Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   23.7.24 15:19:57

Onko muilla sama ongelma? Jos nyt ei ihan kaikki, niin ainakin erittäin suuri osa omista suosikkituotteistani häviää kaupoista ennemmin tai myöhemmin.

Olen aika valikoiva ja tarkka ostosteni suhteen. Mielelläni myös pitäydyn samoissa, hyväksihavaituissa ruuissa ja muissa tuotteissa. Esimerkiksi jäätelöistä tai karkeista maistuu vain hyvin harvat. Sitten kun löydän oikein hyvän tuotteen, ei mene yleensä kauaa kun sitä ei enää saakaan.

Joko se loppuu lähikaupastani tai sitä ei löydy enää muutenkaan mistään. Samaa on tapahtunut mm. pakasteaterioiden, einesten ja vaikkapa pesuaineiden kanssa - löydät yhden hyvän ja tadaaa, seuraavalla kerralla sitä ei enää olekaan.

Argh! Olenko ainoa?

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   23.7.24 15:25:07

Ostin aina Puffet jäätelön Toffeeta. No sitä ei ole tehty vuosiin.

Muita ei tule mieleen.

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.7.24 15:26:37

https://youtu.be/BAAq44M3UbQ

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: Vanha 
Päivämäärä:   23.7.24 15:57:27

Mulla on myös sama ongelma. Hyvän käsirasvan valmistus kai lopetettiin. Käytin sitä vuosia. Nyt olen kokeillut varmaan 10-20 ei merkkiä, eikä löydy sopivaa.

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 17:23:29

Sama juttu. Varsinkin vegaanina.

Olin riemuissani kun S-kauppoihin tuli Suomalainen menestysresepti-konseptin kautta vihdoin vegaanisia eväsleipiä jotka eivät sisällä kaalia ja maistuvatkin tosi hyvältä. Eipä mennyt kauaa kun hävisivät valikoimasta ja jäljelle jätettiin se ainut tuote joka sisältää maitoa. Ihan sairasta.

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 17:43:56

Sama juttu. Tykkään, että ostamani ruoat maistuvat jollekin, ja tällaiset yleensä hävitetään valikoimasta "Koska suomalaiset pitävät miedoista mauista" (=mauttomista).

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   23.7.24 17:53:06

Hep!

Tai vähintään loppuu joku s-ryhmän soppari ja jatkossa täytyy täsnäshoppailla yhden tuotteen takia myös cittarissa. Viimeisin on yksi tietty sushi-soija. Ja toinen yksi tietty grilliöljy.

Perinteisesti kaikki tykästymäni hajuvedet lopetetaan tuotannosta saman tien kun olen johonkin tykästynyt.

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 17:56:49

Et ole ainoa joka törmää jatkuvasti tuohon ongelmaan.

Tämä on tietenkin taas tällainen länsimainen ongelma, mutta kyllä se harmittaa kun lemppari tuote muuttuu tai loppuu kokonaan. Aina joutuu näkemään aikaa ja vaivaa yhtä hyvän tuotteen etsimiseen. Ja tämä on ihan jatkuva prosessi. Ei vain silloin tällöin. Jos joku on hyvä niin pitäisivät sen ennallaan. Miksi kaiken pitää muuttua.

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 18:41:15

Joo sama. Nyt on Mifun ruokarakeet hävinneet kaupasta ja kyllä ärsyttää.

Mut tää on meidän perheessä ihan yleinen läppä, että jos mulla on joku suosikkituote: sen valmistus lopetetaan. Jos löydän kivan ravintolan: se lopettaa.

Kannatta laittaa valmistajille palautetta jos oma suosikkituote häviää (eivät kyllä ikinä ole mun pyynnöstä mitään tuotetta palauttaneet, mutta toivossa on hyvä elää ;))

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   23.7.24 18:49:42

Valion punaista voita ei löydy täälläpäin kuin Prismasta.
Kasvirasvaa ja suolatonta kyllä.

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.7.24 19:31:52

Itse asiassa hyvin, hyvin harvoin. Herkuista Joo musta pantteri ja harmittaa pingviinin suklaatuutin muuttunut maku (geisha maistuu enemmän alkuperäiseltä suklaatuutilta kuin normisuklaa)

Mitää ei tule kosmetiikasta ja pesuaineista edes mieleen.

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.7.24 19:48:09

Jep, aina kun löytyy jokin elämää helpottava ja ilahduttava uusi lemppari, se kohta katoaa, ja sit lähinnä toivois ettei koskaan olisi kyseiseen tuotteeseen tutustunutkaan. Onneksi yhtä usein käy myös niin, että bongaan jonkun uutuuden, josta ajattelen "jes, nyt on meitsin makuun, tuota pitääkin kokeilla joku kerta" ...ja sit se ehtii kadota ennen kuin pääsen kokeilemaan. :'D

Elintarvikkeista esimerkkejä olisi miljoona, mutta käyttötavarapuolella tulee mieleen viime aikojen pahin, eli s-ryhmän oma, laajeneva hammaslanka. Se oli ihan uskomaton löytö, täydellinen mun hammasväleihin. Ehdin nauttia siitä alle vuoden, kunnes tuotteen materiaali muuttui ihan erilaiseksi eikä vaan toimi. Nyyh.

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 20:16:27

aina halutaan kehitellä jotain uutta... omista suosikeista on poistunut mm;
nyhtökaurapasta valmisateria, en muista minkä merkkinen
country suklaakeksit
hawaii twin pakastepizzan reseptiä muutettu eikä ole enää hyvää

sitten tosi monissa tuotteissa on jotain limited edition versioita ja harmittaa jos tykästyy siihen tiettyyn.

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: Piste. 
Päivämäärä:   23.7.24 21:09:56

Se on kauppa joka kannattaa. Eli ei niitä tavaroita siellä hyllyssä pidetä kovin pitkään jos ostajia on vain muutama.

  Re: Kaikki suosikkituotteeni häviävät kaupoista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 21:14:19

Huippuhyvä Pirkka tonnikalanpaloja OLIIVIöljyssä... toivottavasti vaan toimitusvaikeuksia kun ei oo viime aikoina hyllyssä ollut, myyjä ei tiedä miksi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.