Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koko ajan riitelyä (om)

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   19.7.24 21:28:46

Emme pysty miehen kanssa montaa sanaa sanomaan kun koko ajan räjähtää riitelyksi, oli aihe mikä tahansa. Mies on äreä kuin persiiseen ammuttu karhu.

Onko tää normaalia elämää, siis että ajoittain vaan on tällaista? Miten kauan tällaista jaksaa? Emme ole kumpikaan nyt lomalla, toki joitain isoja muutoksia normiarkeen on nyt kesän aikana tullut.

  Re: Koko ajan riitelyä (om)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.7.24 21:30:49

No se ei varmaan kauaa sinua enää katsele.

  Re: Koko ajan riitelyä (om)

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   19.7.24 21:33:38

No ei ole missään määrin normaalia, koittakaa käsitellä asiat tai sitten erota. Kaikki ihmiset eivät vain sovi toisilleen. Jonkun toisen kanssa ette riitele välttämättä koskaan.

  Re: Koko ajan riitelyä (om)

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   19.7.24 21:35:53

Keskustelun paikka miksi ukolla on kaktus perseissä. Ei ole normaalia. Eikä arki tuollasta saa olla että on pelkkää riitaa. Keskustelun paikka. Niin että toinen saa sanoa mitä ajattelee toisen keskeyttämättä.

  Re: Koko ajan riitelyä (om)

Lähettäjä: Mörö 
Päivämäärä:   21.7.24 09:29:58

Mikä miehen terveydentila on? Minkä ikäinen? Mitä sanoo itse syyksi äreydelleen?

  Re: Koko ajan riitelyä (om)

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   21.7.24 09:37:00

No ei ole normaalia! Me ei olla riidelty yli 10 vuoteen! Eri mieltä voidaan olla, mutta ne voi ratkoa ihan ystävällisestikin puhumalla. Jos joku asia satuttaa, siitä puhutaan ja mietitään miten ei päädyttäisi siihen uudelleen.

  Re: Koko ajan riitelyä (om)

Lähettäjä: Bee 
Päivämäärä:   21.7.24 09:59:08

Mä kattelin 2v persiiseen ammuttua miestä. Lopulta pistin viime keväänä pihalle ja mies oli tästä syvästi järkyttynyt.

Ehkä me ihmiset ajatellaan eri tavoin, jonkun mielestä tuo on normaalia ja toisten ei. Jos susta ei tunnu hyvältä tai omalta tuollainen elämä niin tee muutos ja eroa/muuta erilleen/pyydä puoliso pariterapiaan tms.

  Re: Koko ajan riitelyä (om)

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   21.7.24 10:53:50

Ei ole normaalia. 18 vuotta täällä yhdessä, riidellään ehkä kaks kertaa vuodessa eikä sitäkään välttämättä voi riitelyksi edes kutsua, enemmän kiivaaksi keskusteluksi.

  Re: Koko ajan riitelyä (om)

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   21.7.24 11:00:54

Ei todellakaan ole normaalia, mut jos itse tykkäät ja muuten mies on hyvä esim sängyssä niin mitä sitä muuten muuttamaan asioita

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.