Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Japanilainen ruoka on tylsää ja mautonta

Lähettäjä: Jap 
Päivämäärä:   21.7.24 13:03:40

Kun aikoinani menin opettamaan englantia Japaniin, kuvittelin meneväni maailman parhaaseen ruokakulttuuriin, mutta kyllä se totuus sitten selvisi. Japanilainen ruoka on tylsää ja mautonta, toistaa vain yhtä ja samaa. Ja mikä pahinta, suurkaupunkien ulkopuolella muun kuin japanilaisen ruoan tarjonta on surkeaa.

Muuhun Aasiaan verrattuna Japani on ruokakulttuurin kehitysmaa.

https://t.ly/2UKDV

  Re: Japanilainen ruoka on tylsää ja mautonta

Lähettäjä: Cdgf 
Päivämäärä:   21.7.24 13:26:55

Jaa. Ehkäpä esimerkiksi korealaiseen, intialaiseen tai kiinalaiseen verrattuna, mutta kyllä minusta japanilainen on huomattavasti parempaa ja monipuolisempaa kuin vaikkapa venäläinen ruoka.

  Re: Japanilainen ruoka on tylsää ja mautonta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.7.24 13:32:05

Toistaa vain yhtä ja samaa? Olen vahvasti eri mieltä :D

  Re: Japanilainen ruoka on tylsää ja mautonta

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   21.7.24 13:33:42

Sushiravintolat suosittuja ja on hyvät herkut tarjolla.

  Re: Japanilainen ruoka on tylsää ja mautonta

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   21.7.24 15:28:08

Jaa. Japanilaiset suosivat hentoja, hienovaraisia makuja, mutta tylsäksi ja mauttomaksi heidän ruokaansa ei voi sanoa. Pidän itsekin enemmän esimerkiksi Thaimaan, Vietnamin, Kambodzan tai Korean mauista (näissä käytetään paljon yrttejä ja chiliä), mutta japanilainen ruoka on hienovaraista ja puhdasta, ilman ylimääräistä krumeluuria. Toimii hyvin ja sopii skandinaaviseen makuun - samanlainen hienovarainen makumaailma on myös suomalaisissa ruoissa.

  Re: Japanilainen ruoka on tylsää ja mautonta

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   21.7.24 15:39:51

Minä Vaan, tuo sushiravintola yleistyksenä japanilaisesta ruokakulttuurista on tylsintä ikinä. Sinä et käsittääkseni matkustele ollenkaan ja jos Suomessa olet sushia syönyt, niin 95% suomalaisesta sushista on skeidaa. Sushia ei ikinä pitäisi tarjota buffetissa, se ei ole siihen soveltuva ruokalaji.

  Re: Japanilainen ruoka on tylsää ja mautonta

Lähettäjä: Löllö 
Päivämäärä:   21.7.24 15:54:44

Jos pitäisi loppuikä syödä pelkästään japanilaista, korealaista, kiinalaista, thaimaalaista, vietnamilaista tai intialaista ruokaa, niin omalla kohdallani taitaisi japanilainen ruoka jäädä jonon viimeiseksi.

  Re: Japanilainen ruoka on tylsää ja mautonta

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   21.7.24 15:57:50

Minulla jäisi intialainen viimeiseksi noista vaihtoehdoista.

  Re: Japanilainen ruoka on tylsää ja mautonta

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   21.7.24 17:53:27

Torinossa on törkeän hyvä japanilainen ravintola.

  Re: Japanilainen ruoka on tylsää ja mautonta

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   21.7.24 18:07:17

Olen syönyt hyvässä tokiolaisessa ravintolassa, ja ruoka oli kyllä suht mautonta mutta puhtaat raaka-aineet ja se ns. hienovaraisuus... kallista oli, mutta meille juotettiin heti alkudrinkeistä lähtien sakea niin ei tullut ihan havaittua mitä kaikkea syötiin :). Loppuajasta koko seurue oli mukavasti kännissä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.