Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eroottinen kuvaus vain omaksi iloksi?

Lähettäjä: Onko joku käynyt? 
Päivämäärä:   23.7.24 21:00:43

Onko joku harrastanut näitä boudoir- vai mitä nyt onkaan, kuvauksia ihan vaan omaksi iloksi? Toinen nimihän näille on huomenlahja, mille ei oo tarvetta :D

Ja mites tällai ku on vähä tämmönen isompi ihminen? Saako kuvia mitä ei tarvitse hävetä? Oon siis sekä raamikas, lihaksikas että sen päällä vielä rasvaa jonkun verran, joka varsinkin eri asennoissa tunkee eri tavalla esille.

Re: Eroottinen kuvaus vain omaksi iloksi?

Lähettäjä: Xx 
Päivämäärä:   23.7.24 22:13:45

En ole, mutta mieli tekisi kovasti.

Lähettäjä: Ap 
Päivämäärä:   23.7.24 22:24:24

Nyt kun noita esittelyjä kuvauksista luin, niin näköjään ihan normaalia myös ihan vaan omaksi iloksi.
Mutta kaikki esimerkkikuvat kauniista laihoista ihmisistä. Miltähän näyttää vähän isompi ihminen niissä 🤔

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.7.24 22:32:19

Etsi kuvaaja jolla on portfoliossa myös isompia tai on niihin ”erikoistunut”

Lähettäjä: Valokuvaaja 
Päivämäärä:   24.7.24 00:48:22

Minulta näitä tiedustellaan etenkin jos on kokenut suuren muutoksen kehossaan, kuten laihdutusleikkauksen tai sitte muuten vaan haluaa kokea voimaannuttavan kuvaustuokion. Se että keho on runsaampi ei mielestäni ole este kuvaukselle, todella hienoja kuvia saadaan kaikenkokoisista ihmisistä. Että reippaasti vain kuvaukseen, kuvista tulee upeita.

Lähettäjä: Rasse 
Päivämäärä:   24.7.24 01:09:42

Oon miettinyt, et miten tää on voimaannuttavaa?

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   24.7.24 01:23:20

Kaverini kuvailee. Joskus oon mukana. Tapaan paljon kivoja miehiä ja naisia. Aivan tavallisia.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.7.24 08:26:05

Rasse, on monia, joille ei ole tavallista pukeutua seksikkäisiin hepeneisiin ja keikistellä jonkun -saati kameran edessä. Itse en ole koskaan kokeillut kumpaakaan, vaikka ihan sinut olenkin vartaloni kanssa. Jos kuvauksessa tai kuvista voikin tuntea itsensä seksikkääksi ja upeaksi, niin onhan se varmasti "voimaannuttavaa".

Lähettäjä: Zxc 
Päivämäärä:   24.7.24 08:30:18

Mietin joskus kolmekymppisenä et pitäis mennä, kun keho oli vielä kaunis. Nyt on myöhäistä :-D

Ois voinut sitten vanhana katsella että tuollainen mä joskus olin. Mitään ihramaha/riipputissi kuvaa en halua itsekään nähdä itsestäni, saati muut.

Lähettäjä: *_* 
Päivämäärä:   24.7.24 09:01:36

Ehdottomasti kannattaa mennä, mutta eroottinen taisi olla hassu ilmaus muun asian kuvauksen perusteella :D

Sonja Siikainen Turussa ainakin kuvaa paljon nimenomaan hieman isompia, vähemmistöön kuuluvia jne. Kannattaa tutustua :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.7.24 09:56:40

Suosittelen. Itse kävin erottuani pitkästä seksittömästä suhteesta jossa tunsin itseni täydellisen epähaluttavaksi.
Ostin kauniit alusvaatteet ja menin kuvattavaksi. Kuvaaja oli ihana ja sai minut vapautumaan vaikka olen ujo. Kuvista tuli todella kauniit ja itsetuntoni parantui sen avulla huomattavasti. Kuvia katsoessa tuli tunne että olen elossa oleva nainen, haluttava, kaunis ja seksikäs enkä mikään kuivahtanut ja eloton esine joka on hylätty komeron takaseinälle.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   24.7.24 10:44:19

Haluaisin kovasti tämmöisessä käydä. Nyt vaan on se ongelma, että rinnat sulivat pois imetyksen lopettamisen jälkeen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.7.24 10:49:52

En ole käynyt valokuvaajalla, itse olen ottanut alusvaatekuvia ym. Olisi kyllä hauska kokemus mennä

Lähettäjä: _mies_ 
Päivämäärä:   14.8.24 14:54:10

Onko normaalia jos mies 'silminnähden' innostuu noissa kuvauksissa? Mietin vain..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.