Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tinderistä

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   20.7.24 22:06:21

Miehen on tosi vaikeaa löytää seurustelukumppania/pitkää suhdetta/ vaimoa tinderistä, koska miehiä siellä on 75% ja naisia 25%.
Millaisen viestin mies voisi sinne laittaa, että saisi jonkun naisen matchin ja voisi kertoa itsestään ja pääsisi edes tutustumaan johonkin naisen ja tämä luonnollisesti mieheen?

Kertokaa joitakin vinkkejä, pliis

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.24 22:14:50

Ihan ekana: siisti kuva. Ei tarvi olla adonis, kunhan mies on kuvassa siisti ja kuva on otettu mielellään jossain muualla kuin vessassa. Peiliselfiekin on ok, kunhan ei vaan vessassa.

Tekstin on hyvä olla napakka ja selkeä. Minkälainen olet (rauhallinen/menevä/poliittisesti aktiivinen/matkailijaluonne/mitä vaan), minkä parissa vietät aikaa, jotain sellaista, mihin nainen voi vastausta kirjoittaessa tarttua. Jos tila loppuu kesken, emojit on ok, mutta ei pelkkää emojiriviä.

Kunhan profiilissa lukee jotain! Sellaiset profiilit, joissa ei lue yhtään mitään tai "ota selvää", saa heti punaisen ruksin. Olen kiinnostunut miehistä luonne edellä, mutta jos tekstiä ei ole tai sen sijalla on viisikymmentä emojia, kiinnostus jää siihen.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: Koo 
Päivämäärä:   20.7.24 22:25:47

Mun miehen profiili oli vähän sinne päin tehty. Muutama hyvä kuva. Ei kala- eikä autokuvia, en ymmärrä miksi jotkut laittoi yhden surkean kuvan itsestään ja 9 kuvaa kalasta ja autosta. Tekstiä oli parin virkkeen verran. Ja ensimmäinen viesti mulle oli: " moi. Mite talvi on mennyt?"

Mutta isoin ero muihin oli, kuinka jatkoi viestittelyä ja mistä puhui (eli ei puhunut seksistä). Ja että oikeasti itse oma-aloitteisesti jatkoi keskustelua, päivittäin. Myös ensitreffejen jälkeen. Ei hiljentynyt kuten suurinosa tekee jo seuraavana päivänä mätsistä.

Eli juttele ja ole kiinnostunut.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: Venni 
Päivämäärä:   21.7.24 01:34:02

Tärkeää tosiaan on hyvä kuva. Ei mikään 10v vanha. Kasvokuva sekä toinen jossa näkyy minkä mallinen kropaltasi olet. Voi olla jotain harrastuskuvaa myös, mutta niin että olet itse niissä. Ei pelkkää maisemaa, autoa tai sitä kalaa. Kukaan ei halua suhteeseen puun, auton tai kalan kanssa.
Ja esittelyteksti on tärkeä. Itse skippaan heti miehen jos ei ole kertonut itsestään mitään.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: Milla 
Päivämäärä:   21.7.24 04:49:55

Tuoreet valokuvat (asian voi mainita myös tekstissä), kasvokuva ilman aurinkolaseja, kuva missä näkyy kroppa.
Pituus, joku viittaus työhön/koulutukseen. Kerro itsestäsi jotain, paljon merkitsee onko sohvatyynyjen kuluttaja vai maratoonari.
Myös mitä etsit: parisuhdetta, kevyttä tapailua vai jopa sielunkumppania.
Ei siihen tekstiin ihmeitä tarvi mutta näin naisen näkökulmasta jotakin mikä herättää kiinnostuksen.
Naisena varmasti jää paljon mukavia kavereita katsomatta/klikkaamatta kun tarjontaa on paljon. Olen itse yli 40 vuotias, hyvässä kunnossa oleva ja kohtuullisen hyvässä duunissa. Käytän Tinder Goldia josta blokkailen mielenkiintoiset miehet. Tykkäyksiä melko lyhyellä käytöllä yli 20 000 joten menee helposti ohi ne joiden profiilissa ei ole mitään kuvauksia tms.
Ehdoton ei on kalastuskuvat, ryhmäkuvat, ajoneuvot ilman miestä, profiilit joissa kaikki kuvat on alkoholin kanssa jne.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   21.7.24 09:19:39

Jos aloittaja olet instagramissa, niin ota siellä seurantaan @tinderonpaskapeli -niminen sivu, siellä on hyviä esimerkkejä millaista EI KANNATA tehdä. :D

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: akaks 
Päivämäärä:   21.7.24 09:49:49

-hyvät kuvat, ei se ulkonäkö ole yleensä ongelma, vaan se joko itsetunto ettei arvosteta itseään sen verran että voisi "oikeaa" kuvaa pistää tai sitten se, ettei arvosteta katsojaa että hän haluaisi nähdä miltä oikeasti näytät.

Jos ei kuvia ole, niin kuviin puhelimen kameran viivelaukaisin on hyvä, esim ottaa kuvan 10 sekunnin päästä. Näin saat itseotettuja kuvia, jotka ei näytä selffieltä.

Kerro millainen olet tekstissä, mistä pidät jne. Tosin jos pidät vain rallin katsomisesta sohvalla maaten ja kaljanjuonnista kaverien kanssa, yritä edes muotoilla vaikkapa että olet sosiaalinen kaveriporukassa ja seuraa rallia aktiivisesti.

Älä laita listaa mitä et etsi, äläkä liikaa vaatimuksia. Karsi mielummin sillä, ettet vain tykkää niistä naisista jotka eivät vaikuta kiinnostavilta.

Itselle punainen lippu on sellainen säälin hakeminen ja "kaikki käy" asenne. En mä halua olla mun tindermätsille vaan "no ees joku tykkäs" tyyppinen, vaan "voi vitsi, jos toi tykkäsi musta" tyyppinen osuma.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   21.7.24 10:42:59

Laita hyvät, asialliset kuvat. Kasvokuva ilman aurinkolaseja ja jokin sellainen jossa näkyy minkä mallinen kroppa (huom vaatteet PÄÄLLÄ). Ei vessassa otettuja, ei ryhmäkuvia, ei kännisekoilukuvia. Itse skippaan myös kaikenlaiset pullistelukuvat aivan sama onko niissä lihaksia, kelloja, autoja tai munanjatkekoiria. Koira saa toki olla kuvissa, mutta ei siihen tyyliin et "oon kova jätkä ja mulla on tällainen tappajakoira".

Ehdottomasti täytyy myös olla kunnon kuvaus. Skippaan kaikki suoraan joilla ei ole. Kannattaa myös itsensä lisäksi kertoa mitä etsii, mutta positiivisen kautta. Jos listaat paljon (mahdottomanpuoleisia?) kriteereitä niin innostuu tosi harva. Ei myöskään kannata listata siihen sitä kaikkea mitä ei voi sietää, eksän kaikki virheet ja "jos oot sitä tai tätä niin älä vaivaudu". Tulee helposti negatiivinen fiilis. Jotain omaperäistä ja sellaista mikä saa hymyilemään olisi myös hyvä olla että erottuu joukosta. Sata identtistä profiilia vetää helposti vasuriin.

Jos tulee matchia niin laita siihen viestiin jotain muuta kuin "moi miten menee?".

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: Omena 
Päivämäärä:   21.7.24 10:54:19

Vasuriin menee ainakin kalakuvat, vessaselfiet, ilman paitaa kuvat, vaimonhakkaajapaitakuvat, sali kuvat sekä kuvat jossa näkyy tupakka tai alkoholia.
Kuvat pitää olla hyvät, ei aurinkolaseja.
Kun mätsi tulee, niin avaa keskustelu ja vastaile naiselle. Kysy myös naiselta kysymyksiä, esitä että olet kiinnostunut. Poistan myös kaikki, jotka eivät kahteen päivään ole mitään kirjoittaneet.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   21.7.24 11:50:21

Edellä onkin hyviä vinkkejä. Lisäisin vielä sen, että ilmennä jotenkin miten haluat ottaa kumppanin elämääsi. Esim. Olisi kiva saada kokkailu/mökkeily/retkeilyseuraa. Jos vaan lataat Tinderiin kymmenen harrastusta, voi tulla mieleen miten se kumppani kuvioon mahtuu. Yhteinen selkeä tekeminen antaa myös helpon avauksen keskustelulle.
Ja laita ainakin yksi hymykuva! Miehillä on usein totisia kuvia, vaikka hymy on se mistä tykätään ja mikä saa kiinnostumaan.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   21.7.24 12:02:48

Sun tilastot ei pidä paikkaansa. Naisia on noin 49 prosenttia ja miehiä 51 prosenttia. Jos tähtäät vain nuorimpiin ja kauneimpiin / komeimpiin niin silloin voi ollakin vaikeaa saada edes matcheja. Jos taas odotukset on realistiset, voit löytää ihan oikean puolison. Itselläni on tinderpuoliso, on komea ja kiva. Kerroin rehellisesti profiilitekstissäni, mitä etsin ja kuvat olivat iloiset ja tärkeää oli että kuvissa oli vaatteet päällä, niillä löytyi vakavasti otettava kumppani.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: :-( 
Päivämäärä:   21.7.24 14:24:58

ERITTÄIN paljon kiitoksia ja todella hyviä vinkkejä!
Kirjoitin poikani puolesta ja lähetän nämä HYVÄT vinkit hänelle tiedoksi. Olen siis pojan isä ja ikää on sen verran, että minun nuoruudessani puolison löysi ravintolasta, tansseista tai lehtien deittipalstoista.

Ajat ovat tosiaan muuttuneet noista ajoista eli en voi antaa itse neuvoja pojalleni.

Hän ei ole kovin hyvä kirjoittamaan, mutta rehellisempää ihmistä en ole ikinä tavannut! Eläinrakas, uskollinen (yhden naisen mies) eli pelimiehen vastakohta. Hän on sosiaalinen ja ehdottomasti tunneihminen eikä tykkää elää yksin, siksi toivon sydämmestäni että löytäisi itselleen naisystävän. Hyvä ammatti, josta tykkää ja täytyy sanoa, että ei laita hienoa BMW:tä kuviin (vaikka olisi itse ajamassa). Ehdotin kuvaa, jossa hänen pikkukoiransa nuolaisee kasvoista tai paijaa poikaani, koska ajattelin että olisi hellyyttäviä kuvia, mutta ei siis koiraa eikä autoa.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 14:37:49

Mä en laita koirakuvia pahakseni, mutta ei ehkä ekaksi kuvaksi eikä todellakaan ainoaksi kuvaksi. Koira kannattaa tietysti mainita allergioiden varalta.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.7.24 14:42:01

Tee sellainen profiili, josta itse kiinnostuisit. Ja jos olet niitä, jotka hakevat matchiä melkein kaikista niin sellainen profiili, josta kiinnostuisit, jos saisit valita vain yhden. Jos haluat hyvännäköisen kumppanin, profiilikuvissa on parasta olla hyvännäköinen. Älykkään saa älykkäillä jutuilla, hauskan hauskoilla jne. Jos haluat kalastavan tai autoilevan kumppanin niin totta kai omissakin kuvissa kannattaa olla kaloja tai autoja.

Samanlaiset ihmiset pariutuvat herkemmin ja suhteet kestävät paremmin. Joten turha tuhlata aikaa johonkin geneeriseen ihmiseen ja sen sijaan pistää kaikki paukut siihen, mitä oikeasti kaipaa.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   21.7.24 14:42:06

Itse pidän koirakuvaa hyvänä, koska se koira kuitenkin on aika olennainen osa elämää. Lisäksi jos se koira sattuu olemaan munanjatke-rotua, pystyy miehen hylkäämään heti.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   21.7.24 15:02:14

Jos ei ole kunnon kuvia tai tekstiä juuri ollenkaan niin silloin vedän heti sivulle. Kunnon kasvokuva täytyy oikeasti löytyä, ettei tarvitse deiteillä yllättyä miltä se toinen näyttää. Itse skippaan miehet jotka omassa tekstissään kehuvat olevansa sosiaalisia, avoimia, joustavia, urheilullisia, aktiivisia jne. Eli ihan turhaa liibalaabaa. Eniten sytyttää ihan aidot tekstit, että kuka on ja mitä on hakemassa. Mitä haluaa tulevaisuudelta ja mitä esimerkiksi olisi mukava tehdä yhdessä.

Siis ihan kauheimpia ovat tällaiset: "Olen avoin, sosiaalinen, aktiivinen ja urheilullinen. Odotan näitä piirteitä myös sinulta". En ikinä uskaltaisi edes tavata tuollaista miestä jos en sitten sopisi jokaiseen lokeroon huhhuh.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.24 15:13:33

"Siis ihan kauheimpia ovat tällaiset: "Olen avoin, sosiaalinen, aktiivinen ja urheilullinen. Odotan näitä piirteitä myös sinulta". En ikinä uskaltaisi edes tavata tuollaista miestä jos en sitten sopisi jokaiseen lokeroon huhhuh."

Ja kun melkeinpä jokainen mies on "aktiivinen ja urheilullinen", niin tällainen ei-urheilullinen ja kotonaviihtyvä nainen ei uskalla tykätä kenestäkään :D

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: :-( 
Päivämäärä:   30.7.24 11:27:05

viiva, poikani asuu Porvoossa

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: :-( 
Päivämäärä:   30.7.24 11:28:44

HeH, koira on pieni seurakoira, joka pelkää lintujakin eli ei tee pahaa eikä pure, erittäin ihmisrakas

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   30.7.24 11:46:48

Toistan monia jo ilmi tulleita asioita, mutta hyvä kuva on tärkeä. Ei tarvitse olla komistus, itse ainakin skippaan suosiolla todella upean näköiset tyypit. Mutta siis selkeä kasvokuva olisi hyvä olla, ilman aurinkolaseja ja ilman suusta roikkuvaa tupakkaa. Sitten vaikka joku harrastuskuva, jossa näkyy enemmän kuin kasvot. Ei mitään ryhmäkuvia joista ei tiedä, kuka kuvan henkilöistä olet. Jos sulla on lemmikkieläin, laita kuva jossa olet sen kanssa :)

Kuvaukseen muutamalla lauseella, kuka olet, mitä teet ja mitä haet. Hauska teksti on plussaa ainakin minulle. Maininta musiikkimausta myös kiva lisä. Ja jos mahdollista, jätä pois lauseet tyyliin "ei opettajia", "ei kasvissyöjiä". Nämä ovat oudon kuuloisia.

Mätsin jälkeen tärkeintä on keskustelutaidot. Ensimmäisen viestin muotoilu ei minusta ole se tärkein asia, se voi olla ihan vain "moi, miten menee?" kunhan sen jälkeisissä viesteissä on järkeä ja sisältöä. Ei mitään seksimankumisia ja lempiasennon kyselyitä ensimmäisissä viesteissä. Hirveän monet laittavat joka päivä saman kysymyksen "mitä kuuluu?" eivätkä sitten edes kerro mitä itselleen kuuluu jos ei sitä erikseen kysy.

Kannattaa tutustua vastapuolen profiiliin huolella ja kysellä siihen liittyen. Kuinka usein käyt joogassa? Onko sulla oma hevonen? Milloin muutit Tampereelle ja oletko tykännyt asua täällä? Kauanko olet ollut kasvissyöjä ja millaisia ruokia teet yleensä? Ja sitten kannattaa myös oma-aloitteisesti kertoa omista jutuista, eikä aina odottaa "entä sinä" -kysymystä. Näin keskustelusta tulee sujuvaa.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: Ninna 
Päivämäärä:   30.7.24 12:50:46

Ei taida poijalle flaxi käydä jos iskän pitää ne neuvot kysellä pelkästään jo profiilin tekoon. Jos poika ei ole kykenevä tekemään profiilia, niin ei se saa viestiteltyä naisenkaan kanssa vaikka matchi iskisi.

  Re: Tinderistä

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   30.7.24 14:35:13

Ehdottomasti eka kuva siisti, iloinen, selkeä kuva. Ei tupakkaa, alkoholia, pipopäätä, mörrimöykky-ilmettä.
Jos on vatsalihakset ekana, vedän vasemmalle edes kattomatta muita kuvia.
Muuten saa kyllä harrastuksista olla kuvia mutta EI mitään kalaposekuvia pliis!

Joku reilu teksti, jossa kertoo rehellisesti mitä hakee. Niihin monivalintoihin kannattaa myös vastata.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.