Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pitäisikö mennä juhliin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 19:10:27

Sukulaisten kanssa ei olla oltu kunnolla tekemisissä n. 10 vuoteen. He ovat olleet keskenään tekemisissä. Nyt serkkuni perusti ryhmäkeskustelun ja laittoi sinne kutsun tyttärensä ristiäisiin. Muut ovat jutelleet ryhmässä, minä en kauheasti. Olisi kiva nåhdä kaikkia, mutta tuntuu ettei kutsu ollut varsinaisesti minulle ”suunnattu”. Ja oletettavasti sinne tulee myös minulle tuntemattomia. En tiedä yhtään, olenko haluttu vieras vai en. Toisaalta miksi laittaa kutsu ryhmään, jos ei halua kaikkia kutsua?

Mitä te tekisitte?

  Re: Pitäisikö mennä juhliin?

Lähettäjä: Meri 
Päivämäärä:   23.7.24 19:13:56

No ei olisi kutsunut sinua ryhmään jos ei haluaisi paikalle. Todennäköisesti ihmettelee, kun kaikki muut ovat kommentoineet paitsi sinä.

  Re: Pitäisikö mennä juhliin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 19:15:30

Ryhmä on siis tehty jo aiemmin, ei vain kutsua varten. Olen kommentoinut pari kertaa.

  Re: Pitäisikö mennä juhliin?

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   23.7.24 19:32:17

Voisit ihan reilusti kysyä, että oletko tervetullut. Lisää vielä, että olisi kiva nähdä kaikkia, mutta ymmärrät, että ristiäiset ei ehkä ole suuret sukujuhlat ja, että juhlatilakin voi tehdä rajoituksia.

  Re: Pitäisikö mennä juhliin?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.7.24 19:33:56

Kysy privaatisti, että koskeeko kutsu myös sinua ja jos Joo, niin mene ihmeessä!

  Re: Pitäisikö mennä juhliin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 19:59:23

Ilmoita vaan että olet tulossa, ei kukaan kysyttäessä kehtaa sanoa että joo et pääse :D

  Re: Pitäisikö mennä juhliin?

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   23.7.24 20:11:17

Jos kutsu on laitettu johonkin ryhmään niin silloin se tarkoittaa että se koskee kaikkia ryhmän jäseniä. Ei tarvitse kysellä perään että voivoi koskeeko tää nyt muakin. Menet ilman muuta juhliin, toivottavasti on mukavat ristiäiset :-)

  Re: Pitäisikö mennä juhliin?

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   23.7.24 21:56:50

” Jos kutsu on laitettu johonkin ryhmään niin silloin se tarkoittaa että se koskee kaikkia ryhmän jäseniä. Ei tarvitse kysellä perään että voivoi koskeeko tää nyt muakin. Menet ilman muuta juhliin, toivottavasti on mukavat ristiäiset :-)”

Tämä! Jos ei halua jotakuta juhliin, niin ei kutsua laiteta kanavalle, missä ko. henkilö on. Se ois a)typerää b) huonoa käytöstä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.