Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Väitän että normaali ihminen ei edes kiinnitä...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 17:31:26

...huomiota siihen, jos lapsella on häissä yllään farkut, ei etenkään, jos paita on vähän juhlavampi ja käytössä on vaikka rusetti.

Kyllä jotenkin täytyy päässä vinksottaa, jos osaa kerätä harmia tai närkästystä lapsen farkuista.

  Re: Väitän että normaali ihminen ei edes kiinnitä...

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   21.7.24 18:00:08

Ai ei vai ? Farkut ja paita jossa rusetti ? No mustat farkut ehkä vielä menee. Mutta kun kyse lapsesta niin eipä se niin tarkkaa ole.
Omat lapset oli kyllä kiva pukea juhlavaatteisiinkin - häihin ei taidettu päästä kuin kerran mutta oli sentään muita juhlia. Itse ostin torista ja kirpparilta vaatteita- juhlavaatteita löytyi hyvin sillä niitä käytetään vähän ja jäävät kuitenkin pieneksi.
Muta enpä nyt itse siitä nukeroa tekisi vaikka joku lapsi farkuissa tulisi.

  Re: Väitän että normaali ihminen ei edes kiinnitä...

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   21.7.24 18:19:21

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Jos joku tykkää pukea tenavansa juhlatamineisiin, ei se tarkota sitä, että kaikki tykkää (tai ehtii) nuohota kirppiksiä tai maksaa itsensä kipeäksi uusista vaatteista.

Omissa juhlissani minulle on ihan sama mitä lapsilla on päällä, kunhan on puhtaat ja edes jotenkin siistit kamppeet.

  Re: Väitän että normaali ihminen ei edes kiinnitä...

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   21.7.24 18:28:26

No jos on edes jotakuinkin toimivat silmät päässä niin eihän siihen voi olla kiinnittämättä huomiota ihan siinä missä muidenkin vieraiden pukeutumiseen. Toinen asia sitten häiritseekö arkiset housut. Riippuu sekä housuista, että juhlasta. Siistit mustat, siniset tai hiekan väriset farkut päivähäissä voi olla aivan ok. Kulutetut ja reikäiset iltapukuhäissä pistää varmasti silmiin.

  Re: Väitän että normaali ihminen ei edes kiinnitä...

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   21.7.24 18:31:34

Minua ei ainakaan kiinnosta kenenkään pukeutumiset. Ainoat joihin juhlissa huomio kiinnittyy, niin niukasti pukeutuneet naiset, mutta kukin tyylillään.

  Re: Väitän että normaali ihminen ei edes kiinnitä...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 18:39:46

Normaali ihminen ei muista edes mitä muilla aikuisilla oli päällään häissä...

  Re: Väitän että normaali ihminen ei edes kiinnitä...

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   21.7.24 19:42:22

Olen niin samaa mieltä aloittajan kanssa.

  Re: Väitän että normaali ihminen ei edes kiinnitä...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.7.24 19:49:10

Mä taas väitän että jokainen normaali ihminen tietää, ettei farkut ole juhlavaate ja huomaa myös lapsella omituisen vaatetuksen.

Ei siitä kukaan ääneen sano, se olisi iso etikettimoka, mutta yhtä typerää se on kuin valkoinen mekko vieraalla.

  Re: Väitän että normaali ihminen ei edes kiinnitä...

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   21.7.24 19:49:12

Samaa mieltä. Mutta on mulla yksi tuttava joka osaa luetella takuulla jokaisen juhlavieraan asut ja kampaukset ulkomuistista, kuten myös töissä työkavereitten, tmv sidosryhmien. Ja tekeekin niin. Tärkeää näkyy olevan, muitten ihmisten pukeutuminen. Ihan @!#$ raskas tyyppi.

  Re: Väitän että normaali ihminen ei edes kiinnitä...

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   21.7.24 19:52:03

Olen siis samaa mieltä kuin aloittaja. Nimimerkki ... , kannattaa ehkä hankkia oma elämä niin ei sitten niin kovasti kiinnosta pikkulasten pukeutuminen. Vai onko hienoa kun osaa sanoa "etiketti"?

  Re: Väitän että normaali ihminen ei edes kiinnitä...

Lähettäjä: Selvä 
Päivämäärä:   21.7.24 21:08:43

Jos häissä on niin hirveen tarkkaa mitä kelläkin on päällään ja muutenkin miten ihmiset siellä on, niin ehkä on parempi ettei kutsu niitä lapsia ollenkaan.

  Re: Väitän että normaali ihminen ei edes kiinnitä...

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   21.7.24 21:10:08

Kyllä normaali ihminen sen huomaa, mutta jos on fiksu niin ei edes mainitse asiasta.

  Re: Väitän että normaali ihminen ei edes kiinnitä...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.7.24 21:12:04

Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa! Jos häissä ei ole pukukoodia, lapsi voi aivan hyvin mennä uusissa siisteissä farkuissa. Kokonaisuus ratkaisee, siistit kengät, siisti paita, siistit hiukset...... jos kengät on potkitut ja kulahtaneet ja hiukset silmillä, sitä ei pelasta puku.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.