Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   21.7.24 18:48:45

Teoriassa varmaan kaikille tuttu asia, kunhan haluan kertoo tän.

Reittimatkalla Suomeen taakse ajoi CZ kilvissä uuden karhea valkoinen Range Rover. 2 vanhempaa miestä (venäläusen näköisiä ~ 50+) ja 1 vaalea, sinisilmäinen + - 25v n.190cm mies, joka hymyili ja nyökkäsi. Kaikki siistejä, rennosti pukeutuneita. Nuori (kutsutaan nimellä H, millä hänen snäpin käyttäjänimi alkaa) vaihtoi pari sanaa. Suomen päässä näin H:n tietysti uudelleen autokannella ja vaihdettiin pari sanaa. Annoin snäppini. He sattuivat olemaan tulossa Tampereelle, missä asun. Hän kysyi lähtisinkö syömään su päivällä, sanoin lähteväni. Hän snäppäili ihan niitä näitä la illan. Sanoi olevansa Hollannista ja asuvansa Ruotsissa. Puhui äärimmäisen hyvää englantia. Kertoi olevansa vähintään 2 pvää Treella ja 2 päivää täysin vapaata, voi viettää kanssani.

Laittoi tänään aamupäivällä snäppiä milloin ja missä tavataan. Ehditin Ratinan kauppakeskusta, koska hän oli siellä, mutta hän ehdotti, että heidän olinpaikkaansa. Sanoin tulevani mielelläni Ratinaan. Ei oikein käynyt hänelle. Ehdotin Moro Sky Baaria, sekään ei käynyt. Hän antoi kadun nimen, jolla oleskelevat, sanoin että voin poimia hänet kyytiin, mutta mennään keskustaan. Yks kaks hän tekikin suunnitelman muutoksen ja Ratina sopikin.

Menimme espresso houseen, hän tarjosi. Hänen ammatti kuulemma jääkiekkoilija, kertoi kierrelleensä ympäri maailmaa. Lähdettiin jatkaan matkaa, tarkotuksena kierellä Ratinassa. Hän kiersi kätensä selkäni takaa vyötärölle ja yks kaks vessojen kohdalla avasi invavessaan oven ja veti sinne sanoi "come here, I'll show you something". Pääsin livahtaan oven taakse käytävään ja hänen sulkiessa ovea, livahdin kauemmaksi ja hän vielä viittelöi. Nappasi puhelimensa ja sanoin "I'll gotta go"
Lähdin autolle ja huomasin, että oli poistanut osoitteen chatistä.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   21.7.24 18:51:10

Niin, sä olit tyhmä ja meinasi käydä huonosti?

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   21.7.24 18:52:42

Kai ilmoitit poliisille?

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   21.7.24 19:04:13

O, miksi poliisia kiinnostaisi, kun mitään ei ole tapahtunut?

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   21.7.24 19:06:51

Mä en nyt tainnut ihan ymmärtää.
Onko aloitus jäänyt kesken vai mikä juttu tää on?

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   21.7.24 19:08:11

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   21.7.24 18:52:42

Kai ilmoitit poliisille?

Soitin häkeen ja pahottelin kun vaivasin ei akuutilla asialla. Hyvin asiallisesti suhtauduttiin, kirjasivat ja olivat sitä mieltä, että hyvä kun soitin. Pyysivät vielä laittaan poliisille samat tiedot meilitse.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   21.7.24 19:12:04

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   21.7.24 19:06:51

Mä en nyt tainnut ihan ymmärtää.
Onko aloitus jäänyt kesken vai mikä juttu tää on?

Jos oot sitä mieltä, että H oi vain esittelemässä invavessan hanaa, niin enpä halunnut sitä mennä katsoon.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 19:15:16

Hyvä että pystyit pelastautumaan tilanteesta! Ja kiitos kun varoitat muita.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   21.7.24 20:00:23

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 19:15:16

Hyvä että pystyit pelastautumaan tilanteesta! Ja kiitos kun varoitat muita.

Sarkasmia?

Jatkuvasti on jokinnäköisiä hyväksikäyttöjä, ihan aikuisillakin. Jokainen kaiketi tietää, ettei kenenkään luokse mennä, mutta siltikin jatkuvasti niitä tapahtuu ja jokainen case on mun mielestä liikaa.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 20:21:27

Miksi olisi sarkasmia..? Onko maailma tällainen paikka jo?

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: juusti 
Päivämäärä:   21.7.24 20:43:31

Mulle ei tule lähtökohtaisesti edes mieleen alkaa flirttailemaan aloituksessa mainitun kaltaisten tyyppien kanssa. Ei tulisi mieleenkään lähteä hengailemaan tai yhtään mitään.

Justiin sen takia pimuille käy helposti kaikenlaista kun lähdetään täysin tuntemattomien, etenkin ulkomaalaisten matkaan " katselemaan ".

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   21.7.24 21:01:52

Miks sä annoit tietosi tuikituntemattomalle?

Oi aikoja, oi tapoja!

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 21:32:18

Aika hurja juttu. Ja kurja. Onneksi olit fiksu ja sovit tapaamisen julkiselle paikalle, mutta ihan hirveä ajatella että sekään ei tuo turvaa!

"Lähettäjä: Mä
Päivämäärä: 21.7.24 21:01:52

Miks sä annoit tietosi tuikituntemattomalle?

Oi aikoja, oi tapoja!"

Miksi kommentoit kun et tiedä yhtään mistä tässä puhutaan? Ei aloittaja ole antanut mitään tietojaan tuntemattomalle.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   21.7.24 21:40:47

Aloittaja antoi snäppinsä. Miksi?

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 21:42:16

"Hän antoi kadun nimen, jolla oleskelevat, sanoin että voin poimia hänet kyytiin, mutta mennään keskustaan."

Älä sit ens kerralla suunnittele ottavasi vieraita autonkaan kyytiin.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   21.7.24 21:53:57

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 21:42:16

"Hän antoi kadun nimen, jolla oleskelevat, sanoin että voin poimia hänet kyytiin, mutta mennään keskustaan."

Älä sit ens kerralla suunnittele ottavasi vieraita autonkaan kyytiin.

Olet oikeassa ja tämän jälkeen en todellakaan.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   21.7.24 22:05:14

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 20:21:27

Miksi olisi sarkasmia..? Onko maailma tällainen paikka jo?

Pyydän anteeksi. Käyn täällä tosi harvoin ja usein huomaan kuinka jollekulle ilkeillään.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   21.7.24 22:16:19

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   21.7.24 21:40:47

Aloittaja antoi snäppinsä. Miksi?

Miksi en olisi antanut, ko. henkilö oli asiallinen ja kiinnosti. Mitä snäpin perusteella saa musta selville? Ei mitään. Käyttäjätunnus on luokkaa "garlic".

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   21.7.24 22:22:57

Aloittaja on idiootti, ja turha tulla sanomaan et käy täällä harvoin. Mut osasit kummasti tänne alkaa lässyttää skeidaa

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 22:24:47

"Lähettäjä: Mä
Päivämäärä: 21.7.24 21:40:47

Aloittaja antoi snäppinsä. Miksi?"

Tätä juuri tarkoitin. Et selkeästi tiedä kyseistä appia, miksi lähdet vielä vänkäämään. Sitä käytetään juuri tuollaiseen kommunikaatioon kun ei haluta antaa omia tietojaan vielä. Fiksusti toimittu.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Kettu 
Päivämäärä:   21.7.24 22:24:54

"Niin, sä olit tyhmä ja meinasi käydä huonosti?"

Vttu että ottaa päähän asenne, että kidnappaus, seksuaalinen väkivalta, mahdollinen ihmiskauppa yms on ihan ok, ne on vaan ne uhrit tyhmiä kun sellaseen joutuivat.

Onneksi aloittaja mitään ei käynyt ja olet ollut poliisiin yhteydessä, että asia on kirjattu ylös.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Happo 
Päivämäärä:   21.7.24 22:25:28

Näitähän on ollut maailman sivu. Harmillista, että usko ihmisiin aloittajalla meni, vaikka olihan tuo tosi "klassinen". Älyttömän hyvä, että kerroit asiasta ja kerro edelleen! Nuoret ihmiset varsinkin on niin kansainvälisiä ja hyväuskoisia, että hullusti käy. Onneksi sinä häivyit ajoissa. Ei ne sua kotoaan hae vaikka snäppis laitoit. Calm down. Samaa settiä se on tuolla yöbaareissa kun ukkomiehet saalistaa.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   21.7.24 23:47:00

Lähettäjä: qwerty
Päivämäärä: 21.7.24 22:22:57

Aloittaja on idiootti, ja turha tulla sanomaan et käy täällä harvoin. Mut osasit kummasti tänne alkaa lässyttää skeidaa

En tiedä mikä on usein sun mittapuulla. Käyn 2-5kk välein. Ja kyllä, mietin mihin voisin laittaa edes jonkinlaisten tuntomerkkien kera, jospa joku osaisi ko nuoren miehen kiertää kauempaa. Naistenhuonetta mietin myös, jos herra H esim. Treen yöelämässä liikkuu. Naistenhuoneelle ei vain liittymispyyntö ole mennyt läpi.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   21.7.24 23:50:06

Happo!
En ajatellutkaan, että kukaan kotoa hakisi. Snäpissä ei ole sijaintia eikä kukaan tee nimerkilläni mitään. Auto, jolla olin, on yrityksen nimissä ja osoite kaukana siitä missä asun.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: rkj4 
Päivämäärä:   22.7.24 12:03:12

Minua ihmetyttää se, että ihmiset menevät noinkin selkeään huijaukseen.

Kyllähän sen nyt jokainen järkevä ymmärtää, että noin ei tehdä.

Näkee jo kilometrin päähän mikä tuossa on tarkoituksena. Jo heti ensimmäisestä vänkäämisestä, kun ei kelpaa naisen ehdottama julkinen paikka, pitää laittaa peli poikki. Eikä alkaa neuvotella ja keskustella että mitä jos kuitenkin nähdään julkisella paikalla.

Kaikki venkulointi, selitykset ja muut on nounou ja red flag ja huutaa, että pysy kaukana.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.24 12:04:12

"Kaikki venkulointi, selitykset ja muut on nounou ja red flag ja huutaa, että pysy kaukana."

Tämä. Se ei ole ikinä naisen vika, jos mies tekee jotain pahaa. Mutta terve itsesuojeluvaisto olisi hyvä olla jokaisella.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   22.7.24 14:06:31

Tein kuten häkessä neuvottiin, laitoin poliisin vihje sähköpostiin aika lailla tuon mitä alkuteksteissä kirjoitin. Lisättynä muutamalla tunnistettavalla faktatiedolla. Käytiin nimittäin yöllä katsomassa auton rekisteritunnus.
Poliisista vastattiin, että noilla tiedoilla he suosittelevat tekemään rikosilmoituksen.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ande 
Päivämäärä:   22.7.24 14:13:29

Rikosilmoituksen? Siitä että mies yritt tönäistä sinua vessaan? Kuulostaa kyllä hieman liioitellulta... Oli siinä sitten taka-ajatuksena mikä hyvänsä. Vaikka tausta oli mikä, niin kyseessä on saattanut olla pelkkä perinteinen porsas.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: LII 
Päivämäärä:   22.7.24 15:33:14

Ande// mikä jottei? Jos tollanen info on tullu poliisilta noilla spekseillä. Jos seuraava kohde ei pääsekään pelkällä säikähdyksellä. Jos toi onkin miesten toimintatapa yleisestikkin? Tietty jos oot ite virkavallan edustaja niin kerro toki miksei kantsi rik.ilmoo tehä.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   22.7.24 16:07:50

"niin kyseessä on saattanut olla pelkkä perinteinen porsas."

No mikä on tällainen pelkkä perinteinen porsas? Ja näidenkö pitäisi antaa vain porsastella rauhassa?

On se kumma kun naisena syytetään aina joko yli- tai alireagoinnista.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   22.7.24 16:24:13

Tuohan riippuu aivan tilanteen ilmapiiristä, tunnelmasta, että pitääkö pelätä. Oliko mies jotenkin epärehellisen oloinen?

"Hän kiersi kätensä selkäni takaa vyötärölle ja yks kaks vessojen kohdalla avasi invavessaan oven ja veti sinne sanoi "come here, I'll show you something""

^
tuollaisella kuvauksella voisi tilanne olla myös humoristinen, leikkisä / "kiusoittelu" jos molemmat ovat mukana hommassa ja luottamus on 100%.

Oliko miehessä jotain uhkaavaa? Miehet tykkää pitää kättään naisen vyötäröllä, eikä se normaalioloissa ole mitenkään uhkaavaa.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Mipsu 
Päivämäärä:   22.7.24 16:54:11

Viiva

Onko sinulle aivan normaalia, että mies yrittää kiskoa sinua invavessaan vyötäisiltä?
Olen pahoillani puolestasi jos näin on, mutta monelle muulle naiselle se ei ole eikä kuulu ollakkaan.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.24 17:03:48

Ai nyt se mies on ihan KISKONUT naista vessaan? Selvä :D

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: appiaroosa 
Päivämäärä:   22.7.24 17:46:07

No mua on ainakin nuorena monikin nuorimies talutellut kädestä / vyötäisiltä pidellen "ohjannut" baariin, bussiin, autoon, jne. milloin minnekin ihan ilman raiskaustarkoitusta. Ei ole edes tullut mieleen, että mies raiskaa, jos ohjailee tai pitää vyötäröltä kädellään, itse asiassa se on aina tuntunut mukavalta ja turvalliseltakin, tulee vahva yhteenkuulumisen tunne.

Tietysti jos on aivan täysin tuntematon mies, ja tilanne on epäselvä tai kaoottinen, voi olla parempi olla menemättä. Ja ehkä nyt en menisi tuntemattoman miehen kanssa ensimmäisenä vessaan.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   22.7.24 18:00:44

No en antaisi edes mummon serkun nimeä porukalle, joista loistaa rikollisuus.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   22.7.24 19:19:10

Aloittajalla on jotain vikaa elämän ymmärryksessä?

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: elämänviisaus 
Päivämäärä:   22.7.24 23:44:03

"Suomen päässä näin H:n tietysti uudelleen autokannella ja vaihdettiin pari sanaa. Annoin snäppini."

Tässä kohtaa jo mentiin metsään niin, että rytisee.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: krista 
Päivämäärä:   23.7.24 08:57:30

elämänviisaus - mites niin? etkö sä oo antanu kiinnostavalle(?) ihmiselle mitään yhteystietojas koskaan? mä kyllä oon. miten muuten ihmisiin tutustuu? toivomalla et ne tulis jossain vahingossa kadulla vastaan?

kyllä on taas kireitä vanhijapiikoja / elämän katkeroittamia akkoja kun heti ollaan lynkkaamassa. onneks ei tässä sattunu huonosti?

ei voi ku taas todeta et kyllä nainen on naiselle susi ja täysin c8. jos olis ****hyväkskäyttö tapahtunu niin olisitte varmaan taputtanu käsiä ja sanonu et ihan oma vika?

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.7.24 09:36:27

Outoa uhrin syyllistämistä täällä. Kyllä mä vaan jakelen yhteystietoja, kutsun kävelyn jlk kotiini tai harrastan yhdenillanjuttuja. Onneksi isoin osa ihmisistä on normaaleja ja luotettavia, olen pahoillani aloittaja että sun kohdalle on osunut @!#$! Hyvä kun onnistuit pelastaan itsesi<3

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   23.7.24 09:41:17

Sinappi ei ole mikään yhteystieto tai henkilötieto, aloittaja sopi tapaamisen julkiselle paikalle, oli valppaana, eikä mitään tapahtunut. Valitettavan huono miesmaku, mutta sille nyt ei mitään voi.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: nääh 
Päivämäärä:   23.7.24 10:31:23

Tää on joku pjaska google-käännetty netissä kiertävä urbaani tarina. Luulis huonon selvästi konekäännetyn suomen kielen pistävän hälytysvaloja vilkkumaan XD

Lähettäjä:
Päivämäärä: 21.7.24 19:06:51

Mä en nyt tainnut ihan ymmärtää.
Onko aloitus jäänyt kesken vai mikä juttu tää on?

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   23.7.24 10:39:48

Jostain syystä aloittajan ensimmäinen teksti vaikuttaa konekäännetyltä. esimerkiksi miestä halutaan kuvata kirjaimella H, mies kertoo olinpaikkansa, ja erityisesti kohta jossa pyytää syömään - lause on kankeaa suomea. Jos kääntää englanniksi nuo, on ihan sujuvasti kerrottu noin. Epäilen itse näitä että idän trollit tekevät, jotenkin tuo että on ulkomaalainen on sitä heidän ajattelua. No juu oikeassa elämässä voisi tehdä rikosilmoituksen, ei se johtaisi mihinkään, mutta tehdä voi. Opettavainen tarina kyllä.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.24 11:13:23

"Tää on joku pjaska google-käännetty netissä kiertävä urbaani tarina. Luulis huonon selvästi konekäännetyn suomen kielen pistävän hälytysvaloja vilkkumaan XD"

Pisti kyllä, mutta ei ois ensimmäinen ht.netin viesti, jossa oikeinkirjoitus on ihan mitä sattuu.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   23.7.24 14:18:04

oLähettäjä: Täh
Päivämäärä: 23.7.24 10:39:48

Jostain syystä aloittajan ensimmäinen teksti vaikuttaa konekäännetyltä. esimerkiksi miestä halutaan kuvata kirjaimella H, mies kertoo olinpaikkansa, ja erityisesti kohta jossa pyytää syömään - lause on kankeaa suomea. Jos kääntää englanniksi nuo, on ihan sujuvasti kerrottu noin. Epäilen itse näitä että idän trollit tekevät, jotenkin tuo että on ulkomaalainen on sitä heidän ajattelua. No juu oikeassa elämässä voisi tehdä rikosilmoituksen, ei se johtaisi mihinkään, mutta tehdä voi. Opettavainen tarina kyllä.

No nyt meni ihan next levelille.
Jos kirjotustavassani on jotain probleemaa, näytti itse asia kuitenkin selviävän monelle. Tapahan se toikin on muita alentaa ja mollata. Etenkin nimimerkin takaa.
Mitä merkitystä on millä nimellä mies esittäytyi?
Mun kirjotuksen tarkotus oli varottaa, jos joku Trelainen ko. henkilöön sattuisi törmään, että osaisi olla varovainen. Tosin, saattavathan he jossain muuallakin suomessa olla.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   23.7.24 15:56:25

"Pääsin livahtaan oven taakse käytävään ja hänen sulkiessa ovea, livahdin kauemmaksi ja hän vielä viittelöi. Nappasi puhelimensa ja sanoin "I'll gotta go"
Lähdin autolle ja huomasin, että oli poistanut osoitteen chatistä"

Tää oli outo. Aloittaja livahti käytävään ja mies jäi sulkemaan ovea invavessan puolelle? Mies nappasi puhelimen mistä?

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   23.7.24 16:42:08

Mä en tajunnut puoliakaan, mutta semmoinen kysymys heräsi että MIKSI joku sopii treffit täysin tuntemattoman ulkomaalaisen kanssa?

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   23.7.24 17:17:40

Lähettäjä: ....
Päivämäärä: 23.7.24 15:56:25

"Pääsin livahtaan oven taakse käytävään ja hänen sulkiessa ovea, livahdin kauemmaksi ja hän vielä viittelöi. Nappasi puhelimensa ja sanoin "I'll gotta go"
Lähdin autolle ja huomasin, että oli poistanut osoitteen chatistä"

Tää oli outo. Aloittaja livahti käytävään ja mies jäi sulkemaan ovea invavessan puolelle? Mies nappasi puhelimen mistä?

Yksi kirjoitusvirhe näemmä. Hän nappas oman puhelimensa omasta taskustaan ja vilkasi sitä niin nopeesti etten usko, että mitään olisi ehtinyt siitä lukeen.

Vessan ovi aukes ulospäin ja käytävän eteen. Käytävä päättyi seinään. Hän höllensi hiukan otettaan avatessaan oven ja ainoo suunta mihin pääsi, oli käytävä. Tai vaihtoehtosesti invavessa. Ovi plus mies tukki pääsyn muuhun suuntaan. Hän joutu laittaan invavessan ovea kiinni että pääsisi mun luokse. Käytävässä oli tilaa sen verran, että siinä kohtaa pääsin livahtaan käytävästä pois.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Öööööö 
Päivämäärä:   23.7.24 17:28:26

Siis mitä v*ttua? Miten joku voi olla noin tyhmä? :D ensi kerralla kannattaa muuten kirjoittaa niin, että ihmiset ymmärtävätkin jotain. Huoh.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   23.7.24 17:30:33

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   23.7.24 16:42:08

Mä en tajunnut puoliakaan, mutta semmoinen kysymys heräsi että MIKSI joku sopii treffit täysin tuntemattoman ulkomaalaisen kanssa?

Ulkoinen habitus oli siisti. Ulkonäöllisesti tuli enemmän pohjoismaalainen mieleen kuin tsekki. kuin Hän käyttäytyi asiallisesti. Keskusteli asiallisesti. Kertoi käyneensä ennenkin suomessa ja siitä juteltiin. Englanti oli kieliopillisesti hyvää ja puhe ymmärrettävää. Missä kohtaa hälytyskellojen pitäisi soida? Sillä kohtaa kun hän kertoo olevansa hollantilainen ja asuvansa ruotsissa = ulkomaalainen? No joo, siinä, että hän kovasti halusi asunnolleen. Mutta onko pelkästään ulkomaalaisuus syy? Periaatteessa voisin aivan hyvin kuvitella miehen tietyistä pohjoiseuroopan maista esim ruotsista, norjasta, tanskasta, belgiasta

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   23.7.24 17:33:28

Lähettäjä: Öööööö 
Päivämäärä:   23.7.24 17:28:26

Siis mitä v*ttua? Miten joku voi olla noin tyhmä? :D ensi kerralla kannattaa muuten kirjoittaa niin, että ihmiset ymmärtävätkin jotain. Huoh.

Helpottiko omaa oloa kun sait haukkua? Toivottavasti.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   23.7.24 17:33:37

Kauheaa luettavaa tämä aloittajan haukkuminen.

Mielestäni aloittaja toimi ihan riittävän varovaisesti, ei antanut mitään oikeaa yhteystietoa ja sopi tapaamisen julkiselle paikalle. Ei minullekaan olisi tullut mieleen, että julkisella paikalla olisi erityisen vaarallista tavata.

Jos olet eri mieltä, voisit sanoa sen nätisti, ilman aloittajan nimittelyä.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Öööööö 
Päivämäärä:   23.7.24 17:35:14

"Helpottiko omaa oloa kun sait haukkua? Toivottavasti."

Kyllä.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: N36 
Päivämäärä:   23.7.24 18:20:31

” Mun kirjotuksen tarkotus oli varottaa, jos joku Trelainen ko. henkilöön sattuisi törmään, että osaisi olla varovainen.”

Jos olet Facebookissa ja tämä on totta, niin kirjoita ihmeessä Tampere-ryhmään! Sieltä tavoittaa oikeasti tamperelaisia…

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   23.7.24 18:40:55

Ei se mitään jos ei sujuvasti tule tarinat, ja nuo vastauksesi ketjussa ovat erilaista tekstiä kuin aloituksesi teksti. Sanotteko yleensä kadulla jolla hän oleskelee? Kutsutaan häntä H:kai ? Ja tuo I'll gotta go ei ihan tavallisin ole puhekielessä. Mutta hyvä varoittaa ja ei ole helppoa kuvata tapahtumia.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   23.7.24 19:06:27

Sanotteko yleensä kadulla jolla hän oleskelee?
- Niin sanon. Miten muutoin sanoa? Katu, jonka varrella olevassa asunnossa he oleskelevat tai oleskelivat. Pitkä ilmaus.

Kutsutaan häntä H:kai ?
- H kirjaimella alkavalla nimellä esittäyty. Ja nimi + käyttäjänimi snäpissä alko H:lla.

Ja tuo I'll gotta go ei ihan tavallisin ole puhekielessä.
- Äidinkieli ei varmaankaan englanti.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: N36 
Päivämäärä:   23.7.24 19:16:45

”Sanotteko yleensä kadulla jolla hän oleskelee?
- Niin sanon. Miten muutoin sanoa? Katu, jonka varrella olevassa asunnossa he oleskelevat tai oleskelivat. Pitkä ilmaus.”

Antoi osoitteen?!?

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   23.7.24 19:19:14

Lähettäjä: N36 
Päivämäärä:   23.7.24 18:20:31

” Mun kirjotuksen tarkotus oli varottaa, jos joku Trelainen ko. henkilöön sattuisi törmään, että osaisi olla varovainen.”

Jos olet Facebookissa ja tämä on totta, niin kirjoita ihmeessä Tampere-ryhmään! Sieltä tavoittaa oikeasti tamperelaisia…

Olisi ollut hyvä idea. Fb tulee käytyä tosi harvoin, en kuulu Trelaisiin ryhmiin enkä valitettavasti naistenhuoneellekaan.

Tottahan toi on. Treen keskustassa on tai oli valkonen Range Rover parkissa CZ kilvillä ja rekkarin alku 38....
Snäpin chatistä otin ss ja otinpa parisra H:n naamakuvastakin kuvan. Miksi - laitoin ne siskolleni juurikin varmuuden vuoksi.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ande 
Päivämäärä:   24.7.24 08:13:12

"Tottahan toi on. Treen keskustassa on tai oli valkonen Range Rover parkissa CZ kilvillä ja rekkarin alku 38....
Snäpin chatistä otin ss ja otinpa parisra H:n naamakuvastakin kuvan. Miksi - laitoin ne siskolleni juurikin varmuuden vuoksi."

Siis hetkinen. Onko sulla valokuva tästä henkilöstä?

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   24.7.24 08:37:22

“ Näkee jo kilometrin päähän mikä tuossa on tarkoituksena. Jo heti ensimmäisestä vänkäämisestä, kun ei kelpaa naisen ehdottama julkinen paikka, pitää laittaa peli poikki. Eikä alkaa neuvotella ja keskustella että mitä jos kuitenkin nähdään julkisella paikalla.

Kaikki venkulointi, selitykset ja muut on nounou ja red flag ja huutaa, että pysy kaukana.”

Tämä.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   24.7.24 12:10:08

Lähettäjä: Ande 
Päivämäärä:   24.7.24 08:13:12

"Tottahan toi on. Treen keskustassa on tai oli valkonen Range Rover parkissa CZ kilvillä ja rekkarin alku 38....
Snäpin chatistä otin ss ja otinpa parisra H:n naamakuvastakin kuvan. Miksi - laitoin ne siskolleni juurikin varmuuden vuoksi."

Siis hetkinen. Onko sulla valokuva tästä henkilöstä?

On. Tottakai En ole jakamassa sitä mihinkään.

  Re: Varotus (vaikka kaikki varmaan tietääkin) OM

Lähettäjä: Noona 
Päivämäärä:   28.7.24 21:05:34

Mua jäi ihan ensteks kiinnostaan et missä ihmiset treffailee ihmisiä? Jossain cusisessa Tinderissäkö? Muussa deittisovelluksessa? Baarissa? Ihan yhtälailla ne voi olla mitä tahansa sekopäitä, hyväkskäyttäjiä tai mitä vaan
Kyl mulla on tapana jutella ihmisille, puhuu ne missä vaan, olkoot vaikka kadulla, kaupassa tai siä laivan autokannella.

Ootteko muut vaan hiljaa, lähettelen meneen vai käskette painua helweddiin?

Eli pitäskö jokaisen elää sinkkuna vai mitä täällä jotkut yrittää besserwisseröidä?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.