Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: kokemuksia 
Päivämäärä:   21.7.24 16:20:56

Mitkä ovat mielestäni olleet parhaat bikersit tai pyöräilyshortsit (tai miksi niitä nimitetäänkään) mekkojen ja hameiden alle?

Itsellä vanhat ehkä H&M ostetut, joissa ikävästi rullautuva pitsivyötärö.

Entä onko kokemusta muotoilevista malleista? Mietityttää korkeavyötäröinen malli, jossa on leveä vyötärökaitale.

Kiitos etukäteen!

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: mimmi 
Päivämäärä:   21.7.24 16:34:52

Ostin H&M.lta kevyesti muotoilevat ja ne on olleet hyvät.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Halppis 
Päivämäärä:   21.7.24 16:40:20

Käytän tokmannista ostettuja pola trikooshortseja. Löytyy pitsireunalla ja ilman. Minulle istuvat hyvin. Pidän korkeasta vyötäröstä joka ei purista, mutta ei valu eikä lahkeet myöskään rullaanu vaan pysyvät paikoillaan. Edulliset.

Juuri oli iltalehdellä yms. Vastaavan tyyliosiossa olleet erilaiset pyöräilyshortsit testissä. Kannattaa lukea se.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   21.7.24 16:50:57

Minä panostin Luvbyyn ja kyllä kannatti. Ei rullaudu lahkeet eikä vyötärö, kevyesti muotoilee ja lahkeiden, sekä vyötärön pituutta/korkeutta saa helposti säädeltyä.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.7.24 16:52:27

Mikä ihme villitys on laittaa mekon alle shortsit?

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   21.7.24 17:28:04

Mitäs ihmeellistä siinä on? Ei tarvitse pelätä, että jotain vilkkuu, eikä reidet hiosta tai hankaa yhteen.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   21.7.24 17:35:18

Jep, itselläni on sisäreidet vereslihalla jos lähden ilman. Been there done that. Dödö auttaa jonkin verran, mutta kyllä nuo sukkismatskua olevat bikersit on parhaat.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 18:19:40

Ja mulla ainakin on taskulliset shortsit alla, johon saa vaikka puhelimen tai avaimet. Ei tarvitse kantaa reppua.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Muu 
Päivämäärä:   21.7.24 18:27:46

Shortsit hameen alla on kyllä niin typerän näköoset. Miksi pitää ostaa niin lyhyt hame, ettei peitä persettä? Tai täytyykö niitä haaroja availla vai miten te oikein saatte paikat vilkkumaan, jos ei ole vesirajamekkoa? Typerintä ikinä.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   21.7.24 18:42:24

Jotkut tykkäävät leveähelmaisemmista hameista, ja silloin voi riittää joku sopiva tuulenpuuska tai vauhdilla ohi ajava auto jonka ilmavirta heilauttaa helman ylös. Siinä voi jo vilahtaa. Sitä paitsi ei niiden sortsien ole tarkoitus sieltä hameen alta näkyä, mutta edelleen, jos joku tuulenpuuska tms saa helman heilahtamaan liian ylös, niin ne sortsit estävät kiusalliset tilanteet ja tosiaan etenkin sen ettei reidet hankaudu yhteen kävellessä.

Eikä yhtään mikään estä käyttämästä sortseja hameen alla vaikka olisi pitkäkin hame.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Suksija 
Päivämäärä:   21.7.24 18:44:39

Beean coolmaxit oli vilpoisat ja kevyet, vaikka onkin vähän tyyriimmät.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Koo 
Päivämäärä:   21.7.24 19:16:06

Mulla on jotkut puuvillaset bonprixistä. Hyvin toimii.

Mulla kanssa hankaa jalat punaiseksi ja kipeiksi. Onneksi en pukeudu vesirajamekkoihin niin ei pääse Muu ja tähti pahoittamaan mieltään,kun eivät näe epästylejä shorsejani.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Halppis 
Päivämäärä:   21.7.24 19:25:48

Käytän shortseja mekon alla, koska reisien iho hankautuu helteillä muuten auki. Mekkoni ovat yli polven pituisia joten ei näy shortsit mekon alla.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Ule 
Päivämäärä:   21.7.24 19:30:32

En käytä vesirajamekkoja, mutta taskulliset shortsit mekon alla ovat kyllä ihan mainiot. Diabeetikkona minulla täytyy aina olla puhelimen, avainten ja kukkaron lisäksi verensokerimittari, insuliinipiikit ja varaevästä. Kun puhelimen ja avaimet saa taskuihin, pärjää pienemmällä laukulla tai repulla. Kauppareissulle tai kävelylle ei edes välttämättä tarvitse ottaa kassia, kun puhelin, avaimet ja ensiapu mahtuvat taskuihin ja muuta kamaa ei tarvitse. Kätevää!

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Ule 
Päivämäärä:   21.7.24 19:39:06

Ja tuohon Muun viestiin sanoisin, että itse käytän paljon housuja ja olen tottunut istumaan ja liikkumaan rennosti. Tuntuu mukavalta ja varmalta, kun mekon alla on shortsit. Ei haittaa jos ne vilahtavat, mutta pikkarien vilahtaminen kyllä häiritsisi itseäni. Voi kumartua alas, tanssia villisti tai vaikka pyöräillä huoletta, kun ei ole vaaraa että pikkuhousut näyttäytyvät.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   21.7.24 20:14:18

Muu. Olin hiljattain hyvin kuumassa kaupungissa pukeutuneena nilkkoihin ulottuvaan mekkoon ja alla bikerssit. Reidet olisivat olleet vereslihalla, jos ei niitä olisi ollut ja tekee sitten oikeesti kipeää!

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   21.7.24 21:04:13

Itse käytän jotain ihan perus urheiluosastolta ostettuja pyöräilyahortseja mekon alla. Tyyliin Nike tai Adidas. Mustat väriltään. Tarkoitus ei shortsien ole kovin paljon näkyä alta. Toki mekot on sellaisia, että talvella käytän niitä leggingsien kanssa, joten shortsit ovat kuin lyhyet leggingsit. Näiden samojen mekkojen kanssa saatan pitää tennareita jalassa. Ihan sama, jos jonkun mielestä on kammottavat.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 21:32:59

Mä tykkään mahdollisumman rennoista. Ei siis saa olla mitään puristavaa muotoilua tms. Nää toimii mulla ainakin samalla myös alkkareina ja ei shortsien ole tarkoitus näkyä, mutta ei haittaa jos vilahtaa kun ovat shortsit. Paljon rennompi fiilis käyttää mekkoa kun voi liikkua vapaasti.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: hw 
Päivämäärä:   21.7.24 21:40:45

"Shortsit hameen alla on kyllä niin typerän näköoset. Miksi pitää ostaa niin lyhyt hame, ettei peitä persettä? Tai täytyykö niitä haaroja availla vai miten te oikein saatte paikat vilkkumaan, jos ei ole vesirajamekkoa? Typerintä ikinä."

Kyllä polvipituisellakin mekolla onnistuu vilauttelemaan ihan paikallaan seistessäkin, jos on ulkona ja sattuu tulemaan sopiva tuulenpuuska. Ja sisätiloissakin kyykkiessä voi mekon helma mennä typerästi, jos sitä ei koko aikaa ohjaa olemaan siivosti.

En itsekään pidä shortseja mekon alla. Sehän näyttää yhtä tyhmältä kuin miehillä shortsit juoksuhousujen päällä.

Pyrin siis olemaan kumartelematta ja kyykkimättä ja varsinkaan olematta ulkona jos vähänkään tuulee.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Muu 
Päivämäärä:   21.7.24 21:43:25

No minä olen nähnyt näitä shortseja nimenomaan niin, että ne loistaa sieltä lyhyen hameen alta ihan vaan kävellessä. En tajua. Se nyt on ihan sama mitä kenelläkin on päällä, jos se ei näy mihinkään. Olisihan tämäkin pitänyt erikseen kirjoittaa, kun puolet ei taas ymmärrä, että voitte siellä maksimekon alla pitää vaikka mitä.

Tuota perustetta en kyllä ymmärrä, että on kätevät kun on taskut mutta silti on laukku mukana.. eipä sen laukun nyt tarvitse iso olla muutamalle tavaralle. Ja oikeasti te sitten sieltä hameen alta kaovatte shortsien taskusta kamoja??? Miksi ylipäänsä on sit mekko päällä, miksei vaan ne shortsit ja paita....

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   21.7.24 21:53:56

Käyttäkää niitä hameen alle tarkoitettuja läskishortseja, löytyy esim. Kappahlista.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.24 09:30:16

Mulla on käytössä kahdet. Sokoksella ostetut Actuelle-merkkiset pitkälahkeiset bambukalsarit. Mukavat ja pehmoiset, pidän kesämekkoja alla. Toiset on Primarkista ostetut enemmän spandexit, jotka laitan kesällä sukkahousujen alle. Joudun töissä pitämään kesäkuumalla sukkahousuja ja hikoilen niissä kuin hullu. Nuo spandexit estää hiertymät ja sen, että jos istun vaikka muovituolilla niin siihen ei jää istumisen jälkeen kamala hikiläntti. Jos on halkiollinen kesämekko, josta ne shortsit vilkkuu näkyville niin sitten laitan vaan dödöä sisäreisiin.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   22.7.24 11:05:52

Onko tuollaisen ongelman syynä jokin rakennepoikkeama jaloissa/lonkissa (pihtikintut, lonkkien sisäänkiertyminen?) vai miten reidet voi hinkata yhteen tavallisesti kävellessä? En tiedä ketään, jolla esim. housut kuluisi puhki sisäreisistä vaikka olen siitäkin lukenut. Miten?

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   22.7.24 11:07:57

Häh: minulla on lihavat reidet. En tiedä, johtuuko pyöräilystä vai mistä, mutta olipa painoni mitä hyvänsä (No kovin alipainoinen en ole ollut, alipainon puolella kyllä) niin reidet on ja pysyy.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 11:11:24

”Ja oikeasti te sitten sieltä hameen alta kaovatte shortsien taskusta kamoja??? Miksi ylipäänsä on sit mekko päällä, miksei vaan ne shortsit ja paita....”

No tottakai kaivan kännykän taskusta, jos sille tarvetta tulee. Miksi en kaivaisi? Ja mekko/hame on päällä siksi kun haluan sellaisen päälle laittaa just sinä päivänä. Shortsit voi laittaa sit jonain toisena päivänä.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.24 11:19:31

Jotenkin menee idea viileästä kesämekosta kun sinne tunkee housut. Eikö olisi parempi laittaa vain yläosa ja shortsit = 1 vaatekerros kuin mekko ja shortsit = 2 vaatekerrosta? Eihän tuossa ole oikeasti mitään järkeä. Mekkoja on myös taskullisia, joten sekään ei ole ongelma.

Joskus vuosia sittenhän oli mekon alla muotia käyttää capreja, joista sitten näkyi muutama sentti. Se oli yhtä älytön villitys, ottaen vielä huomioon että paksupohkeisella se just paksuimpaan kohtaan tuleva lahkeen reuna oikein toi esille tukkipohkeet.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 11:21:27

”Jotenkin menee idea viileästä kesämekosta kun sinne tunkee housut. Eikö olisi parempi laittaa vain yläosa ja shortsit = 1 vaatekerros kuin mekko ja shortsit = 2 vaatekerrosta?”

Kuvitteletko, että se helma+shortsit yhdistelmä on jotenkin erityisen lämmittävä? Monilla jopa viileämpi shortsien kanssa kuin ilman, jos on tuota reisien yhteenhankaamisongelmaa. Itselläni ei ole siitä kokemusta, kun olen sen verran hoikka.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Nebbiolo 
Päivämäärä:   22.7.24 11:28:12

Miten joku voi pahoittaa mielensä hieman peittävämmästä pukeutumisesta? Kuitenkaan kyse ei ole mistään ääripäästä, vaan alushousujen piilottamisesta.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 11:29:10

”Miten joku voi pahoittaa mielensä hieman peittävämmästä pukeutumisesta? Kuitenkaan kyse ei ole mistään ääripäästä, vaan alushousujen piilottamisesta.”

Mietin ihan samaa :D

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 11:31:40

"Itselläni ei ole siitä kokemusta, kun olen sen verran hoikka."

Ei se hoikkuus ole se juttu, vaan rakenne.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: paitsi 
Päivämäärä:   22.7.24 11:47:34

"Ei se hoikkuus ole se juttu, vaan rakenne."

Hoikalla ei reidet hankaa yhtään mihinkään. Jos reidet on paksut joko ylipainon tai lihaksikkuuden vuoksi, ne voi hangata. Sen taas erottaa kuka tahansa kummasta paksureitisyydestä on kyse, läskistä vai lihaksikkuudesta.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 11:50:26

”Ei se hoikkuus ole se juttu, vaan rakenne.”

On varmasti myös osittain rakenteesta kiinni, mutta mun bmi on tosiaan 19, joten omalla kohdallani kyse on ihan puhtaasti hoikkuudesta.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.24 11:52:40

Tuo hankaamisjuttu on kyllä jännä. Itse olen normaalipainoinen, jaloissa ihan hyvin lihasta, ja kyllä ne osuvat tuolta ylhäältä yhteen. Mutta ikinä ei ole ollut minkäänlaista hankaamisongelmaa. Pitääkö lantion olla tosi kapea tai jalkojen olla tosi paksut, että ne hankaavat ihon verille?

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Nebbiolo 
Päivämäärä:   22.7.24 11:59:45

Kyllä minullakin osuvat, mutta eivät hankaudu. Mutta jos jollakulla hankautuu, niin hän voi hyvin yrittää estää sitä oman mukavuutensa vuoksi. Vai pitäisikö vaikkapa lihavan matkustaa joka paikkaan autolla ettei ketään häiritse hänen shortsinsa?

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Ii 
Päivämäärä:   22.7.24 12:03:49

Olen kokoa 34/36 ja kyllä vaan reidet hankaavat kuumalla etenkin kun hikoan. Varmaan kyse rakenteesta/kävelytyylistä tms.

Te joita ajatus shortseista hameen alla ahdistaa, niin ajatelkaa että kyse on lahkeellisista kalsareista. Josko se helpottaa tuskaa :D.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: ^ 
Päivämäärä:   22.7.24 12:42:45

Normaalirakenteisen suorat jalat - ll
Länkisääret - ()
Pihtikintut - )(

Tuosta voinee jokainen päätellä, millaisennäköiset jalat vaaditaan että hankaa.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: wb 
Päivämäärä:   22.7.24 14:02:52

Linttaan astuvilla hankaa reidet yhteen, oli paksut reidet tai ei.

Eli ne, jotka kävelevät niin että jalkaterän sisäsyrjä on maassa. Ihan kamalan näköistä, kun kävellään niin että kengän pohja osoittaa sivulle ja kengän nahka- tai kangasosa hinkkaa maata vasten.

Menkää fyssarille saamaan apua ongelmiin. Teillä on varmasti ihan kamalat vaivaisenluutkin.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   22.7.24 14:22:34

Shortsit hameen alla, ettei reidet hankaa. Hameet nyt on vaan nättejä ja kivoja päällä.

Ja reidet hankasi jo nuorena, vaikka BMI oli 18. Nyt aikuisena ja tukevampana toki pahempi.

Onneksi iän myötä on tajunnut 3 asiaa:
1. Meidät kropat on erilaisia, uskokaa pois! Se sun kroppa ei ole se ainut malli maailmassa ja se että jollain sattuu olemaan eri mallinen keho ei ole hönen oma valinta eikä oikeastaan kuulu sinulle
2. Ihan sama mitä pukee, ei ketään oikeasti kiinnosta. Tai en vaan enää välitä muiden mielipiteistä. Kunhan vaatteet on ehjät ja asialliset.
3. Vaikka juuri sun kuplassa ei ole ihmisillä hinkaavia reisiä, de ei tarkoita etteikö enemmistöllä ihmisistä voisi olla. Se oma kupla voi olla yllättävän pieni. Sen vuoksi ei pidä koskaan kuvitella tietävänsä asioita sen perusteella, mitä itse havainnoi ympäristöstä.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.24 14:36:48

Mulla on leveä lantio ja paksut reidet siitä kohdin mistä jalat alkaa. Fyssarin mukaan jaloissa ei ole virheasentoa kun kävelen. Eikä mitkään housut ikinä kulu puhki sisäreisistä. Tämä reisien hinkkaus on ongelma vaan kesäkuumalla kun kävelen paljon ja hikoilen.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Halppis 
Päivämäärä:   22.7.24 14:53:19

wb// No ei ole tuokaan syy vaan ihan on rakenteellinen vika, että reidet osuu yhteen ja tästä löytyy kyllä ihan netistäkin tietoa, jos kiinnostaa. Olen fyssarilla käynyt si nivel ongelmien vuoksi ja on katsottu jalkojen asento yms. Ei johdu mistään linttaan astumisesta vaan ihan siitä, että minulla reidet on aina isot olin sitten minkä painoinen ja treenattu hyvänsä ja ne osuvat yhteen.

Minulla on herkkä atooppinen iho joka ei kestä esim. Pakkasta. Tulee pakkasihottumaa ja kesällä minulle herkästi helle aiheuttaa myös ihottumaa. Esim. Keskikroppaan tulee kovilla helteillä hiestä ihan pienen pieniä vesirakkuloita. Olen aikuisiällä painanut kaikkea 45 kg ja 75 kg välillä ja ihan aina on reidet hinkanneet yhteen ja farkuista hajoaa ensimmäisenä reisien sisäosa siitä kohtaan joissa reidet osuu yhteen. Vaikka yläkropasta olen ollut luuta ja nahkaa tissit kokoa 70 A niin siitä huolimatta reidet ovat osuneet yhteen, pylly ollut pyöreä ja esim. Minulla on paksut pohkeet ja nilkat. Minun on vaikea löytää nilkkureita ja talvisaappaita paksujen pohkeiden ja nilkkojen vuoksi enkä.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Halppis 
Päivämäärä:   22.7.24 14:58:19

Ja mitä helteeseen tulee niin väljä mekko oli sitten shortsit alla on huomattavasti viileämpi vaihtoehto kuin pelkät shortsit ja toppi. Hihallinen väljä mekko suojaa ihoa auringon jäteiltä ja on ilmava. Sille on ihan syynsä miksi monissa kuumissa maissa pukeudutaan pellava kaapuihin yms. Sen sijaan, että mennään mahdollisimman vähissä vaatteissa.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   22.7.24 15:09:38

Mä laitan hameen / tunikan alle sellaiset shortsit, joiden lahkeet on pidemmät kuin hameen helma. Ihan tarkoituksella, kun sitten ei tarvii kenenkään miettiä, että onkohan sillä alla shortsit. =D

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: :o 
Päivämäärä:   22.7.24 15:21:03

Näin joskus kaupassa laarin, jossa oli tarjouslapun mukaan reisisuojia. En tiennyt mitä ne oli ennen kuin googletin. Luulin joksikin salivermeiksi painonnostotangolta suojaamaan :D

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   22.7.24 15:36:29

Mitä väliä miksi ne reidet osuu yhteen? Ei ne pihtisääret korjaudu sillä että antaa reisien hangata. Eikö lihava laihdu sillä, että jättää mekot kaappiin tai kärsii hankaavista reisistä.

Itse suosittelen ihan urheilushortseja. Ne on napakoita ja pysyy hyvin ylhäällä.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 16:11:59

Reisisuojat tahtoo rullautua käytössä, eivät pysy paikoillaan. Siksi bikershortsit ovat paremmat.

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.24 16:29:20

Juoksen puolimaratoneja ja kyllä juoksuhousuista reidet hankautuu treenikilometrien myötä puhki. Bmi 18,5 , ei ole virheasentoja, en astu linttaan eikä ole vaivasenluita. Mitäs kivaa vielä keksittäis? Väitetäänkö seuraavaksi ettei ne liiku riittävästi joilla ei housut kulu puhki ;D

  Re: Parhaat bikers/pyöräilyshortsit mekon alle?

Lähettäjä: Ettämitenoli 
Päivämäärä:   22.7.24 17:01:56

"Mitäs kivaa vielä keksittäis?"

No kyllähän ne reidet hinkaa yhteen jos housut kuluu tai iho hankautuu. Vai mitä yrität selittää? Että sun reidet ei hinkaa yhteen mutta muuten vaan housut kuluu puhki? Ei kai kukaan ole väittänyt ettei paksureitinen tai länkisäärinen voi harrastaa liikuntaa, mutta jos on paksut reidet, pihtikintut tai ahtaat jalka-asennot niin ne on, vaikka olisit olympiaurheilija.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.