Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tehdä om

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 09:32:57

Miehen siskon käytös tuntuu pahalta. Jos katsotaan porukalla telkkaria tai keskustellaan ihmisistä esim. julkkiksista niin Miehen sisko saattaa nakata kommentteja kuten "se nainen on miesten ihanne, myös mun veljen" tai "tuo on mun veljen päiväuni" tai muita samankaltaisia kommentteja. Ja olenkin suoraan sanonut että onko ihan tarpeellista kommentointia mun mieheen liittyen, kun minä olen tässä vieressä. Mies myös huomaa että pahoitin mieleni näistä ja olen pyytänyt siskoaan lopettamaan. Hänen siskonsa ei muuta toimintaansa, mitä enää voin hänelle sanoa ?

  Re: Mitä tehdä om

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.24 10:35:42

Miksi mies hehkuttaa ihannenaisiaan siskolle?

  Re: Mitä tehdä om

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   22.7.24 10:36:51

Voit kasvattaa itsetunnon ja olla välittämättä turhanpäiväisistä ja tahallisen provosoivasta heitoista. Tottakai se jatkaa, kun huomaa saavansa vastakaikua.

  Re: Mitä tehdä om

Lähettäjä: Jo 
Päivämäärä:   22.7.24 12:41:49

Ihmettelen siskon tarvetta tuoda nuo asiat jatkuvasti veljensä puolesta esille...

  Re: Mitä tehdä om

Lähettäjä: tjw 
Päivämäärä:   22.7.24 12:44:38

Älä ole kyseisen naisen seurassa. Sillähän siitä pääset.

Lähde pois tai kiellä tulemasta paikalle. Ja sano tämä myös miehellesi, ettet enää aio olla hänen kanssaan tekemisissä. Ja koskee miestäkin, jos ei sano siskolleen, että turpa kiinni.

  Re: Mitä tehdä om

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   22.7.24 12:46:48

Sisko kettuilee - miehen pitäisi saada lopettamaan noin lapsellisen typerät heitot. Ilmeisesti aika nuori ?

  Re: Mitä tehdä om

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.7.24 12:50:51

Juttele miehesi kanssa ja sopikaa, miten käsittelette tämän asian. Siskolla on selvästi jotain hampaankolossa veljensä kumppanivalinnasta, mutta se on hänen ongelmansa.

Te, yhdessä miehen kanssa, olette pari ja perhe. Päättäkää, miten teitä saa kohdella.

  Re: Mitä tehdä om

Lähettäjä: 75k 
Päivämäärä:   22.7.24 13:44:14

Ihaileeko sisko veljeään ja on mustis, kun tällä on tyttöystävä? Tai jos sisko on sinkku ja kade siitä, että veljensä on löytänyt jonkun?

Joku syyhän hänellä on sille, että hän mollaa aloittajaa hänen kuullen, eli ei vain hauku aloittajaa selän takana.

Tarkoitus on saada aloittaja epävarmaksi, ja siinä hän on onnistunut täydellisesti.

Nyt vain kiinnostaisi tietää, että miksi mies ei puutu siskonsa älyttömyyksiin. Onko veli siskonsa tossun alla ja hän ei uskalla sanoa siskolleen mitään? Millaiset välit heillä on ollut lapsena? Vai ihaileeko veli siskoaan niin paljon, että antaa hänen tehdä mitä vain? Onko se sisko siis aloittajan miehen ihanne niin, että sisko tietää veljensä kuolaavan häntä, ja siksi tekee aloittajalle kiusaa ja kiusaa sillä samalla veljeään?

  Re: Mitä tehdä om

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 14:37:27

Toteaisin varmaan oikein äimistyneenä, että "ai, en mielestäni ole tuon näköinen" tai "joo, just noin, mutta mulla on kyllä isommat/pienemmät tissit tai perse" tai "totta, niinpä, ihan mun näköinen (vaikka ei olisi ollenkaan).

  Re: Mitä tehdä om

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.7.24 14:51:19

"Toteaisin varmaan oikein äimistyneenä, että "ai, en mielestäni ole tuon näköinen" tai "joo, just noin, mutta mulla on kyllä isommat/pienemmät tissit tai perse" tai "totta, niinpä, ihan mun näköinen (vaikka ei olisi ollenkaan)."

Häh? Luuletko ja kuvitteletko, että esim. sinun miehesi pitää sinua maailman ikauneimpana tai hänellä ei ole "ihannenaista", jota katselee ihan vain ulkonäön vuoksi (joka on parempi kuin sinulla)?

On minullakin ollut sama mies jo vuosia enkä ole ruma tai edes ylipainoinen, mutta en minä silti kuvittele että mies ei pidä ketään naista missään minua paremman näköisenä. Olisi noloa ja varsinkin naurettavaa jotain tuollaista selittää, pitää itseään jonkin megabeibejulkimon tasoisena. Hyvä itsetunto saa olla, mutta liikaluuloisuus ilman realismia on vain koomista.

  Re: Mitä tehdä om

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 14:53:00

Mitä hölmöilet?! Nuohan ovat vaan vastakommentteja siskon typeriin kommenteihin. Eivät mikään totuus. Haloo.

  Re: Mitä tehdä om

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.7.24 14:53:16

Kyssäri lukee aloituksen uudestaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.