Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kumppani valehtelee

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   22.7.24 00:20:45

Olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Kumppanini lihottua 20 kg otin nätisti puheeksi että voisin tehdä meille molemmille ruuat. Tämä sopi hienosti. Vuosien saatossa hän jättää yhä useammin tekemäni ruoat syömättä ja lihoo entisestään. Löydettyäni hänen autostaan kuitin, jossa oli ostanut kerralla monta hampurilaista, olen alkanut seurailla kuitteja. Hän käy syömässä roskaruokaa ja vannoo minulle ettei tee sellaista, eikä ymmärrä miksi lihoo. Mitä enemmän ruuassa on kasviksia, sen varmemmin sanoo olevansa kylläinen valmiiksi...
Muuten mukava mies, niin ainakin olen luullut. Nyt olen alkanut miettiä missä kaikessa muussa valehtelee. Kun pitää minua näin tyhmänä, ei taida muutenkaan arvostaa tai välittää. Olisko helpointa vain pakata kamat ja etsiä oma uusi koti?

  Re: Kumppani valehtelee

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   22.7.24 00:23:29

Aika inhimillistä, ei halua loukata sinunkaan tunteita.

  Re: Kumppani valehtelee

Lähettäjä: Iiris 
Päivämäärä:   22.7.24 00:25:56

Lapikasta!!

  Re: Kumppani valehtelee

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   22.7.24 00:30:18

Jos kumppanin paino häiritsee, niin asiasta voinee puhua?

  Re: Kumppani valehtelee

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 00:31:25

No jos lihava ihminen vistoo, vaihda laihempaan.
Vai meinaatko olla koko ikäsi kuitteja rapisutteleva kilopoliisi..?

  Re: Kumppani valehtelee

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   22.7.24 00:43:32

Valehtelu on isompi ongelma kuin lihavuus . Mutta kieltämättä seurustelun alkaessa 50kg sitten oli huomattavasti haluttavampi.

  Re: Kumppani valehtelee

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.7.24 11:14:33

Alat hänen seurassaan katsoa pitkään hoikkia miehiä ja ehkä heität jonkun kommentin tyyliin olipas hyvä kroppa. Ehkä hän herää tilanteeseen.. jos ei kerta puheeksi ottaminen auta.

  Re: Kumppani valehtelee

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   22.7.24 12:33:49

Ei ole ihan tervettä, ettei seurassasi uskalla syödä hampurilaisia, eikä sanoa valmistamiesi kasvispöperöiden olevan niin pahoja, ettei niitä pysty syömään.

Varmaan valehtelijasi tarvitsee henkistä apua, pystyäkseen laihtumaan. Voi olla myös jotain muunlaista terveysprobleemaa, johon tarvitsee apua.

  Re: Kumppani valehtelee

Lähettäjä: Äiti 
Päivämäärä:   22.7.24 23:15:05

Puolisollesi painosta puhuminen on varmasti vaikeaa. Liekkö jotakin tunnesyömistä tai jotain muuta sellaista?
Rakastatko häntä painosta huolimatta?
Hänen olisi varmasti hyvä kuulla se.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.