Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pissat tuli housuun

Lähettäjä: Apua 
Päivämäärä:   21.7.24 11:09:27

Olin kaupungilla ja lähtiessä tuli aivan kamala pissahätä. Pidättelin automatkan kotiin ja kotipihassa olo oli jo aivan kamala. Kiemurrellen kävelin ovelle ja sähläsin lukon kanssa, tässä ja matkalla vessaan pissat vaan tuli housuun.

Olen epäillyt lantionpohjalihasten kuntoani muutenkin, mutta taitavat olla aika heikot. Synnyttänyt en ole ja ikää 30v. Mikähän olisi paras keino parantaa niitä? Auttaisiko sellainen Tens-laite?

Re: Pissat tuli housuun

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.7.24 11:11:08

Mitäs jos opettelisit käymään vessassa ajoissa

Päivämäärä:   21.7.24 11:11:51

Olin käynyt 2 tuntia aiemmin ja hätä tuli aivan yllättäen.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   21.7.24 11:12:04

Kyllä sillä pidättämisellä vaan on rajansa silläkin. Lopulta rakko tyhjentyy tahdosta riippumatta. Siinä ei lihakset auta.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   21.7.24 11:13:48

Voi olla myös VTI.

Lähettäjä: Ande 
Päivämäärä:   21.7.24 11:17:03

Erikoiselta kuulostaa se että olit käynyt vain kaksi tuntia aikaisemmin ja nyt jo niin kova hätä että tuli housuun. Onko normaalistikin noin tiheä virtsaamisväli?

Päivämäärä:   21.7.24 11:19:30

Ande: Jos olen juonut kahvia tai paljon nestettä niin joo.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.7.24 12:18:59

Toi on muuten jännä, että kaupungilla voi olla semmonen "kevyt" pissahätä ja helposti odottelee kotiin asti ja vielä autosta pääsee ulos sen kevyen hädän kanssa ja mitä lähemmäs vessaa pääsee, niin vessan ovella on jo todella tukala ja kova hätä ja hyvä, että pöntölle ehtii :D
Vastaavasti kaupungilla monesti tullut kova hätä ja käynyt jossain yleisessä vessassa, huoltoasemalla tms ja vessa ollu niin karmeassa kunnossa, että se pissahätäkin vaan häipyy ja mieluummin odottaa kotiin asti..

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   21.7.24 12:20:39

Mulla tuli kans kerran kotiovella, olin kävellyt pari kilometriä kyliltä kotiin. Lähtiessä juonut jonkun siiderin tms. Silloin en ollut synnyttänyt.

En olisi huolissaan. Rakollakin on rajansa.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   21.7.24 14:38:40

Jotenkin rakko tietää että ollaan jo lähellä vessaa jos kova hätä ja saa pidättää enemmän...

Lähettäjä: pekka 
Päivämäärä:   21.7.24 19:33:42

Kiitos tiedosta!

:))

Lähettäjä: kerro 
Päivämäärä:   21.7.24 19:50:30

Söin lähtiessä hunajamelonia ja silloin jo aattelin ettei tästä hyvä seuraa. Ajelin 100 km ja kolusin hautuumaalla ja kas ei löytynyt puskaa. Huoltoasema kiinni ja mummo kusi auton penkille. Onneks oli kuorihousut jalassa eikä pahemmin kastuneet. Levikillä selvittelin asiaa ja onneks oli talouspaperirulla mukana. Kävin tullessa vielä kaupassa kun ei vetinen pissa haissut. Nyttemmin olen ollut varovaisempi

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.