Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuka ei ole koskaan käynyt Virossa?

Lähettäjä: Sonne 
Päivämäärä:   21.7.24 10:46:30

Miksi et ole?

  Re: Kuka ei ole koskaan käynyt Virossa?

Lähettäjä: Kps 
Päivämäärä:   21.7.24 10:51:24

Ihan pakko vetäistä tähän ensimmäinen, ht-netille ehdottomasti tyypillisin vastaus:

Kyllä oon käynyt montakin kertaa! Kannattaa lähteä Tallinnasta pois, jos haluaa nähdä jotain kauniimpaa ja mielenkiintoisempaa!

  Re: Kuka ei ole koskaan käynyt Virossa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.7.24 10:56:57

En käy muuallakaan. Minä olen köyhä ihminen, enkä tiedä miksi minun tulisi haluta käydä jossain nyt esimerkiksi Virossa. Jos lottoaisin ja saisin hurjat rahat, en lähtisi Viroon siltikään.

  Re: Kuka ei ole koskaan käynyt Virossa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 11:46:12

Ei ole tullut mieleenkään. Muuta tekemistä on ollut ihan riittämiin.

  Re: Kuka ei ole koskaan käynyt Virossa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 11:47:32

En ole käynyt. En ole käynyt monessa muussakaan maassa, joten miksi olisin käynyt juuri Virossa?

  Re: Kuka ei ole koskaan käynyt Virossa?

Lähettäjä: M.M.M. 
Päivämäärä:   21.7.24 11:49:17

"Miksi et ole?"

Ei ole tullut vastaan syytä, miksi lähtisin sinne. Ei kiinnosta ryyppääminen tai halpa viina. Hienompaa luontoa ja kaupunkikulttuuria taas on muualla.

  Re: Kuka ei ole koskaan käynyt Virossa?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   21.7.24 13:04:52

En ole käynyt, ei ole ollut tarvetta. Ainoastaan Muhu hevosineen on kiinnostanut, mutta ei silti ole tullut lähdettyä. Tuskin menen koskaan.

  Re: Kuka ei ole koskaan käynyt Virossa?

Lähettäjä: .. . .. 
Päivämäärä:   21.7.24 13:14:21

En ole käynyt. En ole keksinyt syytä miksi edes kävisin. Jos haluan lähteä ulkomaille, niin löytyy varmasti mielenkiintoisempiakin maita.

  Re: Kuka ei ole koskaan käynyt Virossa?

Lähettäjä: Kirjakaupat 
Päivämäärä:   21.7.24 13:29:45

En ole. En osaa viroa ja minulla matkustaessa tärkeintä on saada treenata omaa kielitaitoa kielen syntyperäisten puhujien kanssa. Matkustan vain maihin, joiden kieltä osaan.

  Re: Kuka ei ole koskaan käynyt Virossa?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   21.7.24 13:55:37

En ole käynyt, ei ole ollut asiaa sinne.

  Re: Kuka ei ole koskaan käynyt Virossa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 14:46:56

"Raatihuoneen torilla olen käynyt!"

Sen jälkeen kun Virossa otettiin käyttöön euro, oon käynyt kahdesti. Sitä ennen varmaan myös kahdesti. Ensimmäisillä reissuilla katseltiin vanhaa kaupunkia, shoppailtiin vähän ja ostettiin alkoholia Rimistä ja paluumatkalla laivalta. Ei mitään järjettömiä määriä, olikohan kummallakin repullinen ja keissi kädessä.
Viimeisimmällä reissulla kävin Karnaluksissa, mutta se heidän hinnoittelusysteeminsä oli sen verran yllätyksellinen, etten käynyt toista kertaa. Silloin hintalapuissa oli pelkästään alviton hinta ja vaikka ostokset olikin halvemmat kuin Suomessa, ero oli niin marginaalinen, etten pelkästään Karnaluksin takia enää viitsi sinne lähteä.
Ostamani merinolanka oli kyllä hyvää ja tein siitä yhden lempitakeistani.

  Re: Kuka ei ole koskaan käynyt Virossa?

Lähettäjä: Jepulis 
Päivämäärä:   21.7.24 14:48:49

En. Ei ole tehnyt mieli mennä.

  Re: Kuka ei ole koskaan käynyt Virossa?

Lähettäjä: Focus 
Päivämäärä:   21.7.24 17:39:49

En ole käynyt, enkä missään muuallakaan ulkomailla.(oon 30v). Ei ole ollut aikaa, kaikki vapaa-aika on mennyt urheiluun (tai loukkaantuneena urheilun takia). Nyt tein päätöksen lopettaa kisaamisen ja tappotreenaamisen, kun jalka on taas aivan tohjona. Josko sitä kipsin poiston jälkeen aloittaisi uuden elämän ja maailman tutkimisen vaikka käymällä Virossa! :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.