Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Palavan rakkauden tunne unessa

Lähettäjä: Bertta 
Päivämäärä:   23.7.24 13:06:10

Olen naimisissa, ollut yli kymmenen vuotta ja rakastan miestäni toki, silleen "arkisesti". Miten tuon nyt kuvailisi. Ollaan tunnettu parikytä vuotta ja suhde on sellainen puoliksi kaveripohjainen.

Noh, viime yönä näin hyvänen aika, ihan elokuvaunta. Unessa tapahtui kaikenlaista erään miehen kanssa (ei kukaan tuttavamme luojan kiitos, en ole edes tavannut henkilöä oikeasti) mutta ei sentään mitään eroottista. Tässä unessa koin erittäin syvää rakkauden tunnetta miestä kohtaan, oikein sellaista "movie-love" mikä se termi on. Eksyimme hetkeksi toisistamme, ja kun viimein löysin takaisin miehen luokse, sopersin hänelle helpottuneena "I missed you"... Ja sitten heräsin. Joo, ja englantia puhuttiin koska kyseinen heppu on jenkki.

Mutta siis se rakkauden tunne, en ole eläessäni kokenut sellaista ja nyt se jäi vaivaamaan...
Onko kellekään muulle käynyt tällaista?

  Re: Palavan rakkauden tunne unessa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 14:05:19

Mä näen unia, missä harrastan seksiä miten, naisten ja tyyliin lampaiden kanssa. Ei unia tarvitse ottaa niin konkreettisesti,ne ovat alitajunnan tuotoksia symbolikielellä.

  Re: Palavan rakkauden tunne unessa

Lähettäjä: Tollo 
Päivämäärä:   23.7.24 14:08:43

Kun joku parisuhteessa oleva jopa tuntee huonoa omaatuntoa paneskeltuaan vieraan ihmisen kanssa unessa. Ei se tarkoita että haluaa pettää, vaan siihen voi suhtautua ihan positiivisesti.

Itse näin kerran unta että olin mies, ja harrastin unessa seksiä naisen kanssa. Se oli todella mielenkiintoinen ja hauska kokemus, mutta en etsi mitään piilomerkityksiä, ihan hetero nainen olen ja sellaisena haluan pysyäkin.

  Re: Palavan rakkauden tunne unessa

Lähettäjä: Bertta 
Päivämäärä:   23.7.24 14:35:38

Nuo teidän esimerkit ovat fyysisiä tekoja. Nyt puhutaakin tunteesta. Eikö siinä teidän mielestä ole eroa? Ihmettelen muutenkin sitä, kuinka ylipäätään on edes mahdollista unessa kokea moisia tunteita? Vai meneekö tämä muka samaan kategoriaan kuin painajaisten pelkotila? Että jos on mahdollista pelätä unessa niin on myös mahdollista rakastaa. Tuntuu siltikin kummalliselta. Ihmettelen vain.

  Re: Palavan rakkauden tunne unessa

Lähettäjä: Tollo 
Päivämäärä:   23.7.24 15:13:36

Kyllä unessa voi kokea palavaa rakkautta, olen itse kokenut monta kertaa. Suhtaudu siihen niin että hienoa, pystyn kokemaan näin vahvasti sen kummemmin miettimättä että mikä se kohde unessa oli.

  Re: Palavan rakkauden tunne unessa

Lähettäjä: Lovagirl 
Päivämäärä:   23.7.24 15:25:04

Olen kokenut saman, mutta onneksi jo unohtanut miltä se tuntui. Kun heräsin unesta niin itkin pitkään kun tajusin, että se oli vain unta. Olin monta päivää todella masentunut ja edelleen mietin, voikohan niin huumaavaa rakkautta oikeassa elämässä kokea.

  Re: Palavan rakkauden tunne unessa

Lähettäjä: Linnikka 
Päivämäärä:   23.7.24 15:29:01

Kyllä minäkin suhtautuisin tuohon ihan positiivisesti, jos vertaa vaikka siihen että näkis joka yö painajaisia joissa pelkää kuollakseen.

  Re: Palavan rakkauden tunne unessa

Lähettäjä: joooh 
Päivämäärä:   23.7.24 15:41:51

Sieluperhejuttuja.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.