Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuukautissuojat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 00:50:28

Mitä kuukautissuojaa käytät? Vanhalle Luneten kupille pitäisi löytää seuraaja ja jotain uutta olisi kiva kokeilla. Luneten tuotteita toistaiseksi saa konkurssista huolimatta.

  Re: Kuukautissuojat

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.7.24 01:05:31

Ohhoh en tiennyt että luettelo on mennyt nurin. Onko muita suomalaisia valmistajia?

  Re: Kuukautissuojat

Lähettäjä: j3ui 
Päivämäärä:   21.7.24 01:25:12

Nomain kupit on paremmat kuin Luneten. Lunette on kova, Nomai on pehmeämpää materiaalia.

Käytän kuukautiskuppia.

Kupin kanssa käytän yleensä myös pikkuhousunsuojaa, kun aina ei pääse pesulle kun kupin tyhjentää.

Siteitä käytän ekana vuorokautena kupin kanssa yöllä, muuten en siteitä käytä.

Jos kuppia ei ole mukana, on yleensä tamponeja. Mutta enpä juuri muuten tamponeja käytä.

Siteistä en ole koskaan tykännyt. Olen käyttänyt niitä pääasiallisina suojina vain lääkärin määräyksestä, kun kaikki intravaginaaliset on kielletty tulehdusriskin vuoksi hysteroskopian jäljiltä. Teetin sterin laparoskopialla ja hysteroskopia tehtiin siinä samalla.

  Re: Kuukautissuojat

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   21.7.24 01:27:47

Itse ihastuin kuukautisalkkareihin. Minulla on Thinx merkkiä, joka oli ensimmäisiä, mutta nykyäänhän noita saa ihan vaatekaupoistakin.

Itsellö tosi herkkä alakerta ja kaikki sisälle laitettavat ärsyttää limakalvoja ja siteet hiostaa ja hankaa. Mutta nuo kuukautispikkarit toimi hyvin.

  Re: Kuukautissuojat

Lähettäjä: Mila 
Päivämäärä:   21.7.24 09:03:55

Itse käytän menkkapikkareita, sitä ennen käytin siteitä kun kaikki sisälle laitettavat jotenkin ällöttivät ja tamponia käytin vain jos oli pakko olla ilman sidettä.
Pitkään pohdin noita menkkapikkareita mutta sitten uskaltautuin kokeilemaan ja olen tykännyt! En nyt ehkä mihinkään viikon mökkireissulle ottaisi jos ei ole pesumahdollisuutta mutta muuten olen tykännyt!

  Re: Kuukautissuojat

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   21.7.24 09:07:42

Kuukautisalushousuja ja tamponia.

  Re: Kuukautissuojat

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   21.7.24 09:08:58

Kuukautiskuppi, olen käyttänyt jo 20 vuotta ja en muihin suojiin enää koske.

  Re: Kuukautissuojat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 10:43:10

Menkkapikkarit ja kuukautislevy. Näistä en pois vaihda.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.