka muilla olis mitä menoja tai pieniä lapsia tms.

Sitten aletaan elokuussa huokailemaan kun on niin hankalaa kun osa vielä lomailee ja pitäisi sitä ja tätä projektia saada eteenpäin ja he vaan tekee kun muut lomailee.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.7.24 11:27:15

"

Some. Tai ehkä enemmän minä itse. Olen vielä lomalla ja koen huonoa omaatuntoa, kun haluan enimmäkseen maata sohvalla lukemassa kirjaa tai tehdä ihan normaaleita kotihommia. Sitten kun erehdyin someen, meinaa tulla ahdistus muiden lomakuvista, kun kaikki tuntuu suorittavan upeaa kesälomaa kiertämällä kaikenlaisissa tapahtumissa, nähtävyyksissä ja reissussa. Sitten mietin, että pitäisiköhän minunkin ja meneekö lomani ihan ohi, kun en tee mitään erityistä."

Minä postaan kuvapäiväkirjaa instagramiin menoistani, en minä sinne postaa siitä että 90% ajasta olen sisällä pelaamassa videopelejä tai lukemassa. :D Someen ei välity koko kuva.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   25.7.24 12:39:32

"Minä postaan kuvapäiväkirjaa instagramiin menoistani, en minä sinne postaa siitä että 90% ajasta olen sisällä pelaamassa videopelejä tai lukemassa. :D Someen ei välity koko kuva."

Joo tiedostan tämän, mutta silti tulee sellainen olo, että pitäskö mun nyt tehdä jotain. Tuo somen harha aiheuttaa paineita, vaikka kuinka järkeilee. No, en mä silti ihan tosissani somen takia ala mitään erityistä tehdä. Kunhan juuri eilen sopivasti tuota pohdin, että somesta saa sellaisen kuvan, että lomalla pitäisi suorittaa kamalasti asioita

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Heppa 
Päivämäärä:   25.7.24 14:10:58

Minä postaan itseäni varten kesälomakuvia. Haluan tallentaa ne instagramiin. Se on minun näköistä kesää muttei kerro tosiaan kaikea kesästäni. Esimerkiksi heppailuista laitan vähemmän vaikka hevosen kanssa vietän kesällä ehkä eniten aikaa. :D En myöskään laita kaikkea elämässä kokemaani paskaa someen. Kukaan ei jaksaisi katsella sellaistakaan enkä halua paskoista hetkistä niin paljoa kerätä muistoja...

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   25.7.24 15:01:40

Ei kukaan. Mulla ei ole muodostunut kesäidylliä. En voi pitää lomaa ja kotosalla remonttia koko kesän. Josko ensi kesänä sitten?

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Omalla 
Päivämäärä:   25.7.24 15:11:26

Varastin itselleni kaksi päivää omaa aikaa. Valehtelun koko lähipiirilleni olevani työmatkalla. Oikeasti jäin jo lomalle lyhyen työreissun päälle, varasin mielettömän ihanan hotellin huippu sijainnilla ja pidin puhelimen äänettömällä (koska "kokoukset").

Olivat parhaat pari päivää naismuistiin! Luin kirjan, kävelin kaupunkia ristiin rastiin, söin hyvin, nautin kesästä ja omasta ajasta.

Ikävä kyllä pakko välillä tehdä näin kun lähipiiri ei kunnioita rahojani ja kaikki tarvitsevat minulta jatkuvasti jotain. Teen ehkä perinteen tästä.

En kaivannut ketään enkä mitään jos koiraani ei lasketa. Vielä kun olisi ollut joku pieni lomaromanssi...

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   25.7.24 15:53:36

"LähettäjäRöpelö

Päivämäärä25.7.24 11:29:22

Kyllä nyt on jo syksyä ilmassa, oivoi surettaa kun kesä meni taas."

Voisin provosoitua jos näin olisi, mutta kyllä ne on nyt heinäkuun lomailijat, jotka on viettäneet lomansa vesisateessa ja hytisseet kylmässä.

Nyt ne lämpimät kesäpäivät vasta alkaa <3

Mutta siis kieltämättä juuri tuo on se ärsyttävä kesä on ohi voivottelutapa jota alkaa kuulla näin porilaisena Jazzien jälkeen.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.7.24 15:57:31

Minäkin postaan instaan kyllä ihan itsekkäistä syistä ja itseäni varten, niin on kiva katsella jälkikäteenkin omia parhaita muistoja.

Aika egoistista jonkun loukkaantua minun kesäidyllistäni.

Miksi muutenkaan täyttäisin instaa ikävillä asioilla?

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   25.7.24 16:06:16

Ei kai kukaan jos ei itseäni lasketa.

Vietin loman alun siivoamalla pari viikkoa koska työssä ollessa en ole jaksanut kuin pakolliset.

En ratsastanut vaikka on oma hevonen koska siihen ei ollut voimia.

Viimeisellä lomaviikolla kävin lääkärissä ihmettelemässä miksen jaksa kuten ennen.

Oli tämä erilainen kesä, toivon että saan voimat takaisin että ensi viikolla työhön palatessa jaksan aloittaa taas saman rumban: työt, hevosen hoito ja liikutus, kotityöt...

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.7.24 16:12:21

Sade, toistuvasti

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Puolivanhus 
Päivämäärä:   25.7.24 16:17:52

Meillä on loma vasta alkamassa joten ehdin vielä pilaamaan sen.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   25.7.24 16:26:00

Kukaan ei ole pilannut lomaani.
Ekat kaksi loma viikkoa juhannuksena jälkeen olivat ihan rentouttavat ja helteiset.
Reilun viikon päästä alkaa seuraava kolmen viikon loma. Tuskin sitäkään mikään pilaa. Lähdemme mieheni kanssa Italian lämpöön.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.7.24 17:02:01

Toistaiseksi helle. Olis kiva ulkoilla muttei pysty.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   15.8.24 12:14:54

Ei kukaan pilannu mitään.. Viimeinen 1,5vko meni vaan kotona laiskotellen, syöden hyvin ja viiniä juoden :) eli itse aiheutin pienen pöhön. Mut korkki on asetettu kiinni jo pari viikkoa sitten, urheiltu kovasti ja syöty terveellisesti joten ollaan jo lomaa edeltävässä fiiliksessä. Loma siis loppui kuun vaihteessa.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.8.24 12:16:06

Naapurin itkevä lapsi on kiristänyt hermoja. Yrität istua pihalla, lapsi rääkyy kurkku suorana sisällä ja naapurit eivät varmana laita ikkunaa kiinni. Pitää sitten itse siirtyä sisälle, jotta saa nauttia hiljaisuudesta.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   15.8.24 12:34:59

Ehdin olla lomalla muutaman päivän kun se muuttui 6 viikon sairaslomaksi. En siis ehtinyt edes pitämään kesälomaa saati tekemään mitään kivaa tai rentoutumaan, kun nyt joudun lojumaan kotona kipujen kanssa.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.8.24 12:43:46

Ei kukaan! Meidän naapurit muutti keväällä pois ja uusi naapuri on ihana. Yksinäinen mies, jolla ei ole kai lapsia eikä koiria. Siitä ei kuulu pihaustakaan. Entinen naapuri teki koko ajan jotain piharemonttia, piti autoaan tyhjäkäynnillä ja puuhasteli kesät talvet yliaktiivisena niin nyt on ollut ihana rauha koko kesän. Kippis sille!

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Arto 
Päivämäärä:   16.8.24 08:02:53

Juopotteleva akka, nyt on ero vireillä ja jälkipyykki on likaista. Onneksi lapset on jo aikuisia.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.8.24 08:08:37

Naapurin trampoliinilla kirkuvat lapset. Pihalla ei voinut oleilla, koska sitä tuntitolkulla jatkuvaa rääkymistä en jaksanut kuunnella.

Onneksi olin lomalla muuallakin.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   16.8.24 08:58:40

Töihinpaluu.... se miten välinpitämätöntä ja laiskaa työntekoa meidän firmassa on... suurimpia mokia saa olla samantien korjaamassa.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: rural 
Päivämäärä:   16.8.24 09:23:27

Ei kukaan. Ihan täällä olen rauhassa keskellä ei mitään viettänyt taas yhden onnellisen kesän. Naapurit olleet ulkomailla, joten eipä ole näkynyt niitäkään enkä ole kaivannutkaan. Itse asiassa viikon kuluttua jään varsinaisesti lomalle vasta.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   16.8.24 10:23:39

Kaksi kulttuurinrikastajaa, jotka meinasivat käydä kimppuuni kävelyllä ollessani. Suosittu ulkoilureitti asuinalueen lähellä. Tulivat toisiin ajatuksiin vasta, kun huomasivat muita ihmisiä vähän matkan päässä. Siihen jäivät ulkoilut minulta.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   16.8.24 10:30:05

Ihan itse pilasin kun päätin erota :') 1.9. Muutto omaan asuntoon, on ollut pitkät viikot vaikka välit onkin hyvät eikä mitenkään riitaisaa.

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: Mustikka 
Päivämäärä:   16.8.24 15:08:15

Ei mikään jos ei oteta huomioon jatkuvaa väsymystä. Lääkäriin raahauduin loman aikana ja verikokeissa selvisi kilpirauhasen vajaatoiminta.
Katsotaan tehdäänkö sille mitään, nyt vain seurataan.

Omituinen kesä kun en ole jaksanut tehdä hevosten kanssa yhtään mitään.

Työssä toki hommat sujui kiitettävästi ja lomalla sain kotonakin jotain pientä siivottua.
Mutta tämä väsymys ei lähde nukkumalla, ei millään...

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.24 17:02:04

Tavis, missä? Että osaa muutkin varoa. :(

  Re: Kuka pilasi kesäidyllisi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.24 17:54:12

En muista koska olen viimeksi ollut kesälomalla, joten sitä ei kukaan koskaan voi myöskään pilata :D toivottavasti joskus olisi varaa joku kesälomakin pitää, sellaista ei kausityöläisenä automaattisesti saa vaan lomat pidetään talvella. Paitsi jos tulee kamalasti lunta tai pääkallokelejä, silloin ei sitten lomailla talvellakaan :'D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.