Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Angelika ja Ismo Leikola ja uusin kirja

Lähettäjä: Glory 
Päivämäärä:   22.7.24 22:25:56

Oletteko lukeneet/kuunnelleet?

Olen hämmentynyt miten tuollainen on päätynyt kustantamossa läpi.

Ismo ja Angelika kirjoittivat ja lukivat itse vuoronperään omat kirjoittamat kappaleensa. Angelika itki ääni väristen vähän väliä lukiessaan. Mitään punaista lankaa ei ollut. Ismon jutut edes välillä hauskoja havaintoja, Angelikan jutut kuulostivat jankkaavalta toisilta, katkeran naisen tilityksenä.

Miten tosiaan halusi oikaista, että eka kirja oli ihan yhtä paljon hänen tekemänsä kirja kuin Ismon ja kuinka shokissa hän lli kun ihmiset taputteluvat Ismoa selkään kuinka hyvä hänen kirjansa oli vaikka se oli hänen ja Ismon kirja. Miten hän halusi oikaista että hän oli Linnanjuhliin saanut ihan oman kutsun, ei tullut Ismon aveccina.
Ja kuinka hän ammattilainen kielissä ja kirjoittamisessa. Tämä vaikka lauseet kirjassa ovat usein ylipitkää mongerrusta. Tekstiä editoitu huonosti ja sama lause tulee peräkkäin kahteen kertaan. Ja hän lausuu Los Angeles moneen kertaan "Las Antseles"

Lopussa oli Angelikan kappaleita jo pakko kelata yli. Kun hän rupesi kertomaan omia hyvin henkilökohtaisia seksifantasioitaan ja hehkutti miten paljon parempaa seksiseuraa hän on kuin kaksikymppiset ja kuinka haaveilee että haluaa harrastaa kuumaa seksiä mahdollisimman usealla julkisella paikalla. Ja kun puhui koko ajan jostain Amerikan jelloneista vai mitä ne oli.

Huh apua! Ja koko kirjan oli jotain ihme keittiöpsykologiaa ja vaikka mitä haahuilua ja sen haahuilun toiston toistoa.

Olen hämmentynyt. Mitä mieltä sinä olit siitä?

  Re: Angelika ja Ismo Leikola ja uusin kirja

Lähettäjä: taas 
Päivämäärä:   22.7.24 23:52:08

Olen juuri lukemassa, ja em. syistä skippaan Angelikan luvut. Samaa mieltä siis aloittajan kanssa. Ismon luvut ok, jopa hauskoja, mutta vähän enemmän odotin myös häneltä.

  Re: Angelika ja Ismo Leikola ja uusin kirja

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.7.24 00:24:04

Koska Ismon jutut on olleet hauskoja? Vastenmielinen ilmestys.

  Re: Angelika ja Ismo Leikola ja uusin kirja

Lähettäjä: Puffi 
Päivämäärä:   23.7.24 06:51:18

Olen aika samanlaisen arvostelun laittanut Boolbeatissa joskus kun kirjan kuuntelin. Ismon osuudet olivat minusta hauskoja ja mielenkiintoisia, mutta Angelican osuudet oli lopulta pakko kelata yli.

  Re: Angelika ja Ismo Leikola ja uusin kirja

Lähettäjä: Meri 
Päivämäärä:   23.7.24 07:10:27

Mä olen lukenut sen ihan kirjana ja sama mielipide on. Molemmat kuulostavat katkerilta ja Ismokin puhuu vaan lähinnä seksin puutteesta. Koko kirjasta jäi tosi ikävä tunne.

  Re: Angelika ja Ismo Leikola ja uusin kirja

Lähettäjä: Etsivä 
Päivämäärä:   25.7.24 12:54:15

Kuuntelen kirjaa juuri. Aika paljon angelika vaikutti taustalla toisessa kirjassa, nyt ismo on päässyt enemmän näkyviin omissa kohdissaan. Itkeminen lukiessa on kyllä nou nou. Ja käsittämätöntä piiloveetuilua ja marttyrointia mm siinä kohdassa, kun pyysi anteeksi miehiltä, joita on elämässään loukannut. En myöskään tykkää kovin itsekeskeisestä olen todella hyvä - tyylisestä jutusta. Nostaa itseään todella korkealle jalustalle. Mm sanomalla, että jos olet jokin psykologi tmv niin voit ottaa oppia tästä ja tästä osasta tätä kirjaa ja tästä kirjavinkistä. Lisäksi en ymmärrä miten angelikan osuus edes liittyy kirjan aiheisiin, kun kirja on ymmärtääkseni heidän erokirjansa, mutta hän analysoi muita ihmisiä ja kertoo paljon mm ystävistään, jotka varmasti erossa tukena ovat, mutta suurelle yleisölle täysin tuntemattomia. Mutta tämä itsensä nostaminen on kyllä raskasta. Itkemisen lisäksi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.