Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko rakastaa kahta naista yhtä aikaa.

LähettäjäYmmällään. 
Päivämäärä:   22.7.24 08:11:39

Tätä olen miettinyt, toinen on pitempi suhde ja toinen uusi vanha suhde.

  Re: Voiko rakastaa kahta naista yhtä aikaa.

Lähettäjä: Nebbiolo 
Päivämäärä:   22.7.24 08:16:35

Miksei voisi? Mieti ensin, onko kyseessä kuitenkin ihastuminen ja kannattaako asiaa lähteä viemään eteenpäin vai nauttia tunteesta ja antaa sen kuihtua.

  Re: Voiko rakastaa kahta naista yhtä aikaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 08:18:12

Onhan näitä polyamorikkoja.

  Re: Voiko rakastaa kahta naista yhtä aikaa.

Lähettäjä: Ü 
Päivämäärä:   22.7.24 08:19:09

Tietysti voi. Vaikka kolmea. Mutta yleensä on pakko valita vain yksi, siksipä suosittelen valitsemaan sen kumpi oikeasti rakastaa sinua. Tarkkaile heitä, voihan olla että heilläkin on tunteita muitakin kuin sinua kohtaan.

  Re: Voiko rakastaa kahta naista yhtä aikaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 09:27:39

Rakastaa voi, mutta rakastunut voi olla vain yhteen kerrallaan. Tai ainakin näin olen kuullut…

  Re: Voiko rakastaa kahta naista yhtä aikaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 10:06:38

Jos mun exältä kysyisi niin voi, vaikka kuinka montaa...

  Re: Voiko rakastaa kahta naista yhtä aikaa.

Lähettäjä: Ninnu 
Päivämäärä:   22.7.24 10:52:39

Olen tilanteessa jossa pohdin samaa ja mietin miten tämä ratkaistaan kun on alkanut tuntua etten voi ikuisuutta velloa tällaisessa kahden suhteen tilanteessa. En kyllä edes tiedä mitkä tarkemmin mitkä ovat ihastukseni tunteet minua kohtaan jne. Minulla on mies ja lapsi, mieheni kanssa olemme olleet yhdessä pitkään. Lisäksi minulla on ystävä johon aloin muutama vuosi sitten kokemasn seksuaalista vetoa ja hän minuun. Miehelleni oli täysin ok, että harrastan ystäväni kanssa seksiä siloin tällöin. Asioista puhuttiin ja lopulta ystävä teki aloitteen kun olin hänen kanssaan hotellisa viettämässä viikonloppua.

Nyt minulla on ollut reilu pari vuotta perhe-elämä miehen kanssa ja ystäväni kanssa suhde josta en tiedä mitä se on. Olen ihan tajuttoman ihastunut ystävääni, hän sanoi minulle, että olen enemmän kuin ystävä ja puhumme yhä useammin minkälaista olisi jakaa arkikin yhdessä. Vaikka keskustelut käydään vähän puoliksi leikillään niin jotenkin koen ettei se sitä ole.

Olen alkanut kokemaan raskaana tämän salailun. Kukaan muu kuin mieheni ei oletettavasti tiedä minun ja tämän ystävän suhteesta tai vähän pidemmälle menneestä ystävyyssuhteesta. Koska lapsi raportoi minun kaikki menoni äidilleni sekä muille sukulaisille on kiusallista selitellä miksi vietän ystäväni kanssa niin paljon aikaa nykyään. Olen alkanut kyseenalaistamaan minun ja mieheni suhdetta ja pohtimaan olisinko onneliisempi jos nykyinen parisuhteeni päättyisi. Minulla ei oikein ole resursseja tai voimavaroja ylläpitää kahta suhdetta yhtäaikaa vaan jatkuvasti on riittämätön olo kun en vietä riittävästi aikaa toisen kanssa ja lapsi on tietysti sijalla yksi.

  Re: Voiko rakastaa kahta naista yhtä aikaa.

Lähettäjä: Ninnu 
Päivämäärä:   22.7.24 10:58:39

Ja siis toki toinen on mies ja ystäväni nainen eli en rakasta kahtta naista.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.