Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: alle - mitä teitte 
Päivämäärä:   23.7.24 15:26:28

Te joiden hiukset on alkanut harmaantua 30v tai alle, mitä teitte?
Annoitteko olla, vörjäsittekö hiukset tms?
Mulla on harmaita hiuksia ja kun hiukset on tummahkot niin näkyy paremminkin.
En oo värjännyt vuosiin hiuksia kun aikoinaan kyllästyin siihen, mutta tuntuu jotenkin hieman masentavalta että harmaa kun jo näin nuorena.
Jos olisin vaikka 20 vuotta vanhempi niin ei haittaisi mutta en ikinä ajatellut että alan harmaa tumaan jo alle 30v.

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: Harmaahapsi 
Päivämäärä:   23.7.24 15:29:32

Mulle kasvaa jakauksen kohdalle aika paljon harmaata ja oma hius tummanruskeaa.

Värjään sen osan aina välillä piiloon samalla aineella kun värjään kulmat ja ripsetkin. Muuten en värjää hiuksia, mielestäni minulle sopii parhaiten oma tummanruskea.

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 16:02:21

Mulla rupesi tuleen harmaita, tai oikeastaan vitivalkoisia siinä 34-vuotiaana. Ruskeassa tukassa ne näkyy selvästi. Oon ehkä outo, mutta itestä ne on kivan näköiset enkä tosiaan halua niitä värillä piilottaa. Ei niitä vielä mitenkään valtavasti ole, vaan yksittäisiä.

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: alle - mitä teitte 
Päivämäärä:   23.7.24 16:44:41

Miten vanha Remontti Riku on nyt?

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 16:55:00

Harmaat hiukset on tosi upeita jos haluat pitää. Kyllähän se vähän vanhentaa, se on totta, mutta voi että miten tyylikkäät ne voi olla.

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 17:07:18

Värjään säännöllisesti, en todellakaan alle 5-kymppisenä ole vielä valmis harmaaseen tukkaan.

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   23.7.24 22:43:58

Mulla nelikymppinen kaveri (nainen) ja on kokonaan harmaantunut. Edessä vaan molemmin puolin värjätyt raidat, muuten naturelli väri. Ihan hyvän näköinen tuo oma väri vaikka näyttääkin oudolta tuon ikäisellä. :)

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   23.7.24 23:07:19

Haraantuminen alkaa yleensä 34 - 44v.

Hiusten luonnollinen väri hälvenee lopullisesti, kun melanosyytit väsähtävät ja lopettavat melaniinin tuotannon. Vaikka jotkin myytit uskottelevat, että tietyillä konsteilla voi saada oman hiuspigmentin takaisin, niin näitä ei valitettavasti kannata uskoa, mikäli hiusten harmaantuminen on jo alkanut. Toki hiusten värjääminen on aina mahdollista.

B12-vitamiini, D3-vitamiini, kupari ja rauta ovat tärkeitä hiusvärin säilymiselle ja hiusten hyvinvoinnille. Ehkäistäksesi ennenaikaisen hiusten harmaantumisen suosittellaan kiinnittämään huomiota ruokavalioon ja varmistamaan, että saa tarpeeksi proteiinirikasta ruokaa kuten kananmunia, kalaa ja maitoa.

Harmaantunut hius tarvitsee kosteutusta ja väri on kauniimpi, kun käyttää hopeashampoota (jolloin hius ei taita punertavan vaalean harmaaksi). Lämpö ja aurinko voivat taittaa harmaiden hiusten väriä kellertäviksi.

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: Kil 
Päivämäärä:   23.7.24 23:10:00

Olen nyt 35-vuotias ja harmaita hiuksia on noin 20
Nyin ne pois. En värjää hiuksia tällä hetkellä, mutta kun harmaita alkaa tulla niin paljon, että nyppiminen ei ole järkevää, laitan raidat.

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   24.7.24 00:23:44

30v alkoi tulla yksittäisiä harmaita. 35v oli tosi ihana kun harmaita oli niin että ne oli kuin luonnolliset raidat, moni tuttu ihasteli mun ”kampaajan” aikaansaannoksia. Nyt pari vuotta myöhemmin rauhallisuus on kadonnut kun harmaita on sen verran paljon, koko päällikerros. Mutta vieläkin näyttää kivalta. Nykyään siis hopeanharmaa mikä tulee läpi. Mulla latvat olleet aina vaaleanruskeat mutta päälaki tyypillinen maantien värinen. Paljon enemmän mä tästä nykyisestä ulkonäöstä tykkään. Katotaan miten ison osan hiuksista tää muuttaa

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   24.7.24 00:30:13

Itse kasvatin oman värin (maantienharmaa) ja kauhulla odotin että minkä värinen. Äitivainaa oli ihan hopeanharmaa jo ikäisenäni. Ihme kyllä niin ei oo harmaita hiuksia ollenkaan vaikka muuten on hiukset äidin suvusta (luonnonkihara). Vaaleempi kuin muistin ja aurinko vaalentaa raitoja. En taida enää värjätäkään.

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   24.7.24 00:30:51

"Miten vanha Remontti Riku on nyt?"

Oli näköjään hävinnyt edellinen.
Remontti Riku on syntynyt herran vuonna 1978 huhtikuussa ja on siis Ojalan laskuopin mukaan 46 vee.

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   24.7.24 06:37:14

Täällä aika säännöllisesti tätä kysellään ja olen vastannut aiemminkin. Itse olin värjännyt teinistä asti hiuksia, mutta piti lopettaa 27-vuotiaana kun alkoi päänahka oireilla. Ei auttanut kuin kasvattaa oma väri ja sieltä paljastui vähäinen, mutta selkeästi erottuva määrä harmaita hiuksia. Nyt 15 vuotta myöhemmin alan olla sellainen suola&pippuri tyylisesti puoleksi harmaantunut. Pidän hiuksissa kivaa leikkausta ja muuten annan olla, tykkään muutenkin luonnollisesta lookista. Minkäpä sille tekee, olisi tuota geenilotossa voinut huonomminkin käydä.

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   24.7.24 07:38:48

Ikää 35 v ja viimeiset viis vuotta puskenut vitivalkoisia, paksuja hiuksis. Ovat vielä yksittäisiä ja jos oikein jakauksen kohdalla törröttää kohti taivasta, nyppään pois.

Hiusten värjäämisen lopetin 2v sitten, kun kyllästyin siihen myrkkyjen päähän laittamiseen. Kasvaessa oma väri onkin yllättävän kiva. Toki pliisumpi kuin purkista tullut, mutta ihan kiva.

  Re: Te joiden hiukset alkanut harmaantua 30v tai

Lähettäjä: Goldivanilla 
Päivämäärä:   24.7.24 08:44:48

En todellakaan antanut olla. Harmittamaan tuo harmaantuminen alkoi kyllä vasta nelikymppisenä. Siitä lähtien kävin säännöllisesti värjäyttämässä hiukseni blondiksi.
No korona-aikana vihdoin uskaltauduin kasvattamaan oman värin esiin. Menihän tuo harmaa muutaman vuoden mutta kun hiukseni taittavat jatkuvasti keltaiseen niin mikään silver- juttu ei toiminut.
Päätin kokeilla kestosävytettä joka on kullanvaalea ja sillä mennään nyt. Sävytän itse kotona parin kuukauden välein ja olen tähän nyt tyytyväinen. Harmaisiin en todellakaan ollut kuin sen vähän aikaa!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.