Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mietin, että jos pitäis ht.netistä taukoa

Lähettäjä: Tauko 
Päivämäärä:   23.7.24 10:45:52

Alakaa lähinnä ärsyttää satunnaiset kirjoittajat, selvät provot ja muut. Pitäisi poistaa kokonaan kirjanmerkeistä vähäksi aikaa. En jotenkin osaa olla ärsyyntymättä jostain aloituksista tai kirjoituksista.

Onko muut pitäneet taukoa vai onko tänne jääneet kaikki ne ärsyttävät tyypit, itseni mukaanlukien? :D :D

  Re: Mietin, että jos pitäis ht.netistä taukoa

Lähettäjä: Tauko 
Päivämäärä:   23.7.24 12:12:49

Ei saanut kovin suurta kannatusta tämä aloitus. :D

  Re: Mietin, että jos pitäis ht.netistä taukoa

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   23.7.24 12:23:31

mitää taukoja... käy kun käy.

  Re: Mietin, että jos pitäis ht.netistä taukoa

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   23.7.24 12:42:53

Aina on joukossa ollut ärsyttäviä- tosin hauskojakin kuten eläinsuojelija jonka anopin kampaamojutut yms jotkut uskoi täysin...

  Re: Mietin, että jos pitäis ht.netistä taukoa

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   23.7.24 14:50:04

Mietin oikein että miksi itseä ei ärsytä, mutta syy on varmaan niissä tauoissa.

Just olin kuukauden lomalla enkä käynyt kertaakaan. En käy viikonloppuisinkaan yleensä kun on paljon muutakin tekemistä. Enkä käy iltaisin kun olen tallilla.

Ei jää jutut ärsyttämään kun ei jatkuvasti roiku täällä ja tule tunnetta, että pitäisi kommentoida ketjuihin. Saatan kommentoida, mutta sitten lähden tallille ja seuraavana aamuna käyn katsomassa, jos muistan, että mitä ketjulle on tapahtunut.

  Re: Mietin, että jos pitäis ht.netistä taukoa

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   23.7.24 14:54:26

Olen pitänyt taukoja, kun tulee paha mieli siitä, miten rumasti täällä puhutaan muille, nimitellään ja haukutaan muiden valintoja.

  Re: Mietin, että jos pitäis ht.netistä taukoa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.7.24 15:05:47

Mulla ei ole ollut tänne omaa nimimerkkiä pitkään aikaan. Joskus kauan sitten olin Elmiira nimellä täällä :)

Nyt mulla on vaan tää viiva. En jaksa tehdä itsestäni tunnistettavaa, vakituista nimimerkkiä. Monia taukoja on ollut täältä. Joskus lyhyempiä, sitten ihan monen vuodenkin tauko. Nyt jotenkin tänä vuonna oon livennyt tänne takaisin.

Näiden omien mielenterveysongelmien vuoksi jotenkin kai alkoi kaivata anonyymia foorumia. Täällä onkin ollut useampia, ihan muiden aloituksia joihin on päässyt vuotamaan vähän omiakin tuntemuksia ja tsemppaamaan muita hankalassa tilanteessa <3 Nyt on tuntunut siis ihan mukavalta olla täällä.

  Re: Mietin, että jos pitäis ht.netistä taukoa

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   23.7.24 15:25:45

Itse käyn vain arkisin jos on vähemmän homma töissä. Illat, viikonloput ja lomat ovat ht-vapaata aikaa. Näin olen pysynyt järjissäni ;)

  Re: Mietin, että jos pitäis ht.netistä taukoa

Lähettäjä: ueu 
Päivämäärä:   23.7.24 18:22:20

"En jotenkin osaa olla ärsyyntymättä jostain aloituksista tai kirjoituksista."

Tämä taito kannattaa opetella. Sitä voi hyödyntää ihan oikeassakin elämässä ihmisten kanssa tekemisissä ollessa.

Jos joku provoaa, niin älä jatka ketjun lukemista. Älä kommentoi selvää provoa, jos ärsyynnyt siitä. Hauskoja ketjuja voi lukea, kunhan menet hauskuuteen mukaan etkä ärsyynny.

Typeriä ketjuja ei kannata edes avata, jos huomaat ärsyyntyväsi pelkästä otsikosta.

Älä kommentoi ketjuun, jonka aloitus ärsyttää. Älä vastaa sellaiselle kommentoijalle, jonka kommentista ärsyynnyit.

Huomaat jonkin ajan päästä, ettet ole yhtään niin ärsyyntynyt enää!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.