Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitkä tekoripset ovat parhaimmat?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.7.24 13:54:40

Tekoripsiä on nykyään niin monia erinlaisia, on magneettia 2 eri tyylillä (en tiiä löytyykö esim tuppona magneettia) , liima ja löytyy kokonaista nauhaa ja tuppoja. Lisäksi merkkejä on miljoona.
Nyt Kaipaisin apua mikä on hyvä, mikä pysyy ja on helppo laitta ja ottaa pois.
Olen muutaman vuoden ollut ilman ripsiä, piti ottaa pois kun tulin allergiseksi vissin liimalle. Näin sanoi laittaja vaikka nykyään ehkä kallistun sen kannalle että ne keräs vain niin paljon likaa ja kaikkea miksi aiheutti tulehduksen. Laittaja kun ei koskaan esim pessyt ripsiä kun huolsi ja oli sitä mieltä että pelkkä suihkussa vesipesu riittää. Tätähän kuuntelin silloin. Mutta en uskalla käydä laittaan uudestaan joten mietin josko opettelis laittaan itse silloin kun haluaa vähän näyttävämpää räpsyä.

  Re: Mitkä tekoripset ovat parhaimmat?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 13:58:37

Minä tykkään magneettiripsistä, mutta en niistä eyeliner-magneeteista.

  Re: Mitkä tekoripset ovat parhaimmat?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.7.24 14:12:57

Press & go ripset

  Re: Mitkä tekoripset ovat parhaimmat?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   21.7.24 14:27:08

Minä tykkään Duo ripsiliimasta. Sillä pysyy ripset vaikka koko päivän. Käytän irtoripsiä paljon ja olen monia liimoja testannut, nykyään en muuta käytä.
Toki tee ihmeessä testi ennen kuin silmään laitat, jos on allergian riskiä.

Ripsien kanssa en ole niin tarkka. Ostan yleensä mitä sttuu vastaab tulemaan. Tärkeintä itselle on, että ripsinauha (se mikä tulee kiinni ihoon) on riittävän ohut. Paksun nauhan kanssa on pakko laittaa musta rajaus, mutta ohuen kanssa pärjää ilmankin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.