Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Otetaanko niitä mustikoita?

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   22.7.24 18:07:58

Aina kehoitetaan hakemaan metsästä "rahaa" pulassa, mutta itse rämmin siellä 2 tuntia ja sain koneella vain puolikkaan ämpärin ja putsaamiseenkin menee aikaa.
Fb kirppiksillä ei ole mustikoiden myynti ilmoituksissa yhtään kommentteja, eikö olekaan ostajia? Ihmettelen kun ei ole yhtään yv ym kommentteja noissa

  Re: Otetaanko niitä mustikoita?

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   22.7.24 18:08:28

Siis ostetaanko

  Re: Otetaanko niitä mustikoita?

Lähettäjä: Jojo 
Päivämäärä:   22.7.24 18:36:21

Täällä kaupungin omassa ryhmässä facessa näyttää kauppa käyvän. Eli ostajia on. Pitää vaan löytää oikea paikka myydä niitä.

  Re: Otetaanko niitä mustikoita?

Lähettäjä: ….. 
Päivämäärä:   22.7.24 18:39:18

Kyllä ne näyttää menevän, niin ettei itse ehdi varaamaan. Täällä ei vielä ihan hirveästi sitä mustikkaa edes ole metsässä.

  Re: Otetaanko niitä mustikoita?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.7.24 19:02:16

Miksi Öö ei syö itse niitä mustikoita? Eihän puoli ämpärillistä riitä mihinkään, kun katoaa muutamassa päivässä, jos leipoo ja laittaa ruokaa.

  Re: Otetaanko niitä mustikoita?

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   22.7.24 19:09:53

Siellä missä pusikot on mustikkaa täynnä käy kauppa luonnollisesti huonommin. Isoissa kaupungeissa silti kun tavoittaa ne jotka eivät mustikkaa halua poimia.

  Re: Otetaanko niitä mustikoita?

Lähettäjä: ei omal 
Päivämäärä:   22.7.24 20:04:38

Huono paikka vain oli. Eilen hain ämpärillisen ja tänään toisen. Tunteroinen per ämpäri. Hyvä laatuista ja isoa. Pyörä matkan päässä vielä sattui olemaan. Paljon jäi metsään, harmitti jättää, mutta lähdin pois mökiltä. Onneksi näytti muitakin olevan kyykkimässä. Torissa ja fasessa näyttää kauppa käyvän. Tänävuonna ei ulkomaisia poimijoita ole tullut, joten talvella voi olla mustikat tiukassa kaupan altaasta.

  Re: Otetaanko niitä mustikoita?

Lähettäjä: Verottaja 
Päivämäärä:   22.7.24 20:11:11

Maksakaa veronne myös niistä tölkeistä, jota ette ole itse juonut.

  Re: Otetaanko niitä mustikoita?

Lähettäjä: Verottaja 
Päivämäärä:   22.7.24 20:15:36

@!#$, OJAN PYÖRTÄNÖÖLTÄ MENNÄHÄN REHEVÄÄ, MUTTA EI @!#$ OO RAHAA VEROJA MAKSAA.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.